Gå til innhold

Prøvere til høsten 2014? :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 6-7 dpo nå, og da er ikm neste helg :) Mulig jeg har formulert meg galt her, men det skal vel stemme det?

Åja, da stemmer det sikkert! Ble bare forvirra, og trodde jeg hadde misforstått noen begreper! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hurraaa for å være på dag 44 (jepp, førti-fire) i syklusen. Venter på TR slik at vi kan begynne PP1. Det er nå to og en halv mnd siden jeg slutta, hatt en syklus etter det på 31 dager, og nå veeeentes det. På tide tanta dukker opp snart! Testa negativt senest i går, på strimmel-test da, men det skal vel ikke ha noe å si... Måtte bare blåse ut ;) Hvordan var det for dere når dere slutta på p-pille? Selv hadde jeg gått 7 år på yasmin.

Jeg fikk bortfallsblødning etter noen få dager og så gikk det 30 dager før første mens. Deretter hadde jeg 3 sykluser med 29 dager. Så begynte jeg å prøve forrige måned og fikk plutselig syklus på 25 dager. Aner ikke hvor mange dager min neste syklus blir på. Hadde da gått på Diane 3 års tid. Hadde et års opphold på pilla før det, ellers starta jeg da jeg var 17 år (er nå 31). Så gudene vet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok forresten en test idag, den ble negativ. Så da var det mensen som kom tidlig og ingen festeblødning. Jaja, moro å prøve også da - går inn i PP2 med godt mot! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som vurderer å vente med å teste før etter noen dager etter ikm eller? Hehe. Denne gangen har jeg ingen graviditetstester i skapet og skal heller ikke skaffe meg noen før det blir nødvendig... Med andre ord: før det har gått minst to dager over ikm hvis tanta ikke har dukket opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som vurderer å vente med å teste før etter noen dager etter ikm eller? Hehe. Denne gangen har jeg ingen graviditetstester i skapet og skal heller ikke skaffe meg noen før det blir nødvendig... Med andre ord: før det har gått minst to dager over ikm hvis tanta ikke har dukket opp.

det er jo egentlig det jeg også tenker.. hvis ikke tr kommer da jeg trooor den skal komme, så tester jeg en eller to dager etterpå :) får se hvor lenge jeg klarer å holde meg, men gidder ikke teste før tidligst ikm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er jo egentlig det jeg også tenker.. hvis ikke tr kommer da jeg trooor den skal komme, så tester jeg en eller to dager etterpå :) får se hvor lenge jeg klarer å holde meg, men gidder ikke teste før tidligst ikm

Er egentlig ikke så vanskelig å la Vær å teste før ikm hvis man ikke har tester i skapet. Håper jeg klarer det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er egentlig ikke så vanskelig å la Vær å teste før ikm hvis man ikke har tester i skapet. Håper jeg klarer det ;)

Wow, respekt til dere damer, som har så god tålmodighet! Jeg tester tidlig fordi jeg er nysgjerrig og siden jeg fikk tidlig positiv forrige gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er egentlig ikke så vanskelig å la Vær å teste før ikm hvis man ikke har tester i skapet. Håper jeg klarer det ;)

det er veldig sant! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare kjøpt masse billigtester, så synes ikke det gjør noe å være litt testetøs. Graviditeten som jeg nå dessverre har hatt en MA på måtte jeg verifisere med 5 eller 6 tester før jeg endelig trodde på det :fnise: Testa positivt 7 DPO mener jeg, så jeg kommer nok til å fortsette å være testetøs fremover også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare kjøpt masse billigtester, så synes ikke det gjør noe å være litt testetøs. Graviditeten som jeg nå dessverre har hatt en MA på måtte jeg verifisere med 5 eller 6 tester før jeg endelig trodde på det :fnise: Testa positivt 7 DPO mener jeg, så jeg kommer nok til å fortsette å være testetøs fremover også!

hehe jeg og! er jo egentlig veldig glad i å teste, men jeg må la vær. blir helt gal av det og "finner" streker som ikke er der :fnise: så bedre for meg å teste nærmere ikm, for da er jeg kanskje bare gal i noen få dager :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg opplevde kjemisk sist gang har jeg valgt å bare la det være ihvertfall fram til ikm. Dessuten blir jeg så fort utålmodig og stressa hvis jeg har gtester i skapet.. Da ender jeg alltid opp med å teste før ikm likevel og da flyr det Tusen tanker oppi hodet mitt osv osv. Så derfor ser jeg bare fordeler med å vente og se om tanta er forsinket ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg opplevde kjemisk sist gang har jeg valgt å bare la det være ihvertfall fram til ikm. Dessuten blir jeg så fort utålmodig og stressa hvis jeg har gtester i skapet.. Da ender jeg alltid opp med å teste før ikm likevel og da flyr det Tusen tanker oppi hodet mitt osv osv. Så derfor ser jeg bare fordeler med å vente og se om tanta er forsinket ;)

absolutt fordel å vente :) lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp :)) er allerede 4 dager på overtid (mens).. Tok en test i går ettermiddag, den var negativ.

hmm, kanskje mensen bare er for sen, eller kanskje du produserer hcg veldig sent? prøv å ta en test til i morgen eller overimorgen, gjerna da på morgenen :) kan også hende at eggløsning var litt senere enn antatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, slenger meg på dette selv! :) jeg og mannen min bestemte oss for å begynne i slutten av august, så sluttet på pillen da. Fikk mens etter 28 dager, så håper at jeg allerede er inne i en stabil syklus. Har EL denne uka, så er veldig spent!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei, slenger meg på dette selv! :) jeg og mannen min bestemte oss for å begynne i slutten av august, så sluttet på pillen da. Fikk mens etter 28 dager, så håper at jeg allerede er inne i en stabil syklus. Har EL denne uka, så er veldig spent!!!!!

hei :velkommen: så spennende, lykke til så mye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende å lese hvordan dere tenker om testing :) Jeg har en haug med EL-tester i skapet (og noen graviditetstester), fordi jeg har en eller annen overbevisning om at jeg ikke har EL. Har ikke noen grunn til å tro det, bare tror det. Paranoid? Første syklus var 35 dager, med 14 dagers mens....... nå er jeg i andre syklus (eller pp2), og mensen ga seg etter 5 dager. MYE mer passelig!! Tenker å teste EL etter dag 10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shitshit... Tok en test i stad, siden jeg har komt til dag noen og førti i syklusen uten at TR har dukket opp. Glemte helt av den, før jeg var inne på KG å så en tråd om det. Gikk å kikka, og der kan jeg se en strek.. Men har gått over 10 min, derfor skal den leses som negativ. Har uansett aldri komt strek før! Vi som ikke har begynt på PP1 enda :P Nå må jeg bare vente litt før jeg går på do igjen slik jeg får tatt en ny test! Hjeeelp

post-36727-0-02075500-1412607417_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen av dere noen tips til bra og billige EL tester og graviditetstester? Jeg kan nok slenge meg med i den utålmodige gjengen her :) det er første gang vi prøver, så alt er veldig nytt for oss!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...