Gå til innhold

skravletråd mars/april 2015


Teriyaki

Anbefalte innlegg

Kos dere på treff!

Er det bare jeg som synes det går seent nå? Jeg er i uke 31 da, så tenker at dere som nærmer dere termin ser litt annerledes på det ;) 6 uker igjen til permisjon! Herregud...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kos dere på treff!

Er det bare jeg som synes det går seent nå? Jeg er i uke 31 da, så tenker at dere som nærmer dere termin ser litt annerledes på det ;) 6 uker igjen til permisjon! Herregud...

Her syns jeg det går både fort og sakte på samme tid. Sakte fordi jeg vil ha tilbake kroppen min, men fort fordi jeg ikke føler meg klar for en livslang forpliktelse til en baby - det er litt skummelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes de siste ukene har gått ganske sakte ja. Spesielt fra 35 uker. Akkurat to uker igjen til termin nå, og selv det føles som en evighet! Men men. Må bare smøre meg med tålmodighet. Har ikke troen på å få før termin dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 35 uker og har 2 uker igjen til permisjonstart. Det synes jeg også er fryktelig lenge til. Jeg er så sliten og uggen for tiden at jeg skulle helst ha startet med permisjon igår. Også føler jeg det litt sånn som Spiremor sier, det er litt skummelt å tenke på at jeg må ta meg av en liten baby, men jeg er samtidig veldig spent på å se han!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer dere til å unne dere selv noe ekstra etter fødsel? Jeg har tenkt å kjøpe nye, knæsje joggesko som barselgave til meg selv, så føler jeg meg ekstra fresh på trilletur :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer dere til å unne dere selv noe ekstra etter fødsel? Jeg har tenkt å kjøpe nye, knæsje joggesko som barselgave til meg selv, så føler jeg meg ekstra fresh på trilletur :biggrin:

Tja, jeg skal i alle fall kjøpe meg litt nye klær, men avventer det til jeg har gått ned babykiloene. :) Trenger også nye løpesko da. Har lyst på Acis gel nimbus :)

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Solstråla88

Tja, jeg skal i alle fall kjøpe meg litt nye klær, men avventer det til jeg har gått ned babykiloene. :) Trenger også nye løpesko da. Har lyst på Acis gel nimbus :)

De skoene er fantatsiske! Jeg elsker mine👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer dere til å unne dere selv noe ekstra etter fødsel? Jeg har tenkt å kjøpe nye, knæsje joggesko som barselgave til meg selv, så føler jeg meg ekstra fresh på trilletur :biggrin:

Det har jeg allerede gjort :fnise: De ligger i esken sin i boden og venter på etter fødsel tiden! Og så får jeg ny parfyme, hårkur og litt sånt av kjære :) så får vi se hvor fresh jeg klarer å føle meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De skoene er fantatsiske! Jeg elsker mine

Ja, de virker supre, og de jeg har fra før trenger viiiirkelig å byttes ut nå! Har hatt de noen år. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstråla88

Ja, de virker supre, og de jeg har fra før trenger viiiirkelig å byttes ut nå! Har hatt de noen år. :P

Mine var som å gå på en sky fra dag 1. De skal byttes ut etter junior er født, ds er de garantert for store etter jeg har brukt de hele graviditeten👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer dere til å unne dere selv noe ekstra etter fødsel? Jeg har tenkt å kjøpe nye, knæsje joggesko som barselgave til meg selv, så føler jeg meg ekstra fresh på trilletur :biggrin:

Jeg skal også ha nye sneakers til trilletur :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine var som å gå på en sky fra dag 1. De skal byttes ut etter junior er født, ds er de garantert for store etter jeg har brukt de hele graviditeten

Høres supre ut! Eneste som er irriterende, er at de er så små i størrelsen, så det er ikke bare bare for meg å finne rett størrelse. Altså, man må jo opp mange størrelser, og jeg har 42 i utgangspunktet. :sjenert: Siden jeg er velsignet med store føtter, så er det ikke en selvfølge å få den fargen jeg vil ha! :ler: Prøvde str. 43 i de, men de var for små. Vet ikke hvor høyt opp damestørrelsene går, men får se på det når den tid kommer. :P

