Gå til innhold

Prøvere til høsten 2014? :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Shitshit... Tok en test i stad, siden jeg har komt til dag noen og førti i syklusen uten at TR har dukket opp. Glemte helt av den, før jeg var inne på KG å så en tråd om det. Gikk å kikka, og der kan jeg se en strek.. Men har gått over 10 min, derfor skal den leses som negativ. Har uansett aldri komt strek før! Vi som ikke har begynt på PP1 enda :P Nå må jeg bare vente litt før jeg går på do igjen slik jeg får tatt en ny test! Hjeeelp

Den der så veldig positiv ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den der så veldig positiv ut ;)

Jepp, og den ser mer positiv ut på ekte enn på bildet. Siden jeg bare tok testen, la den igjen på badet og glemte av den i ca 20 min, så aner ikke jeg når streken kom heller :P Urinen jeg tok den på var i tillegg litt utvannet :fnise: Får ta en ny på morgenurin vertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, og den ser mer positiv ut på ekte enn på bildet. Siden jeg bare tok testen, la den igjen på badet og glemte av den i ca 20 min, så aner ikke jeg når streken kom heller :P Urinen jeg tok den på var i tillegg litt utvannet :fnise: Får ta en ny på morgenurin vertfall :)

Jeg tror den blir positiv imorgen også. Hadde det vært en svak skyggestrek så hadde det vært noe annet.

Men spennende med ny test da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen av dere noen tips til bra og billige EL tester og graviditetstester? Jeg kan nok slenge meg med i den utålmodige gjengen her :) det er første gang vi prøver, så alt er veldig nytt for oss!!

Jeg har kjøpt mine på billigetester.no, men har hørt at sikkertsvar.no er også bra og kanskje litt billigere.

Jeg har tatt et par tester de siste dagene som har vært negative. Men har endel symptomer, så lever i trua ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror den blir positiv imorgen også. Hadde det vært en svak skyggestrek så hadde det vært noe annet.

Men spennende med ny test da :)

Jøye meg, dette var skummelt altså. Jeg må ha hatt en ekstrem sen EL denne syklusen. Testa etter EL frem til dag 25 i syklusen ca. Ga deretter opp. Mannen var bortreist og kom igjen for to uker siden nøyaktig i dag, dag 33. Og jeg har ikke hatt besøk av postmannen. Tør ikke håpe, får vente et par dager før jeg tør det altså! :) Men utrolig spennende ja. Og veldig morsomt om vi har fått det til uten å prøve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen av dere noen tips til bra og billige EL tester og graviditetstester? Jeg kan nok slenge meg med i den utålmodige gjengen her :) det er første gang vi prøver, så alt er veldig nytt for oss!!

jeg bestilte fra tostreker.no :) veldig fornøyd med de! og kjempe billig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, og den ser mer positiv ut på ekte enn på bildet. Siden jeg bare tok testen, la den igjen på badet og glemte av den i ca 20 min, så aner ikke jeg når streken kom heller :P Urinen jeg tok den på var i tillegg litt utvannet :fnise: Får ta en ny på morgenurin vertfall :)

Ja, ta en ny imorgen og legg ut bilde :D Men jeg har lyst til å si gratulerer ^^,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøye meg, dette var skummelt altså. Jeg må ha hatt en ekstrem sen EL denne syklusen. Testa etter EL frem til dag 25 i syklusen ca. Ga deretter opp. Mannen var bortreist og kom igjen for to uker siden nøyaktig i dag, dag 33. Og jeg har ikke hatt besøk av postmannen. Tør ikke håpe, får vente et par dager før jeg tør det altså! :) Men utrolig spennende ja. Og veldig morsomt om vi har fått det til uten å prøve.

den så veldig positiv ut :) våger meg til å si gratulere! pluss at du var veldig heldig med at du hadde sen EL :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ta en ny imorgen og legg ut bilde :D Men jeg har lyst til å si gratulerer ^^,

den så veldig positiv ut :) våger meg til å si gratulere! pluss at du var veldig heldig med at du hadde sen EL :fnise:

Jeg tror ikke jeg tør å si tusen takk enda ;) Ja, snakk om sen EL isåfall :fnise: litt flaks skal man ha. Skal legge ut bilde i morgen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke jeg tør å si tusen takk enda ;) Ja, snakk om sen EL isåfall :fnise: litt flaks skal man ha. Skal legge ut bilde i morgen ;)

jeg er sikker på at du er gravid, ihvertfall etter streken på bilde å dømme :) men gleder meg til å se nytt bilde i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen av dere noen tips til bra og billige EL tester og graviditetstester? Jeg kan nok slenge meg med i den utålmodige gjengen her :) det er første gang vi prøver, så alt er veldig nytt for oss!!

