Gå til innhold

skravletråd mars/april 2015


Teriyaki

Anbefalte innlegg

Spent på hva de evt finner hvis de finner noe. Er jo ikke sikkert de finner noe, man da har de iallefall gjort en ordentlig jobb for å finne ut av det :jepp: Blir spennende å se hva hb er på nå. Vet ikke hvor mange ganger jeg har fått spørsmålet "er du heeelt sikker på at du ikke har blødd?" :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har kjøpt meg stelleveske! Er kjempefornøyd, så gjenstår det bare å se om vesken er like fin som på bildet:

http://www.jollyroom.no/produkter/babymel-skotvaska-satchel-ju-do-na-4

Nå holder jeg på å vaske babyklær. Føler jeg er skikkelig tidlig ute, men formen blir verre og verre, så nå vil jeg få ting på stell. :)

Den var fiiin. Smart å starte med vasking av klær nå. Jeg tror jeg må snart tenke på å gjøre det samme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir lagt inn på sykehuset nå for utredning av hva som kan være galt :)

Legen på føden var forbanna over at alle har avvist meg og ikke prøvd å ta tak i noe tidligere.

Så godt å høre at du blir tatt på alvor! Og bra at legen var sint da han hørte om tidligere behandling! Det er jo viktig for lille også at du får slappet godt av :hjerte:

Håper du får slappet av litt nå som du er lagt inn :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir lagt inn på sykehuset nå for utredning av hva som kan være galt :)

Legen på føden var forbanna over at alle har avvist meg og ikke prøvd å ta tak i noe tidligere.

Lykke til og god bedring! Bra at du blir tatt på alvor nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg blitt utreda i hue å ræva å de kan ikke finne noe galt :tommelopp: Blodtrykket mitt er plutselig helt fint igjen så de kan ikke forklare hvorfor det på mystisk vis ble så høyt i et døgn :P HB var helt fin, var visst feil fra legevakta noe de visstnok opplevde ganske ofte. Nå venter jeg bare på å ta noen stoffskifteprøver, så får jeg dra hjem :) At jeg er svimmel og har høy puls skulle jeg ta med fastlegen hvis det ikke gikk over av seg selv. Så nå gidder jeg ikke bekymre meg lenger og har store planer om å gå resten av de månedene her uten noe tull igjen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Solstråla88

Nå har jeg blitt utreda i hue å ræva å de kan ikke finne noe galt :tommelopp: Blodtrykket mitt er plutselig helt fint igjen så de kan ikke forklare hvorfor det på mystisk vis ble så høyt i et døgn :P HB var helt fin, var visst feil fra legevakta noe de visstnok opplevde ganske ofte. Nå venter jeg bare på å ta noen stoffskifteprøver, så får jeg dra hjem :) At jeg er svimmel og har høy puls skulle jeg ta med fastlegen hvis det ikke gikk over av seg selv. Så nå gidder jeg ikke bekymre meg lenger og har store planer om å gå resten av de månedene her uten noe tull igjen :P

Så bra at ingenting var galt. Svimmelhet var forøvrig det første symptomet på lavt stoffskiftet den gangen jeg ble utredet, det er heldigvis ikke farlig og behandles ganske enkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rare kroppen! Bra det ikke var noe galt, og nå håper jeg du får fred fra alt dette tullet! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uhm, en litt ekkel ting.. Det kjennes som om lillemor i magen legger seg på et punkt som gjør at det kjennes som om jeg skal få skikkelig løs mage. Det skjer når jeg legger meg for kvelden, og spesielt hvis jeg ligger på ryggen. Men hvis jeg går på do kommer det ikke noe ut den veien. Har noen av dere opplevd dette? :klo:

Det er jo noen som har skikkelig løs mage like før fødselen begynner, så jeg ble nesten redd for det her i går da jeg var oppe fem ganger, men ble "beroliget" av at det ikke kom noe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uhm, en litt ekkel ting.. Det kjennes som om lillemor i magen legger seg på et punkt som gjør at det kjennes som om jeg skal få skikkelig løs mage. Det skjer når jeg legger meg for kvelden, og spesielt hvis jeg ligger på ryggen. Men hvis jeg går på do kommer det ikke noe ut den veien. Har noen av dere opplevd dette? :klo:

Det er jo noen som har skikkelig løs mage like før fødselen begynner, så jeg ble nesten redd for det her i går da jeg var oppe fem ganger, men ble "beroliget" av at det ikke kom noe.

Veldig ofte, men mest om morgenen! Kjennes ut som den varme følelsen før man bare mååååå bæsje, og da mener jeg... diaré :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skal jeg inn til byen for ny UL og time hos lege :) Aner ikke hvorfor jeg har fått henvisning, men regner med det har noe med at jeg var på sykehuset grunnet smertene i ryggen og magen tidligere? Sier ikke nei takk til å få se lille igjen! :hjerte:

Endret av Focklop
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig ofte, men mest om morgenen! Kjennes ut som den varme følelsen før man bare mååååå bæsje, og da mener jeg... diaré :P

Er akkurat sånn! Puh, da er det ikke jeg (og baby) som er rare :P Tipper babyen legger seg mot tarmen eller noe slikt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skal jeg inn til byen for ny UL og time hos lege :) Aner ikke hvorfor jeg har fått henvisning, men regner med det har noe med at jeg var på sykehuset grunnet smertene i ryggen og magen tidligere? Sier ikke nei takk til å få se lille igjen! :hjerte:

Står det ikke noe på henvisningen? Kos deg med lille uansett :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Står det ikke noe på henvisningen? Kos deg med lille uansett :hjerte:

Det var pga. de tidligere smertene! :) fikk avlyst timen til legen siden jeg er frisk og fri for smerter nå. Lillemor var kjempefin, men litt mindre enn gjennomsnittet :) lita og søt! :D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg er spent på hvor stor lillebror kommer til å være når han kommer ut. Har på følelsen av at han ikke blir større enn storebror i alle fall, men kan jo lett ta feil. ;) Gleder meg sånn sett til neste torsdag når jeg skal på UL. Kommer ikke til å tro på det da, de bommet med 700 g sist. :P Men det var i uke 27. Ser for meg det kanskje er mer nøyaktig når det blir så tett opp mot termin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå glemte jeg helt å spørre dama om hun hadde noe formening om hvor stor hun ville være til termin... Jaja. Vet flere som har fått høre litt av hvert, så kanskje like greit å ikke ha en "fasit" å forholde seg til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Uhm, en litt ekkel ting.. Det kjennes som om lillemor i magen legger seg på et punkt som gjør at det kjennes som om jeg skal få skikkelig løs mage. Det skjer når jeg legger meg for kvelden, og spesielt hvis jeg ligger på ryggen. Men hvis jeg går på do kommer det ikke noe ut den veien. Har noen av dere opplevd dette? :klo:

Det er jo noen som har skikkelig løs mage like før fødselen begynner, så jeg ble nesten redd for det her i går da jeg var oppe fem ganger, men ble "beroliget" av at det ikke kom noe.

Hun presser seg nok mot ryggen samt at tyngdekraften slår inn. Jeg orker så vidt p ligge på ryggen. Skjer det samme på siden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det ikke vanlig med veksestimering med mindre det er noen indikasjon på at det trengs:) må sjekjes med ul ja:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vanlig her heller. :) Jeg skal privat da jeg fikk tilbudet av gynekologen min. Hvis ikke hadde det ikke blitt noen vekstestimering. Betaler bare en liten egenandel for det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...