Gå til innhold

Prøvere til høsten 2014? :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Klarte ikke vente med å teste jeg heller, er 13 eller 8 dpo (13 hvis jeg regner fra sist mens, og 8 hvis jeg regner fra da det virket som el var), og den var negativ her også gitt.. Hvis ikke syklusen er lenger nå enn vanlig kommer TR senest søndag.

Anonymous poster hash: 17f7b...98e

Regner man dpo etter sist mens?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner man dpo etter sist mens?

Nei, regner el etter sist mens, og dpo etter el. Hvis jeg ikke har misforstått.

Anonymous poster hash: 17f7b...98e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men for å finne ut dpo ut i fra el, har jeg regnet fra siste mens. Vanskelig å forklare hva jeg tenker merker jeg :P

Anonymous poster hash: 17f7b...98e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ohhh men skyggestrek er jo lovende skyblue!!! Med farge eller? Åh så spennende :D

Skyggestrek er en svaaaak strek uten farge! Det kan ikke tolkes som positiv. Fikk såkalt skyggestrek i dag også, så jeg aner ikke. Hadde heller foretrukket blendahvite tester hvis jeg er ikke er gravid... disse skyggestrekene gjør jo meg bare mer stressa og nysgjerrig! Men jeg har iiingen følelse på at det har klaffet denne gangen, så jeg vil bare passere ikm dato og se om tanta kommer på besøk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skyggestrek er en svaaaak strek uten farge! Det kan ikke tolkes som positiv. Fikk såkalt skyggestrek i dag også, så jeg aner ikke. Hadde heller foretrukket blendahvite tester hvis jeg er ikke er gravid... disse skyggestrekene gjør jo meg bare mer stressa og nysgjerrig! Men jeg har iiingen følelse på at det har klaffet denne gangen, så jeg vil bare passere ikm dato og se om tanta kommer på besøk!!

Hold oss oppdatert! Her var testen så negativ som det går an :(

Anonymous poster hash: 17f7b...98e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hold oss oppdatert! Her var testen så negativ som det går an :(

Anonymous poster hash: 17f7b...98e

Hadde foretrukket dine tester hvis det viser seg at jeg er ikke er gravid, altså. Det er bedre å plutselig få en fiiin rosa strek enn å få skyggestrek gang på gang! Håper det snart lyser opp to streker på deg snart! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men for å finne ut dpo ut i fra el, har jeg regnet fra siste mens. Vanskelig å forklare hva jeg tenker merker jeg :PAnonymous poster hash: 17f7b...98e

Dpo betyr "days past ovulation"

Anonymous poster hash: 01bdd...798

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde foretrukket dine tester hvis det viser seg at jeg er ikke er gravid, altså. Det er bedre å plutselig få en fiiin rosa strek enn å få skyggestrek gang på gang! Håper det snart lyser opp to streker på deg snart! :)

Takk det samme :) krysser fingrene for at skyggestreken viser seg å bli positiv hos deg!

Anonymous poster hash: 17f7b...98e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dpo betyr "days past ovulation"Anonymous poster hash: 01bdd...798

Er klar over det :) Men når jeg ikke har tatt noen tester for el, regner jeg ca el ut i fra TR.

Anonymous poster hash: 17f7b...98e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svak skyggestrek i dag også, og er 11 dpo. Er fortsatt litt tidlig, men nei.. tror ikke det har gått denne mnd. Men er det noen som vet hvorfor man får skyggestrek flere dager uten å være gravid? Er det testene som er dårlige eller er det noe galt med meg? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svak skyggestrek i dag også, og er 11 dpo. Er fortsatt litt tidlig, men nei.. tror ikke det har gått denne mnd. Men er det noen som vet hvorfor man får skyggestrek flere dager uten å være gravid? Er det testene som er dårlige eller er det noe galt med meg? :vetikke:

Jeg fikk veldig svake streker på testene fra 9-12 dpo. Etter det var det lettere å tyde :) Men det kan jo ha vært kjemisk også, men jeg har ingen erfaring med det, har bare lest om det. Men prøv igjen imorgen eller dagen etter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk veldig svake streker på testene fra 9-12 dpo. Etter det var det lettere å tyde :) Men det kan jo ha vært kjemisk også, men jeg har ingen erfaring med det, har bare lest om det. Men prøv igjen imorgen eller dagen etter :)

Hadde kjemisk i forrige måned og da fikk jeg også skyggestreker fra 10-12 dpo. Lovte meg selv å ikke teste før ikm, men den avtalen aaaner jeg ikke hvor ble av ;) Jeg kan ikke huske å ha testet blendahvit siden FØR spontanaborten jeg. Så begynner å bli litt sånn "paranoid" eller noe... lurer på hvorfor det stadig kommer skyggestreker... er det fordi kroppen min faktisk prøver å få til noe her, men så er det såvidt det går og egget går til grunne likevel? Ser det for meg!

Tror ikke jeg orker å teste i morra å, men visa har sikkert en annen tone i morra... we`ll see!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde kjemisk i forrige måned og da fikk jeg også skyggestreker fra 10-12 dpo. Lovte meg selv å ikke teste før ikm, men den avtalen aaaner jeg ikke hvor ble av ;) Jeg kan ikke huske å ha testet blendahvit siden FØR spontanaborten jeg. Så begynner å bli litt sånn "paranoid" eller noe... lurer på hvorfor det stadig kommer skyggestreker... er det fordi kroppen min faktisk prøver å få til noe her, men så er det såvidt det går og egget går til grunne likevel? Ser det for meg!

Tror ikke jeg orker å teste i morra å, men visa har sikkert en annen tone i morra... we`ll see!

Håper det er noe der som klamrer seg fast og bosetter seg der i ni måneder :) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrev om dette i dagboka mi og, men må bare dele det med dere her:

Jeg har hatt en meget spesiell dag... Etter mine beregninger er jeg 4 DPO, litt usikker siden jeg ikke fikk noen svar av de testene som alle viste hvitt......
I alle fall, da jeg våknet i dag tidlig var jeg så vannvittig svimmel og kvalm. Jeg prøvde å reise meg og gikk rett i bakken. Rommet bare spant og jeg ble kjemperedd. Samboeren min kom og holdt meg, gav meg vann og ba meg ligge med beina høyt. Det hjalp mens jeg lå rolig, men med en gang jeg snudde på hodet eller prøvde å reise meg så svimlet jeg bare igjen. Til slutt måtte jeg på do, hadde jo ikke tisset på hele natten.. da måtte han støtte meg ut dit og rett og slett holde meg fast på do mens jeg tisset. Herregud, for et syn! Jeg var så utrolig kvalm og trodde mange ganger at jeg kom til å kaste opp, men klarte å holde igjen. I tillegg er jeg støl i hele magen, som om jeg har trent skikkelig hard styrke i går, men det har jeg ikke gjort på lenge.
Vet at det ikke er symptom på noen ting siden det er for tidlig, men jeg har aldri opplevd maken før.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oi, det hørtes ikke noe særlig ut Supramundane!! Har du kommet deg helt etter det der da?? Godt at mannen din passer på deg :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det går mye bedre nå.. Er ikke svimmel mer, men fremdes litt uggen. Magen er stiv og støl. Veldig ekkelt, men håper det går over helt snart! :jepp:

Var virkelig godt å kjenne at jeg ikke var alene i morges! Og ikke minst at han var helt rolig mens jeg var temmelig stressa.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der kom TR.. Jaja, da krysses fingrene for neste mnd! :)

Anonymous poster hash: 17f7b...98e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...