Gå til innhold

skravletråd mars/april 2015


Teriyaki

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så hvis jeg henger på Friday's fra halv fire og utover, så passer det? Der har jeg jo tilgang på både mat, drikke og toalett, så alle "basic needs" er dekket ;)

Da møter jeg deg der fra halv fire :) Skal vi booke bord?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hvis jeg henger på Friday's fra halv fire og utover, så passer det? Der har jeg jo tilgang på både mat, drikke og toalett, så alle "basic needs" er dekket ;)

Greit for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg skikkelig! Jeg skal på Fridays og spise god mat (for første gang) OG jeg skal ut av huset. Dette er som juleaften og bursdag på en gang! :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da møter jeg deg der fra halv fire :) Skal vi booke bord?

Det er sikkert lurt. Hvor mange blir vi foreløpig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg skikkelig! Jeg skal på Fridays og spise god mat (for første gang) OG jeg skal ut av huset. Dette er som juleaften og bursdag på en gang! :laugh:

:nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fyyy... vonde kynnere igjen. Smertene kjennes som mensensmerter som ligger nederst i magen. Jeg har også følelsen om at noe åpner seg mellom beina på meg (uten at det der gjør vondt) . Jeg et alltid usikker på hvordan jeg skal forholde meg til sånne ting. Vet ikke om det er grunn nok til å ringe føden, hvor vondt er for vondt og hvor lenge må jeg vente. Dette her skjer alltid etter en altfor stressende dag på jobb :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstråla88

Fyyy... vonde kynnere igjen. Smertene kjennes som mensensmerter som ligger nederst i magen. Jeg har også følelsen om at noe åpner seg mellom beina på meg (uten at det der gjør vondt) . Jeg et alltid usikker på hvordan jeg skal forholde meg til sånne ting. Vet ikke om det er grunn nok til å ringe føden, hvor vondt er for vondt og hvor lenge må jeg vente. Dette her skjer alltid etter en altfor stressende dag på jobb :(

Jeg ville ringt føden. Mann skal visstnok ha ganske kort lunte for å ringe dit på slutten, sa jordmoren min sist jeg var der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ring, det er bedre å evt ringe en gang for mye enn en gang for lite. De er jo der for å svare på spørsmål også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De sa at de ikke stopper fødsel om den er i gang. Så jeg må følge med og se om jeg får rier så tar de meg inn. Hun sa at det godt kunne være tegn på at hodet fester seg "ja du får håpe at du ikke går overtid for det kan være slitsomt hehe" :P ja si det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De sa at de ikke stopper fødsel om den er i gang. Så jeg må følge med og se om jeg får rier så tar de meg inn. Hun sa at det godt kunne være tegn på at hodet fester seg "ja du får håpe at du ikke går overtid for det kan være slitsomt hehe" :P ja si det

Oi, da er det ikke lenge igjen for deg heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når har du termin Ulzzang?:)

Kjenner jeg blir litt mer utålmodig når ting skjer for dere! :P. Men han er ikke ferdig enda, så han får holde seg inne en god stund til! Har også en del igjen å gjøre før ting er klart;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nei jeg vet ikke hva som skjer egentlig. Jordmor på sykehuset sa at det behøver ikke å bety at han kommer snart og at jeg kan gå med modningstegn i flere uker. Hun sa at babyen er i grunn ferdig utviklet nå men bare veldig liten. Derfor stopper de ikke fødsel. Jeg bare håper han holder seg inne litt til.

Jeg har termin 17 mars :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spørsmål : kan man be jordmor om å sjekke for modning av mormunn når man har det sånn som meg nå? Jeg tenker på dette med å være i nærheten av sykehuset og ikke på jobb!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmål : kan man be jordmor om å sjekke for modning av mormunn når man har det sånn som meg nå? Jeg tenker på dette med å være i nærheten av sykehuset og ikke på jobb!

Har du veldig lang reisevei til sykehuset? Fødsler tar mange timer, så med mindre det er veldig raske fødsler i familien din kan du nok ta det med ro :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du veldig lang reisevei til sykehuset? Fødsler tar mange timer, så med mindre det er veldig raske fødsler i familien din kan du nok ta det med ro :)

moren min har født ganske raskt ja. Men jeg stresser bare på vegne av mannen egentlig. Det er han som vil være i nærheten når dette skjer. Vi har litt over en time reisevei og bare jeg som har lappen. Han stresser sånn og sier at hvis noe skjer så kan han ikke stille opp for meg og det gjør at han føler seg så maktesløs. (Ja han er litt dramatisk han mannen min :P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

De unngår jo helst å sjekke når man er såpass unna termin, men du kan jo så klart spørre,men kan godt være hun ser nei fordi hun ikke vil fremprovosere noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat det viste jeg ikke. Da blir det bare å forklare hvordan jeg har det så kan hun vurdere hva hun gjør med det. Jeg er ikke så veldig glad i den oppfølgingen jeg har fått av henne, føler nesten at hun ikke tar seg god nok tid og har alltid hastverk for å få meg ut av kontoret.

P-s: nå kjenner jeg smerter som stikker i nedre del av magen og tissen :klo: hodet som fester seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...