Gå til innhold

Prøvere til høsten 2014? :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har fått fire forskjellige tester som har blitt svaaakt positive! Jeg kjenner meg gravid, så er nok det altså! Så får vi se hvordan det går framover :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har fått fire forskjellige tester som har blitt svaaakt positive! Jeg kjenner meg gravid, så er nok det altså! Så får vi se hvordan det går framover :)

Oooi, gratulerer! Hvilken PP var dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oooi, gratulerer! Hvilken PP var dette?

PP1 :) Det klaffet i PP1 første gang også så kan ikke tro det!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PP1 :) Det klaffet i PP1 første gang også så kan ikke tro det!

Så gøy! Håper den klorer seg fast denne gangen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen erfaringer med PFC, pearly? jeg og min kjære har begrenset med tid ved EL, da vi begge reiser mye i jobben, og har gått til innkjøp av denne så jeg vet når jeg har EL :) jeg er forsåvidt i PP1, men vi hadde sex ca 6-7 dager før forventet EL, så jeg har ikke tro på at det funker men PP2 er begge hjemme :D

Førstegangs-prøver etter 9 år på p-pille!:)

Endret av Frøkenanonym
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen erfaringer med PFC, pearly? jeg og min kjære har begrenset med tid ved EL, da vi begge reiser mye i jobben, og har gått til innkjøp av denne så jeg vet når jeg har EL :) jeg er forsåvidt i PP1, men vi hadde sex ca 6-7 dager før forventet EL, så jeg har ikke tro på at det funker men PP2 er begge hjemme :D

Førstegangs-prøver etter 9 år på p-pille! :)

Jeg har PFC sin babycomputer og er ivertfall svært fornøyd med den. Synes det er så herlig å ikke ha et hormonelt prevansjonsmiddel og samtidig gjør det jo at det blir mye lettere å finne EL og treffe på riktige dager. Vi ble gravide i første PP ved bruk av babycompen, men spiren satt dessverre ikke. Blir spennende å se hvor lang tid det tar denne gangen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har PFC sin babycomputer og er ivertfall svært fornøyd med den. Synes det er så herlig å ikke ha et hormonelt prevansjonsmiddel og samtidig gjør det jo at det blir mye lettere å finne EL og treffe på riktige dager. Vi ble gravide i første PP ved bruk av babycompen, men spiren satt dessverre ikke. Blir spennende å se hvor lang tid det tar denne gangen :-)

Hvor lenge har dere prøvd nå da? :) håper det treffer neste gang :) håper jeg ikke angrer på å ha valgt pearly som er billigere, kan jo regne ut selv når en skal prøve, og i forhold til gutt/jente, men akkurat det bryr meg ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge har dere prøvd nå da? :) håper det treffer neste gang :) håper jeg ikke angrer på å ha valgt pearly som er billigere, kan jo regne ut selv når en skal prøve, og i forhold til gutt/jente, men akkurat det bryr meg ikke :)

Mistet nettopp, dvs ettersom det var en MA skjedde det for noen uker tilbake, men jeg fant det ut sist onsdag. Venter egentlig på at vi endelig kan få lov til å ha sex igjen etter inngrepet, og regner med at EL blir rundt 18 oktober. Så da går vi vel snart inn i PP1 etter at jeg mistet. Har ikke noen særlige forhåpninger til første PP da aborten kan ha gjort at det ikke er helt klart der nede til en ny spire.

Hvilken funksjonalitet er det som ikke er der på pearly da? Babycompen regner ut sykluslengde, høyfase, hvor mange av syklusene som ikke har skikkelig EL osv. I tillegg kan man legge inn når man har samleie slik at den kan beregne etterpå om dette passet i forhold til EL og om det er mest sannsynlig med gutt / jente. Vet ikke helt om jeg tror på det der med mer sannsynlighet for et kjønn jeg da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på dag 8 og det skjer ikke så mye her heller, annet enn at jeg nok har fått en soppinfeksjon. Forferdelig irriterende. Uroer meg for at det vil påvirke sjansene våre denne PPen, men jeg bruker canesten nå, og hvis jeg bruker det i 7 dager så er jeg sånn ca rundt der EL skal være. Det går vel bra?

