Gå til innhold

skravletråd mars/april 2015


Teriyaki

Anbefalte innlegg

Til de av dere som er i Oslo-området neste uke: er det noen som er gira på et lite Kg-treff? F.eks. på onsdagen? :) Har foreslått det i dagboka mi også, så vi kan få med noen av de som ikke bare er i termingruppa vår. Jeg og Malicious tenkte å møtes uansett, så kan dagen flyttes hvis det passer bedre for noen med en annen dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja, du er nå bare en uke bak meg! :jepp:

Men ja, jeg tar også sånne milepæler. Neste milepæl er på fredag, når jeg er 38 uker på vei. Deretter er det når jeg er 39 uker, så 40 uker og til slutt termin. Når det er sagt så håper jeg på å slippe alle de milepælene. Føder gjerne om akkurat en uke fra nå. :P

Det kjennes veldig mye lenger ut til det er min tur enn din tur, altså! 20 dager er lite når det er andres nedtelling, men for meg selv er det mye :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kjennes veldig mye lenger ut til det er min tur enn din tur, altså! 20 dager er lite når det er andres nedtelling, men for meg selv er det mye :P

Skjønner den! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til de av dere som er i Oslo-området neste uke: er det noen som er gira på et lite Kg-treff? F.eks. på onsdagen? :) Har foreslått det i dagboka mi også, så vi kan få med noen av de som ikke bare er i termingruppa vår. Jeg og Malicious tenkte å møtes uansett, så kan dagen flyttes hvis det passer bedre for noen med en annen dag :)

Jeg blir gjerne med. Skal på ammekurs på helsestasjonen kl 14 på onsdag.

Når tenker dere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til de av dere som er i Oslo-området neste uke: er det noen som er gira på et lite Kg-treff? F.eks. på onsdagen? :) Har foreslått det i dagboka mi også, så vi kan få med noen av de som ikke bare er i termingruppa vår. Jeg og Malicious tenkte å møtes uansett, så kan dagen flyttes hvis det passer bedre for noen med en annen dag :)

Åh. jeg har kjempelyst! Men tanken på masse gåing til/fra buss og tog holder meg igjen. Hadde jeg kjørt bil skulle jeg SÅ blitt med!!

Edit: men kanskje jeg kan få lurt gubben til å kjøre meg til hjembyen min på tirsdag så kan jeg sove der. Det er jo halve veien til Oslo, så det blir liksom ikke såå mye tog og buss-styr! Jeg trenger virkelig å møte noen andre enn mannen og bikkja mi :ler:

Endret av Saraby
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh. jeg har kjempelyst! Men tanken på masse gåing til/fra buss og tog holder meg igjen. Hadde jeg kjørt bil skulle jeg SÅ blitt med!!

Edit: men kanskje jeg kan få lurt gubben til å kjøre meg til hjembyen min på tirsdag så kan jeg sove der. Det er jo halve veien til Oslo, så det blir liksom ikke såå mye tog og buss-styr! Jeg trenger virkelig å møte noen andre enn mannen og bikkja mi :ler:

Jaaaa! Bli med!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaaaa! Bli med!! :)

Skal snakke med gubben når han kommer hjem. Hvis han gidder å hente meg i Oslo på kvelden så tror jeg at jeg får det til! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal snakke med gubben når han kommer hjem. Hvis han gidder å hente meg i Oslo på kvelden så tror jeg at jeg får det til! :biggrin:

DET gidder han! Hils fra meg å si det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DET gidder han! Hils fra meg å si det!

Haha! Han MÅ jo gidde det. Hvis ikke han allerede har glemt praten vi hadde i går .. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans første kommentar var "Åh.. må jeg hente deg?! Er det ikke noen fra området her som skal dit??"
Svaret han fikk var "Hvis det var så jævla mange som bodde her, så hadde jeg vel ikke vært så ensom hele tiden, hadde jeg vel?!?!"

Konklusjonen : Han henter meg i Oslo på kvelden! :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra, Saraby!! :D

MissStiles, vi har ikke satt noe klokkeslett. Hva passer for deg? og Saraby, når blir du hentet? Må jo bli et tidsrom imellom der som passer for dere begge? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra, Saraby!! :D

MissStiles, vi har ikke satt noe klokkeslett. Hva passer for deg? og Saraby, når blir du hentet? Må jo bli et tidsrom imellom der som passer for dere begge? :)

Jeg blir hentet når jeg sier jeg vil bli hentet :pisk::ler:

SÅeh, akkuratt samme for meg når det blir! Sålenge det er på ettermiddagen en gang :Nikke: (nautika nevnte vel at hun ikke kunne før arbeidstid hun heller?)

Endret av Saraby
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm, kunne også tenkt meg å vært med, men mannen reiser til Trondheim den dagen, så jeg må hente i barnehagen :/

Endret av tally
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hele dagen fri, så det er bare å si ifra hva som blir best. Høres ut som om noe fra rundt halv fem passer de fleste, så kan man komme litt senere også? Vi blir jo sikkert sittende et par timer, tiden flyr når man har det koselig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og så må jeg tipse om at Barnas Hus har tilbud på reiseseng til 199 kr nå, hvis noen skal ha seg det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hvis jeg henger på Friday's fra halv fire og utover, så passer det? Der har jeg jo tilgang på både mat, drikke og toalett, så alle "basic needs" er dekket ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hvis jeg henger på Friday's fra halv fire og utover, så passer det? Der har jeg jo tilgang på både mat, drikke og toalett, så alle "basic needs" er dekket ;)

:fnise: jeg skal finne tog / buss som matcher det tidspunktet!
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...