Gå til innhold

Prøvere til høsten 2014? :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fikk eltester og gtester i posten i dag! Og da måtte jeg jo selvfølgelig svi av en eltest! Haha... forventet en svak teststrek, men ble litt overrasket over hvor sterk strek jeg fikk. Kan vel nesten kalle den "nesten positiv" ? (er 7 dpo i dag btw)

Er det noe å tenke på egentlig eller kan eltest slå ut så sterkt noen ganger uten at det trenger å bety noe?

Bilde:

m7w8c8.jpg

EDIT: ser nå at den ikke ser så sterk ut likevel nå... syns den er litt sterke i virkeligheten, men ja..

Endret av Skyblue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor EL test og ikke Gtest skyblue? :-) trodde at førstnevnte kunne slå ut ved graviditet ja!!

Er jo bare 7 dpo i dag ;) Og har bare 5 gtester liggende, så tørr ikke å teste enda :P Har derimot maaange eltester så tenkte å ta en ny i morra og se om den er sterkere... HVIS den er det, så kan det hende jeg tørr å svi av en gtest :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo bare 7 dpo i dag ;) Og har bare 5 gtester liggende, så tørr ikke å teste enda :P Har derimot maaange eltester så tenkte å ta en ny i morra og se om den er sterkere... HVIS den er det, så kan det hende jeg tørr å svi av en gtest :)

Hihihi, min el-test var ca sånn når jeg var 6-7 dpo!! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er jo bare 7 dpo i dag ;) Og har bare 5 gtester liggende, så tørr ikke å teste enda :P Har derimot maaange eltester så tenkte å ta en ny i morra og se om den er sterkere... HVIS den er det, så kan det hende jeg tørr å svi av en gtest :)

Skjønner :-) Ser jo SVÆRT lovende ut dette her da!!! Gleder meg til du skal teste med g-test, er skikkelig spent nå!

Endret av j86
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja! Da er det ikke så greit å vite nei :) Har du gått på hormonprev? Er vanlig å tilsynelatende gå tilbake i normal syklus med en gang og så få litt krøll også :) Her tok det litt tid. Tok 3 mnd før jeg fikk mensen tilbake etter pilleslutt, så hadde jeg noen sykluser som virket OK, og så begynte de å tulle en del. Men gravid ble jeg likevel. Det gikk tilslutt i pp10! :nigo:

Jeg har gått på hormonprevensjon ja.. så jeg prøøøøver å innstille meg på at pp2 er teit å stresse i. Lettere sagt enn gjort! :ler:

Takk for råd/svar i alle fall, du er helt super!

Fikk eltester og gtester i posten i dag! Og da måtte jeg jo selvfølgelig svi av en eltest! Haha... forventet en svak teststrek, men ble litt overrasket over hvor sterk strek jeg fikk. Kan vel nesten kalle den "nesten positiv" ? (er 7 dpo i dag btw)

Er det noe å tenke på egentlig eller kan eltest slå ut så sterkt noen ganger uten at det trenger å bety noe?

Ser lovende ut, spent på å høre hva gtesten din sier! :jepp: !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått på hormonprevensjon ja.. så jeg prøøøøver å innstille meg på at pp2 er teit å stresse i. Lettere sagt enn gjort! :ler:

Takk for råd/svar i alle fall, du er helt super!

Liiitt tidlig å begynne å stresse ja, men det er lettere sagt en gjort å la vær. Men PRØV i det minste :ler:

Bare hyggelig! :nigo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk eltester og gtester i posten i dag! Og da måtte jeg jo selvfølgelig svi av en eltest! Haha... forventet en svak teststrek, men ble litt overrasket over hvor sterk strek jeg fikk. Kan vel nesten kalle den "nesten positiv" ? (er 7 dpo i dag btw)

Er det noe å tenke på egentlig eller kan eltest slå ut så sterkt noen ganger uten at det trenger å bety noe?

EDIT: ser nå at den ikke ser så sterk ut likevel nå... syns den er litt sterke i virkeligheten, men ja..

Så spennande! Vanskeleg å halde seg unna testinga, ja! :Nikke:

Her har eg kjent ei rar "prikking" i magen i heile dagen. Har vore tung i hovudet og litt kvalm. Kven veit, kanskje er det gode teikn? Eller så er eg berre ikkje heilt i form :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blæ, var nok bare tilfeldig at eltesten min i går ble så sterk... for i dag er den svakere, testa både med morgenurin og en ny på formiddagen ca 4 timer senere. Begge helt like. Det er altså strek der, men svakere enn i går. Jaja..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagens eltest.. litt svakere enn i går. Merker jeg skulle hatt en dagbok her! :fnise:

x6luo7.jpg

æsj så kjedelig! Men det kan jo være at de reagerer på samme måte som g-testene i førsten? At det er ørsmå forskjeller som skal til for å forandre resultatet. Har du tenkt å teste mer i dagene fremovere? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

æsj så kjedelig! Men det kan jo være at de reagerer på samme måte som g-testene i førsten? At det er ørsmå forskjeller som skal til for å forandre resultatet. Har du tenkt å teste mer i dagene fremovere? :)

Neste test er fredag tenkte jeg :) da er jeg 10 dpo og da blirre en gtest..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Klarte ikke å la vær å teste i dag :P Men var forberedt på negativ da.. 20 minutter senere eller noe sjekker jeg testen igjen og da ser jeg en svak skyggestrek. Men akk, jeg er LEI av skyggestreker!! Så anser den fortsatt som negativ. Håper jeg klarer å vente med å teste til lørdag igjen, siden jeg bare har tre gtester igjen!! åårrhh skulle bestilt flere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte ikke vente med å teste jeg heller, er 13 eller 8 dpo (13 hvis jeg regner fra sist mens, og 8 hvis jeg regner fra da det virket som el var), og den var negativ her også gitt.. Hvis ikke syklusen er lenger nå enn vanlig kommer TR senest søndag.

Anonymous poster hash: 17f7b...98e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...