Gå til innhold

skravletråd mars/april 2015


Teriyaki

Anbefalte innlegg

Hvor kjøpte du babygymmen, om jeg får spørre? ^^

Lekmer.no :) Endret av Teriyaki
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper morkaka har flyttet seg Spiremor! Krysser fingrene for deg!:)

Takk! Jeg krysser fingrene for meg selv og Solstråla!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for tipset!

Jollyroom har også salg på babygym.

Hvilken kjøpte du?

Kjøpte fra Fisherprice. :) Med en giraff på den ene bøylen. Den kan man ta av lekene på, noe som passer fint da vi har noen babygym-leker fra før. :) Også er den veldig fargerik.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte fra Fisherprice. :) Med en giraff på den ene bøylen. Den kan man ta av lekene på, noe som passer fint da vi har noen babygym-leker fra før. :) Også er den veldig fargerik.

Har du noen generelle tips til valg av babygym? Vi får kanskje låne en, men hvis hun som eier den ikke finner resten av delene må vi kjøpe en ny. Det er vel greit å ha en med både lyder (knitrepapir inni leker, rangler osv), masse farger og kanskje et speil? Og i alle fall noe å bite på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du noen generelle tips til valg av babygym? Vi får kanskje låne en, men hvis hun som eier den ikke finner resten av delene må vi kjøpe en ny. Det er vel greit å ha en med både lyder (knitrepapir inni leker, rangler osv), masse farger og kanskje et speil? Og i alle fall noe å bite på?

Vi hadde ikke speil på den vi lånte sist, men sikkert veldig greit å ha. :) Knitreleker er gøy, og med ranglelyder ja. Også er det greit om det går an å ta av, for da kan man rullere litt på lekene som henger på. :)

Edit: Denne har vi kjøpt:

http://lekmer.no/leker/babylek/babygym-o-lekematter/fisher-price-melodies-lights-deluxe-gym

Endret av Teriyaki
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde ikke speil på den vi lånte sist, men sikkert veldig greit å ha. :) Knitreleker er gøy, og med ranglelyder ja. Også er det greit om det går an å ta av, for da kan man rullere litt på lekene som henger på. :)

Edit: Denne har vi kjøpt:

http://lekmer.no/leker/babylek/babygym-o-lekematter/fisher-price-melodies-lights-deluxe-gym

Den var superfin! Og den giraffen, da! :hjerte:

Lurt med mulighet for variasjon. Kjøpte dere leker utenom for å kunne rullere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var superfin! Og den giraffen, da! :hjerte:

Lurt med mulighet for variasjon. Kjøpte dere leker utenom for å kunne rullere?

Ja, synes den var kjempesøt! Også ser det ut til at det er noe musikk også. Det kommer jo godt med når baby er eldre. :)

Tror ikke vi har kjøpt noen babygymleker selv, men ønsket det til han i julegave da han var seks uker gammel, så fikk noen stykker. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper livmoren flytter seg hos dere. Har også foranliggende, men har heldigvis ikke dekt livmoråpningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstråla88

Woho! Slipper ks! Morkaken hadde visstnok flyttet på seg ved siste ul, snakket med sykehuset nå. digg!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Woho! Slipper ks! Morkaken hadde visstnok flyttet på seg ved siste ul, snakket med sykehuset nå. digg!

Åh, så bra! :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Woho! Slipper ks! Morkaken hadde visstnok flyttet på seg ved siste ul, snakket med sykehuset nå. digg!

Hurra :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Woho! Slipper ks! Morkaken hadde visstnok flyttet på seg ved siste ul, snakket med sykehuset nå. digg!

Det er supert!! Og samme her! :5: Føles mye bedre å ikke måtte planlegge for keisersnitt, altså! :nigo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt meg stelleveske! Er kjempefornøyd, så gjenstår det bare å se om vesken er like fin som på bildet:

http://www.jollyroom.no/produkter/babymel-skotvaska-satchel-ju-do-na-4

Nå holder jeg på å vaske babyklær. Føler jeg er skikkelig tidlig ute, men formen blir verre og verre, så nå vil jeg få ting på stell. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Woho! Slipper ks! Morkaken hadde visstnok flyttet på seg ved siste ul, snakket med sykehuset nå. digg!

Hurra!! Det er gode nyheter :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt meg stelleveske! Er kjempefornøyd, så gjenstår det bare å se om vesken er like fin som på bildet:

http://www.jollyroom.no/produkter/babymel-skotvaska-satchel-ju-do-na-4

Nå holder jeg på å vaske babyklær. Føler jeg er skikkelig tidlig ute, men formen blir verre og verre, så nå vil jeg få ting på stell. :)

Den var søt!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...