Gå til innhold

skravletråd mars/april 2015


Teriyaki

Anbefalte innlegg

Jeg tror at jeg kjenner for lite liv i dag. Tror sier jeg fordi det er vanskelig å vite hvor lite er for lite. Jeg synes at jeg kjenner noe, men det er lite i forhold til før. Har prøvd sjokolade, iskaldt vann, ligge på siden, ligge på ryggen, synes fortsatt det er lite liv å kjenne. Vil liksom ikke ringe føden for fjerde gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror at jeg kjenner for lite liv i dag. Tror sier jeg fordi det er vanskelig å vite hvor lite er for lite. Jeg synes at jeg kjenner noe, men det er lite i forhold til før. Har prøvd sjokolade, iskaldt vann, ligge på siden, ligge på ryggen, synes fortsatt det er lite liv å kjenne. Vil liksom ikke ringe føden for fjerde gang!

Hvis det er mindre enn du normalt ville forvente etter de "tiltak" du har gjort, så burde du ringe :) Det var det jeg gjorde den ene gangen jeg var på sjekk, og selv om lillemor kviknet til som bare det med en gang registreringa startet, så sa de at vi var velkommen tilbake :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye ligamentsmerter her ja! Av og til bår jeg er ute å går så må jeg bare snu og gå hjem etter 500 m fordi det strekker slik!!

Hvis du er bekymret så ringer du Ulzzang:) det er kun du som føler deg masete, de på føden får nok ganske mange slike telefoner og det er en del av hverdagen og jobben deres å ivareta oss:)

Jeg vurderte å ringe i natt. Hadde kjent lite liv hele dagen men ikke tenkt så mye på det før jeg la meg. Sto opp og "shottet" et glass sjokolademelk, lite respons. Tok et glass til og da ble det mer liv i han. Har heldigvis hatt noen gode romstreringer i dag, men er han like lite livlig som i går noen timer fremover tror jeg det blir en telefon. Det er jo ikke bare ingen liv man skal ringe om, men også om det er endret..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstråla88

Jeg tror at jeg kjenner for lite liv i dag. Tror sier jeg fordi det er vanskelig å vite hvor lite er for lite. Jeg synes at jeg kjenner noe, men det er lite i forhold til før. Har prøvd sjokolade, iskaldt vann, ligge på siden, ligge på ryggen, synes fortsatt det er lite liv å kjenne. Vil liksom ikke ringe føden for fjerde gang!

Vet du, jeg var på kurs i går pg da sa jm at man skal ringe om det skjer store forandringer i bevegelsesmønsteret. Det var kjempe viktig fikk vi beskjed om! Så jeg synes du skal ringe å høre hva de sier

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk bra med meg! Babyen har beveget seg så mye at det gjør nesten vondt! :D er så mye lettet nå!

Så bra! De er flinke til å skremme oss unødvendig :P
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble plutselig i skikkelig dårlig form i dag. Startet med vonde kynnere og mensmurringer, ligamentsmerter og generelt tung og vond kropp! Bare blitt verre utover dagen. Kjennes ut som om dåsa skal sprenges noen ganger også x) Er det bare noe som går kanskje? Blir litt bekymret for at det er tegn på at fødselen er like rundt hjørnet, for tidliig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble plutselig i skikkelig dårlig form i dag. Startet med vonde kynnere og mensmurringer, ligamentsmerter og generelt tung og vond kropp! Bare blitt verre utover dagen. Kjennes ut som om dåsa skal sprenges noen ganger også x) Er det bare noe som går kanskje? Blir litt bekymret for at det er tegn på at fødselen er like rundt hjørnet, for tidliig!

Har hatt det sånn flere ganger nå faktisk. Jordmor sa at det var normalt og er ikke nødvendigvis tegn på tidlig fødsel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble plutselig i skikkelig dårlig form i dag. Startet med vonde kynnere og mensmurringer, ligamentsmerter og generelt tung og vond kropp! Bare blitt verre utover dagen. Kjennes ut som om dåsa skal sprenges noen ganger også x) Er det bare noe som går kanskje? Blir litt bekymret for at det er tegn på at fødselen er like rundt hjørnet, for tidliig!

Har hatt det sånn i to uker jeg. Spesielt masse mensenmurringer idag. Og noen av kynnerene er på riestadiet, au! Og ikke minst knivstikk!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt det sånn flere ganger nå faktisk. Jordmor sa at det var normalt og er ikke nødvendigvis tegn på tidlig fødsel :)

Så bra! :) Da får jeg bare høre på kroppen og hvile, for jeg holdt på å falle om bare etter å ha gjort unna klesvasken :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! :) Da får jeg bare høre på kroppen og hvile, for jeg holdt på å falle om bare etter å ha gjort unna klesvasken :ler:

Ja der kan være slitsomt om man går på overtid (bank i bordet!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er glad jeg er ferdig med å vaske og stryke alle babyklærene jeg. Tror ikke jeg hadde hatt nok krefter om jeg ventet lenger.
Har startet å pakke sykehusbaggen også. JM sa det kan være lurt siden jeg har så masse vonde kynnere. Hun håper jeg klarer meg til uke 34 hvertfall.
Og så er jeg i elendig form, så greit å få det gjort også selv om det er tidlig.
Nå mangler vi vel egentlig bare seng og håper å få hentet og kjøpt inn det neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det flere som har ligamentsmerter nå så sent? Når jeg snur meg i senga stikker det noe voldsomt, og med det kommer kynnere som bare gjør det verre. Plagsomt og vondt! :(

Er vel noe sånt jeg har, ligament/muskulatursmerter rundt bekkenet. Samme sted som i slutten av forrige svangerskap. Henger ikke sammen med kynnere da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at jeg kjenner for lite liv i dag. Tror sier jeg fordi det er vanskelig å vite hvor lite er for lite. Jeg synes at jeg kjenner noe, men det er lite i forhold til før. Har prøvd sjokolade, iskaldt vann, ligge på siden, ligge på ryggen, synes fortsatt det er lite liv å kjenne. Vil liksom ikke ringe føden for fjerde gang!

Jeg dro inn på føden da jeg var på ferie sist gang fordi jeg ikke kjente liv hele formiddagen. Han kviknet til på vei inn, men var likevel godt å komme inn og oppdage at det var full fart. Mye bedre å ta en telefon eller tur ekstra for mye enn for lite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ringte jo føden for tredje gang da jeg ble lagt inn. Så bedre å sjekke enn å la være! Bra at det ble mer liv, da :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...