Gå til innhold

Prøvere til høsten 2014? :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Pp2 nå,såå spennende! Skal ha sex ca hver dag (det har vi alltid hatt,maks 1-2 dager uten hvis ikke en er bortreist), så håper det klaffer denne gangen!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pp2 nå,såå spennende! Skal ha sex ca hver dag (det har vi alltid hatt,maks 1-2 dager uten hvis ikke en er bortreist), så håper det klaffer denne gangen!:-)

så spennende, skal krysse fingrene for deg :laugh: jeg har IKM 9.10 og klarer nesten ikke vente, håper bare mensen ikke kommer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig spennende! Jeg kjenner mye murring i siden idag, noe jeg ikke pleier så tidlig og på den måten. Det hadde vært utrolig hvis det hadde klaffet på første denne gangen også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig spennende! Jeg kjenner mye murring i siden idag, noe jeg ikke pleier så tidlig og på den måten. Det hadde vært utrolig hvis det hadde klaffet på første denne gangen også!

når har du IKM?? syntes dette er så utrolig spennende å lese om :) lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når har du IKM?? syntes dette er så utrolig spennende å lese om :) lykke til

IKM er 10.10 eller 11.10 :) Så da er jeg 6-7 dpo, akkurat den tiden jeg fikk festesmerter sist. Men jeg tør ikke håpe noe for blir så skuffa hvis det ikke går :(

Sist gang testa jeg positivt 9 dpo, så vil prøve nå også :) Det blir vel på mandag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har egentlig IKM idag, men begynte å blø på mandag og det pågår fortsatt. Så tipper mensen kom veldig tidlig selv om den aldri har gjort det før.. Dette er vår første PP, så jeg tar en test imorra tidlig bare for å være heeeelt sikker ;)

Håper PP2 blir litt mindre pressende, synes "alle" vennene mine fikk det til på første forsøk. Nå har jo den båten seilt, så får det bare skje når det skjer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

IKM er 10.10 eller 11.10 :) Så da er jeg 6-7 dpo, akkurat den tiden jeg fikk festesmerter sist. Men jeg tør ikke håpe noe for blir så skuffa hvis det ikke går :(

Sist gang testa jeg positivt 9 dpo, så vil prøve nå også :) Det blir vel på mandag!

å så spennende :D jeg har IKM 9.10 troor jeg, men har vært "støl" i venste side av eggstokkene i går, og i dag er jeg liksom litt øm der nede, men mer på midten... så lurer på om enten eggløsningen kommer nå eller om det er tr som kommer rundt hjørnet :) sluttet på prevensjon i april, så det er fremdeles endel sykluss tull desverre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har egentlig IKM idag, men begynte å blø på mandag og det pågår fortsatt. Så tipper mensen kom veldig tidlig selv om den aldri har gjort det før.. Dette er vår første PP, så jeg tar en test imorra tidlig bare for å være heeeelt sikker ;)

Håper PP2 blir litt mindre pressende, synes "alle" vennene mine fikk det til på første forsøk. Nå har jo den båten seilt, så får det bare skje når det skjer :P

er jo greit å ta en test bare for sikkerhetensskyld :fnise: lykke til :) krysser fingrene for at det klaffer snart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å så spennende :D jeg har IKM 9.10 troor jeg, men har vært "støl" i venste side av eggstokkene i går, og i dag er jeg liksom litt øm der nede, men mer på midten... så lurer på om enten eggløsningen kommer nå eller om det er tr som kommer rundt hjørnet :) sluttet på prevensjon i april, så det er fremdeles endel sykluss tull desverre

Såå spennende! Ikke så lenge til vi kan teste!:) Men dagene går så treeeigt. Er det flere som føler det?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såå spennende! Ikke så lenge til vi kan teste! :) Men dagene går så treeeigt. Er det flere som føler det?

de går utrolig treigt. har lyst til å teste hver dag, men vet at jeg må holde meg til tidligst IKM dagen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de går utrolig treigt. har lyst til å teste hver dag, men vet at jeg må holde meg til tidligst IKM dagen

Hvorfor må du vente så lenge? Det er mange som tester positivt flere dager før :) Hehe, jeg litt av en testetøs, så jeg klarer ikke å vente ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor må du vente så lenge? Det er mange som tester positivt flere dager før :) Hehe, jeg litt av en testetøs, så jeg klarer ikke å vente ;)