Håper dere andre får klaff og! Syns det går så syyyyykt tregt fra TR til EL jeg. Herregud altså :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mistet nettopp, dvs ettersom det var en MA skjedde det for noen uker tilbake, men jeg fant det ut sist onsdag. Venter egentlig på at vi endelig kan få lov til å ha sex igjen etter inngrepet, og regner med at EL blir rundt 18 oktober. Så da går vi vel snart inn i PP1 etter at jeg mistet. Har ikke noen særlige forhåpninger til første PP da aborten kan ha gjort at det ikke er helt klart der nede til en ny spire.

Hvilken funksjonalitet er det som ikke er der på pearly da? Babycompen regner ut sykluslengde, høyfase, hvor mange av syklusene som ikke har skikkelig EL osv. I tillegg kan man legge inn når man har samleie slik at den kan beregne etterpå om dette passet i forhold til EL og om det er mest sannsynlig med gutt / jente. Vet ikke helt om jeg tror på det der med mer sannsynlighet for et kjønn jeg da!

Mistet nettopp, dvs ettersom det var en MA skjedde det for noen uker tilbake, men jeg fant det ut sist onsdag. Venter egentlig på at vi endelig kan få lov til å ha sex igjen etter inngrepet, og regner med at EL blir rundt 18 oktober. Så da går vi vel snart inn i PP1 etter at jeg mistet. Har ikke noen særlige forhåpninger til første PP da aborten kan ha gjort at det ikke er helt klart der nede til en ny spire.

Hvilken funksjonalitet er det som ikke er der på pearly da? Babycompen regner ut sykluslengde, høyfase, hvor mange av syklusene som ikke har skikkelig EL osv. I tillegg kan man legge inn når man har samleie slik at den kan beregne etterpå om dette passet i forhold til EL og om det er mest sannsynlig med gutt / jente. Vet ikke helt om jeg tror på det der med mer sannsynlighet for et kjønn jeg da!

Huff så trist, har nettopp lest og kommentert i prøveboka di. Håper neste sjans for dere blir the one :)

Har enda ikke tatt den i bruk, da jeg er bortreist på jobb, men gleder meg til å prøve den! Tror ihvertfall kjønn mangler, men jeg tror heller ikke på dette. Syklusen min er nok ikke stabil etter 9 år på pillen, har hatt 32 dager første periode, går og venter på neste mens for neste periode, kanskje EL 5 november :) drar bort 6 november, men da må vi ha rukket å spille Ludo ;)

Er så nervøs for om vi kan få barn!

Som de andre sier- så bra at dere har muligheten til å bli gravide :D sender mange gode klemmer og lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff så trist, har nettopp lest og kommentert i prøveboka di. Håper neste sjans for dere blir the one :)

Har enda ikke tatt den i bruk, da jeg er bortreist på jobb, men gleder meg til å prøve den! Tror ihvertfall kjønn mangler, men jeg tror heller ikke på dette. Syklusen min er nok ikke stabil etter 9 år på pillen, har hatt 32 dager første periode, går og venter på neste mens for neste periode, kanskje EL 5 november :) drar bort 6 november, men da må vi ha rukket å spille Ludo ;)

Er så nervøs for om vi kan få barn!

Som de andre sier- så bra at dere har muligheten til å bli gravide :D sender mange gode klemmer og lykke til :)

Takk for det igjen!! :kose:

Jeg kan ivertfall si at etter jeg sluttet på p-pillen etter at jeg hadde brukt det fra jeg var 13 til 26, så kom syklusen rimelig kjapt på plass. EL kom også som den skulle. Så det er definitivt sjangse for at det går fort! 32 dagers syklus er vel ganske vanlig og, så det er jo bra! Noen som også sier at man er ekstra fruktbar etter å ha sluttet, men vet ikke om det er noe hold i det. Like greit å starte på både multivitamin og folaten med det samme!

Hvis du ikke drar før dagen etter EL er det jo helt perfekt. Da er det bare å spille i vei dagene før, så har dere fått lagt inn alle mulige aksjer :Nikke: Jeg dro også offshore den dagen jeg hadde EL når det klaffet, så da var det ludospillingen rett før som fungerte utmerket!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det igjen!! :kose:

Jeg kan ivertfall si at etter jeg sluttet på p-pillen etter at jeg hadde brukt det fra jeg var 13 til 26, så kom syklusen rimelig kjapt på plass. EL kom også som den skulle. Så det er definitivt sjangse for at det går fort! 32 dagers syklus er vel ganske vanlig og, så det er jo bra! Noen som også sier at man er ekstra fruktbar etter å ha sluttet, men vet ikke om det er noe hold i det. Like greit å starte på både multivitamin og folaten med det samme!