Jeg har bestilt i fra ebay :) Ser at de har vært anbefalt litt her og der. Kjøpte fra selgeren fertilityplan, sender fra england. Det er strimmeltester da, men får veldig mange til lav pris :) Bestilte en slik pakke med 50, så får man velge hvor mange man vil ha av hver test. Jeg tok vel 15 g-tester og 35 el-tester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er sikker på at du er gravid, ihvertfall etter streken på bilde å dømme :) men gleder meg til å se nytt bilde i morgen!

Jeg tror ikke helt på det :fnise: Står på pakningsvedlegget at testen ikke skal leses av etter 10 minutt. Tror det gikk ca 20 min før jeg kikka på den. Blir absolutt spennende ja, lover å oppdatere så snart jeg klarer i morgen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok en cb kl 16 idag, den ble blenda, men etter tre timer dukket det opp en tynn strek. Jeg vet jo at det betyr at den er negativ, men jeg får litt forhåpninger siden det var sånn tidlig da jeg var gravid sist. Men jeg tar en ny test imorgen tidlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tok en cb kl 16 idag, den ble blenda, men etter tre timer dukket det opp en tynn strek. Jeg vet jo at det betyr at den er negativ, men jeg får litt forhåpninger siden det var sånn tidlig da jeg var gravid sist. Men jeg tar en ny test imorgen tidlig :)

Da er vi i samme båt :) krysser fingrene for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle egentlig hatt EL i går. Negativ test både i går og i dag. Hrmf :/

Pp3 nå, og tiden går sååå sakte. Ønsker virkelig at det skal klaffe. Åssen er det med dere, ligger dere hver dag rundt el, annenhver?

Får alltid litt dårlig samvittighet om vi "misser" en fertil dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har egentlig bare hatt 1 PP før det klaffet, da hadde vi sex annenhver dag. Jeg bommet faktisk litt på EL da, trodde den var to dager før den virkelig var (har babycomputer, så den sier i fra i etterkant når virkelig EL var, så viser den underveis den dagen den tror det er EL). Vi hadde derfor sex sist to dager før EL når det klaffet.

Tiden går skikkelig treigt her også, vil bare at kroppen skal være i gjenge igjen etter MA og så føler jeg på en måte at jeg har "mistet" alle de ukene som jeg har gått gravid ;(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skulle egentlig hatt EL i går. Negativ test både i går og i dag. Hrmf :/

Pp3 nå, og tiden går sååå sakte. Ønsker virkelig at det skal klaffe. Åssen er det med dere, ligger dere hver dag rundt el, annenhver?

Får alltid litt dårlig samvittighet om vi "misser" en fertil dag

Da jeg ble gravid sist hadde vi sex annenhver dag fra positiv el - test. Ble gravid på første forsøk :)

Men en ting jeg anbefaler dere jenter! : Drikk grapefruktjuice rundt el-tider! Jeg gjorde det noen dager før og etter forrige gang jeg ble gravid og da fikk jeg mye bra el-slim, og det klaffet med én gang. Det kan være tilfeldig da, men ville bare dele med dere :)

Endret av Dyregod
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg ble gravid sist hadde vi sex annenhver dag fra positiv el - test. Ble gravid på første forsøk :)

Men en ting jeg anbefaler dere jenter! : Drikk grapefruktjuice rundt el-tider! Jeg gjorde det noen dager før og etter forrige gang jeg ble gravid og da fikk jeg mye bra el-slim, og det klaffet med én gang. Det kan være tilfeldig da, men ville bare dele med dere :)

Hvor mye? Hvor ofte? hehe..vil prøve alt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye? Hvor ofte? hehe..vil prøve alt!!

Jeg drakk vel et medium glass fersk presset hver dag fra to dager før forventet el og i ca fire dager. Jeg var så heldig å få ferskpresset siden jeg var på bryllupsreise da, men det holder nok med noe fra butikken. Bare ikke fra konsentrat da.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble nok negativ test i dag, så da må den fra i går blitt positiv fordi den jeg så på den etter tidsfristen var gått ut. Ikke fått TR ennå. Tenker å ta en CB digital om TR ikke har dukket opp i helgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...