haha jeg MÅ jo ikke vente, men jeg vet med meg selv at jeg kommer til å bli helt gal om jeg tester meg i morgen, og kommer sikkert til å sitte i en evighet og se om jeg finner en strek, og så sikkert teste hver dag fram til jeg får tr. :fnise: bedre å holde seg i skinnet og klare å vente og se om tr kommer da den skal eller om jeg skal test, hehe er testetøs selv og har klart å brenne av en del kroner på de testene, så jeg må være litt strengere med meg selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurraaa for å være på dag 44 (jepp, førti-fire) i syklusen. Venter på TR slik at vi kan begynne PP1. Det er nå to og en halv mnd siden jeg slutta, hatt en syklus etter det på 31 dager, og nå veeeentes det. På tide tanta dukker opp snart! Testa negativt senest i går, på strimmel-test da, men det skal vel ikke ha noe å si... Måtte bare blåse ut ;) Hvordan var det for dere når dere slutta på p-pille? Selv hadde jeg gått 7 år på yasmin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurraaa for å være på dag 44 (jepp, førti-fire) i syklusen. Venter på TR slik at vi kan begynne PP1. Det er nå to og en halv mnd siden jeg slutta, hatt en syklus etter det på 31 dager, og nå veeeentes det. På tide tanta dukker opp snart! Testa negativt senest i går, på strimmel-test da, men det skal vel ikke ha noe å si... Måtte bare blåse ut ;) Hvordan var det for dere når dere slutta på p-pille? Selv hadde jeg gått 7 år på yasmin.

Så spennende med prøving på deg og da :) Kjedelig med så lang syklus!

Jeg har ikke gått på hormonprevensjon på 4 år jeg (med unntak av hormonspiral i to mnd etter fødsel som ga meg bekkenløsning), så jeg har ikke erfaring med det nå, men jeg fikk stabil syklus da jeg sluttet på yasmin for fire år siden. Men dette er nok veldig individuelt. Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha jeg MÅ jo ikke vente, men jeg vet med meg selv at jeg kommer til å bli helt gal om jeg tester meg i morgen, og kommer sikkert til å sitte i en evighet og se om jeg finner en strek, og så sikkert teste hver dag fram til jeg får tr. :fnise: bedre å holde seg i skinnet og klare å vente og se om tr kommer da den skal eller om jeg skal test, hehe er testetøs selv og har klart å brenne av en del kroner på de testene, så jeg må være litt strengere med meg selv

Skjønner ;) Du er flink, jeg klarer ikke vente jeg :) Men det blir spennende å se hva som skjer de neste dagene. Skriv om det kommer noe symptomer da :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ;) Du er flink, jeg klarer ikke vente jeg :) Men det blir spennende å se hva som skjer de neste dagene. Skriv om det kommer noe symptomer da :)

hihi det skal jeg :fnise: du må gjøre det du og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hurraaa for å være på dag 44 (jepp, førti-fire) i syklusen. Venter på TR slik at vi kan begynne PP1. Det er nå to og en halv mnd siden jeg slutta, hatt en syklus etter det på 31 dager, og nå veeeentes det. På tide tanta dukker opp snart! Testa negativt senest i går, på strimmel-test da, men det skal vel ikke ha noe å si... Måtte bare blåse ut ;) Hvordan var det for dere når dere slutta på p-pille? Selv hadde jeg gått 7 år på yasmin.

nå har ikke jeg gått på p piller, men p sprøyte, tok den siste i desember, så den skulle gå ut i mars om jeg regner riktig.. men enda ikke stabil syklus..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurraaa for å være på dag 44 (jepp, førti-fire) i syklusen. Venter på TR slik at vi kan begynne PP1. Det er nå to og en halv mnd siden jeg slutta, hatt en syklus etter det på 31 dager, og nå veeeentes det. På tide tanta dukker opp snart! Testa negativt senest i går, på strimmel-test da, men det skal vel ikke ha noe å si... Måtte bare blåse ut ;) Hvordan var det for dere når dere slutta på p-pille? Selv hadde jeg gått 7 år på yasmin.

Jeg gikk også på Yasmin i syv år, og for meg tok det godt over et år og en hel del provera + pergotime før jeg endelig fikk EL av meg selv igjen. Syklusen ble ikke normal/tilnærmet stabil før etter en SA ca halvannet år etter at jeg gikk av pillen. Kommer definitivt ikke til å bruke hormonprevansjon igjen, i alle fall ikke før jeg er 100 % sikker på at jeg ikke skal ha flere barn! Og siden vi fremdeles strever og håper på førstemann, virker det veeeldig langt frem i tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM er 10.10 eller 11.10 :) Så da er jeg 6-7 dpo, akkurat den tiden jeg fikk festesmerter sist. Men jeg tør ikke håpe noe for blir så skuffa hvis det ikke går :(

Sist gang testa jeg positivt 9 dpo, så vil prøve nå også :) Det blir vel på mandag!

Hvordan kan man være 6-7dpo samtidig som ikm? Kommer ikke mensen 14 dager etter dpo? Trodde jeg hadde forstått, men dette henger ikke helt på grep enda, hehe. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan man være 6-7dpo samtidig som ikm? Kommer ikke mensen 14 dager etter dpo? Trodde jeg hadde forstått, men dette henger ikke helt på grep enda, hehe. :)

Jeg er 6-7 dpo nå, og da er ikm neste helg :) Mulig jeg har formulert meg galt her, men det skal vel stemme det?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...