Hvis du ikke drar før dagen etter EL er det jo helt perfekt. Da er det bare å spille i vei dagene før, så har dere fått lagt inn alle mulige aksjer :Nikke: Jeg dro også offshore den dagen jeg hadde EL når det klaffet, så da var det ludospillingen rett før som fungerte utmerket!

Kjekt å høre at det gikk kjapt til normalen :) folat har jeg startet på, burde jeg ta multivitamin også? Hehe ja masse myter ute og går, altslags en skal spise og drikke, PP1 er superfruktbar osv. Det er vel fra person til person :) Hehe. Ja jeg gleder meg til å spille, er bare redd jeg stresser oss opp for tidlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff så trist, har nettopp lest og kommentert i prøveboka di. Håper neste sjans for dere blir the one :)

Har enda ikke tatt den i bruk, da jeg er bortreist på jobb, men gleder meg til å prøve den! Tror ihvertfall kjønn mangler, men jeg tror heller ikke på dette. Syklusen min er nok ikke stabil etter 9 år på pillen, har hatt 32 dager første periode, går og venter på neste mens for neste periode, kanskje EL 5 november :) drar bort 6 november, men da må vi ha rukket å spille Ludo ;)

Er så nervøs for om vi kan få barn!

Som de andre sier- så bra at dere har muligheten til å bli gravide :D sender mange gode klemmer og lykke til :)

Er i samme båt som deg, førstegangsprøver etter x antall år på pilla (begynte da jeg var 17, er nå 31 og har hatt to korte pauser bare). Jeg fikk raskt ganske stabil syklus etter pilleslutt (29 dager), men den første skikkelige prøveperioden fikk jeg plutselig en syklus på 25 dager. Så gudene vet.. Hehe! Blir moro å følge hverandre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flere som går over i dpoland i morra? :)

Skulle egentlig være 1 dpo i dag, men så våknet jeg opp til ganske sterke elsmerter og en god del elslim, så da måtte vi jo bare slå til med en runde ludo i dag å :P Så da blir det 1 dpo i morra istedet... ække lett uten el-tester!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i samme båt som deg, førstegangsprøver etter x antall år på pilla (begynte da jeg var 17, er nå 31 og har hatt to korte pauser bare). Jeg fikk raskt ganske stabil syklus etter pilleslutt (29 dager), men den første skikkelige prøveperioden fikk jeg plutselig en syklus på 25 dager. Så gudene vet.. Hehe! Blir moro å følge hverandre :)

Å, så gøy! :) jeg kom ikke på det me en gang at det kunne gå over 28 dager, så jeg gikk 4 dager over og mistenkte at jeg allerede var gravid XD. Nei, 5 november er neste EL, så nå får jeg smøre meg med tålmodighet :) blir spennende å følge deg også! ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte babycomp'en på barn nr 2, fungerte kjempe fint men det stemte ikke ang kjønn da :)

Nå har jeg for uregelmessig menstruasjon så tror ikke den fungerer like bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg prøver på nr 2 nå:)

Jeg ble gravid på første forsøk, men på mandag som var mistet jeg, var da uke 5+0..:(

Men nå er jeg klar for å prøve på nytt, håper jeg kommer fort inn i syklusen igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver på nr 2 nå:)

Jeg ble gravid på første forsøk, men på mandag som var mistet jeg, var da uke 5+0..:(

Men nå er jeg klar for å prøve på nytt, håper jeg kommer fort inn i syklusen igjen:)

Så trist å høre :( Men håper det klaffer fort igjen da :) Jeg har nervene i høyspenn her, jeg er bare 3+3 nå... Så mye kan skje enda. Men man må jo bare håpe det går bra :)

Lykke til med prøving!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynt prøvingen her også, 1pp nå, ikm neste fredag. Ingen symptomer foreløpig :P Tror vel ikke det skjer noe denne mnd, men litt spenning i hverdagen er det absolutt :D

Anonymous poster hash: 17f7b...98e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippiiii! Har nå testet positivt på 3 graviditetstester!!!! :) det gikk fort, første periode etter vi begynte prøvingen :) såååååå glad og overrasket!!! :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...