Gå til innhold

skravletråd mars/april 2015


Teriyaki

Anbefalte innlegg

Det er sikkert lurt. Hvor mange blir vi foreløpig?

Spiremor, Malicious, Saraby, MissStiles .. Har jeg glemt noen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så plass til fem-seks stk i tilfelle noen flere blir med? :) Fra 15:30-19:00?

:tommelopp:

Greit for meg.

Kan booke fra 15.30 - 18.00 for 8 personer? Litt ekstra plass :) Fridays City?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan booke fra 15.30 - 18.00 for 8 personer? Litt ekstra plass :) Fridays City?

Ok for meg :) Bussen min er i Oslo ca. 15.40 :nigo:

Endret av Saraby
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kos dere masse på treff, skulle ønske jeg kunne vært med ^^

Ja, det var veldig hyggelig å møte deg sist! Du får ta med lillemor nedover på barseltreff om noen måneder ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jo besøke besteforeldre og sånt der nede etterhvert, så ikke se bort fra det :nigo:

Si ifra, jeg stiller opp!! :hoppe:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir supert! Skal du eller jeg booke, Malicious? Og holder det med 18:00?

Får ikke velge hvor lenge man skal ha bordet :( book gjerne du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det booket et bord for 8 personer på Friday's City på onsdag fra kl 15:30 til klokka 18:00. Det sto at noen andre hadde booket bordet fra kl 18, men hvis vi fremdeles er mange der som vil bli lenger får vi sikkert et annet, mindre bord :)

Bordet er booket i mitt virkelige navn, så om du ikke vet hva jeg heter og har tenkt til å komme, send meg en pm :) Ellers er det sikkert ikke så mange andre bord som er forhåndsbooket for 8 personer på det tidspunktet, hehe. Og om du finner et stort bord med en ensom jente som har spist en badeball, er du sikkert riktig sted ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte det kunne vært kjekt å pakke fødebagen snart, og da bør jeg helt sikkert ha med ammeinnlegg. Det finnes så mange forskjellige, aner ikke hvilke jeg burde gå for! Noen som har tips? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tenkte det kunne vært kjekt å pakke fødebagen snart, og da bør jeg helt sikkert ha med ammeinnlegg. Det finnes så mange forskjellige, aner ikke hvilke jeg burde gå for! Noen som har tips? :)

Jeg er fornøyd med Libero sine engangsinnlegg. Disse har jeg innerst, også har jeg ullinnlegg i tjukk merinoull kjøpt på apoteket ytterst. Var myye lekkasje hos meg, så jeg måtte alltid ha engangs i tillegg til ull. :)

Natusan sine satte seg fast til brystvorten. Har ikke prøvd Chico sine, men de er dyre, så ville prøvd de man får på butikk først. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke brukt dem under amming, men har prøvd både Libero, Avent og Chicco sine. Jeg liker Libero sine best, for de legger seg fint rundt brystvorten, men de flytter på seg innimellom. De andre to typene er mye større, og kommer brettet i egen innpakning per innlegg. Det kan være praktisk, det også, spesielt på reise. For min del var de litt for store, siden jeg fremdeles har små pupper, så de fikk litt småkrøller på kantene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...