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Solstråla88

Høres supre ut! Eneste som er irriterende, er at de er så små i størrelsen, så det er ikke bare bare for meg å finne rett størrelse. Altså, man må jo opp mange størrelser, og jeg har 42 i utgangspunktet. :sjenert: Siden jeg er velsignet med store føtter, så er det ikke en selvfølge å få den fargen jeg vil ha! :ler: Prøvde str. 43 i de, men de var for små. Vet ikke hvor høyt opp damestørrelsene går, men får se på det når den tid kommer. :P

Ja, de er små. Jeg har ikke veldig store føtter, bruker vanligvis 37.5-38 men i asics må jeg opp i 39.5-40, fordi de er veldig snå i størrelsen, men de er så gode at jeg gjør meg ingenting. De jeg har nå er lille og cherise, kjempe lekkert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de er små. Jeg har ikke veldig store føtter, bruker vanligvis 37.5-38 men i asics må jeg opp i 39.5-40, fordi de er veldig snå i størrelsen, men de er så gode at jeg gjør meg ingenting. De jeg har nå er lille og cherise, kjempe lekkert!

Da får jeg prøve å gå opp to størrelser :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tja, jeg skal i alle fall kjøpe meg litt nye klær, men avventer det til jeg har gått ned babykiloene. :) Trenger også nye løpesko da. Har lyst på Acis gel nimbus :)

Tja, jeg skal i alle fall kjøpe meg litt nye klær, men avventer det til jeg har gått ned babykiloene. :) Trenger også nye løpesko da. Har lyst på Acis gel nimbus :)

Jeg har asics gel kayano 20, disse er fantastiske. Han i butikken anbefalte de til meg siden jeg typsisk har sånn gravidfot, siden jeg har bært tungt og gått litt anderledes som man ofte gjør som gravid.

Anbefaler å stå på sånn maskin som leser av føttene dine, hvor du legger trykket når du går, står osv.

Da finner du skoene som passer din fot best :)

Prøv også skoen og størrelsen i butikk og se om de har det billigere andre steder, eventuelt prøv å få de for samme pris som det du fant på nett :) Det gjorde vi!

Jeg fikk heldgivis en del penger til bursdagen min, så jeg skal ut å kjøpe meg fine vårklær etter fødselen :)

Føler meg alltid så fresh med nye klær, hvertfall når jeg endelig har fått tilbake kroppen min for meg selv igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har asics gel kayano 20, disse er fantastiske. Han i butikken anbefalte de til meg siden jeg typsisk har sånn gravidfot, siden jeg har bært tungt og gått litt anderledes som man ofte gjør som gravid.

Anbefaler å stå på sånn maskin som leser av føttene dine, hvor du legger trykket når du går, står osv.

Da finner du skoene som passer din fot best :)

Prøv også skoen og størrelsen i butikk og se om de har det billigere andre steder, eventuelt prøv å få de for samme pris som det du fant på nett :) Det gjorde vi!

Jeg fikk heldgivis en del penger til bursdagen min, så jeg skal ut å kjøpe meg fine vårklær etter fødselen :)

Føler meg alltid så fresh med nye klær, hvertfall når jeg endelig har fått tilbake kroppen min for meg selv igjen.

Hvor har de slike maskiner? Vært interessant å tatt en sånn måling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har asics gel kayano 20, disse er fantastiske. Han i butikken anbefalte de til meg siden jeg typsisk har sånn gravidfot, siden jeg har bært tungt og gått litt anderledes som man ofte gjør som gravid.

Anbefaler å stå på sånn maskin som leser av føttene dine, hvor du legger trykket når du går, står osv.

Da finner du skoene som passer din fot best :)

Prøv også skoen og størrelsen i butikk og se om de har det billigere andre steder, eventuelt prøv å få de for samme pris som det du fant på nett :) Det gjorde vi!

Jeg fikk heldgivis en del penger til bursdagen min, så jeg skal ut å kjøpe meg fine vårklær etter fødselen :)

Føler meg alltid så fresh med nye klær, hvertfall når jeg endelig har fått tilbake kroppen min for meg selv igjen.

Ja jeg har helt "normale" føtter, så trenger ikke Kayano. :) Fysioterapeut som har sjekket om jeg hadde under, over pronasjon eller hva det heter, men mine var visst helt normale. :) Best å prøve i butikken ja, men de må ofte bestille inn i min størrelse, så det er en smule tungvint. Men men. :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det flere som har ligamentsmerter nå så sent? Når jeg snur meg i senga stikker det noe voldsomt, og med det kommer kynnere som bare gjør det verre. Plagsomt og vondt! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...