Gå til innhold

Prøvere til høsten 2014? :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jippiiii! Har nå testet positivt på 3 graviditetstester!!!! :) det gikk fort, første periode etter vi begynte prøvingen :) såååååå glad og overrasket!!! :) :)

yay gratulerer!! :danse: så gøy! kos deg viderer med svangerskapet :laugh::gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er bare et stort kaos om dagen, er super hormonell, griner, ler og kjefter omhverandre.. har lyst til å bake og lage deilige middager og masse ting som ikke stemmer.. har bitte litt murringer som begynte i går kveld før jeg sovnet og litt i dag mens jeg lagde middag.. testet negativt i dag 13 dpo, så regner med at det bare er mensen som er på vei. jeg er ikke vant til alle disse naturlige hormonene lenger, da jeg har gått på p sprøyta i nesten 6 år... har helt glemt hvordan det er å være pre menstruell :fnise: jaja det klaffet nok ikke denne måneden, håper det gjør det neste måned.. skal sies at jeg ikke fant el heller, så er ikke sikkert jeg har fått eggløsning igjen engang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippiiii! Har nå testet positivt på 3 graviditetstester!!!! :) det gikk fort, første periode etter vi begynte prøvingen :) såååååå glad og overrasket!!! :) :)

Gratulerer så masse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippiiii! Har nå testet positivt på 3 graviditetstester!!!! :) det gikk fort, første periode etter vi begynte prøvingen :) såååååå glad og overrasket!!! :) :)

Gratulerer så masse :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippiiii! Har nå testet positivt på 3 graviditetstester!!!! :) det gikk fort, første periode etter vi begynte prøvingen :) såååååå glad og overrasket!!! :) :)

Gratulerer!! Så moro :) Når er/var ikm? Jeghar også ttestet positivt så da er vi vel ganske like langt på vei? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så trist å høre :( Men håper det klaffer fort igjen da :) Jeg har nervene i høyspenn her, jeg er bare 3+3 nå... Så mye kan skje enda. Men man må jo bare håpe det går bra :)

Lykke til med prøving!

Takk for det:) krysser fingrene for deg og:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er bare et stort kaos om dagen, er super hormonell, griner, ler og kjefter omhverandre.. har lyst til å bake og lage deilige middager og masse ting som ikke stemmer.. har bitte litt murringer som begynte i går kveld før jeg sovnet og litt i dag mens jeg lagde middag.. testet negativt i dag 13 dpo, så regner med at det bare er mensen som er på vei. jeg er ikke vant til alle disse naturlige hormonene lenger, da jeg har gått på p sprøyta i nesten 6 år... har helt glemt hvordan det er å være pre menstruell :fnise: jaja det klaffet nok ikke denne måneden, håper det gjør det neste måned.. skal sies at jeg ikke fant el heller, så er ikke sikkert jeg har fått eggløsning igjen engang..

Det er jo fortsatt håp da :) Du får tenke at når/hvis TR kommer så er du inne i en ny pp med nye muligheter :) Men først er det spennende å se om det har klaffet denne perioden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!! Så moro :) Når er/var ikm? Jeghar også ttestet positivt så da er vi vel ganske like langt på vei? :)

Gratulerer til deg også :) så gøy!!!

Jeg hadde ikm 27/9, fikk da blødning og trodde jeg ikke var gravid. Men har følt meg litt rar siden, og da viste det seg at jeg er gravid :) hva med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo fortsatt håp da :) Du får tenke at når/hvis TR kommer så er du inne i en ny pp med nye muligheter :) Men først er det spennende å se om det har klaffet denne perioden!

ja får prøve å være positiv, kanskje eggløsning var senere og at jeg er ikke like mange dpo, eller så kommer mensen snart og da er det tid for en ny pp med nye håp :) gratulerer så utrolig mye til deg, må være utrolig deilig at den satt på første denne gangen også :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til de gravide og lykke til med neste forsøk til dere som ikke traff :) Her begynner det å nærme seg EL hvis mine beregninger er korrekte, så passer på å legge inn aksjer så ofte vi kan :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til deg også :) så gøy!!!

Jeg hadde ikm 27/9, fikk da blødning og trodde jeg ikke var gravid. Men har følt meg litt rar siden, og da viste det seg at jeg er gravid :) hva med deg?

Jeg har ikm på lørdag eller søndag. Men har fått mange positive tester allerede. Håper den klamrerseg fast og blir der inne til den er ferdig :)

Jeg har en jente fra før så jeg hadde på følelsen ganske tidlig at jeg var gravid. Kjente igjen følelsen. Nå er jeg jo blitt både svimmel, sulten og følsom allerede, så dette lover bra :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja får prøve å være positiv, kanskje eggløsning var senere og at jeg er ikke like mange dpo, eller så kommer mensen snart og da er det tid for en ny pp med nye håp :) gratulerer så utrolig mye til deg, må være utrolig deilig at den satt på første denne gangen også :blomst:

Takk! Jeg er utrolig glad og takknemlig. Men også redd for å miste. Enda mer enn første gang siden jeg vet så godt hva man mister. Men jeg skal ha trua :) Det går heldigvis som regel bra da.

Krysser fingrene for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk! Jeg er utrolig glad og takknemlig. Men også redd for å miste. Enda mer enn første gang siden jeg vet så godt hva man mister. Men jeg skal ha trua :) Det går heldigvis som regel bra da.

Krysser fingrene for deg!

tusen takk :laugh: krysser fingrene for at alt går bra for deg gjennom svangerskapet og at du sitter der med den lille om en 9 måenders tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til dere med positive tester! :D Jeg er 6 dpo etter beregningene, ingen symptomer som jeg skrev tidligere, men i dag kom det (beklager detaljer..) glassaktig utflod med hint av blod. Er systemet på bærtur, og EL først i dag kanskje? Ikke tatt noen EL tester.

Anonymous poster hash: 17f7b...98e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og i går kom endelig mensen, så denne gang var det en syklus på nøyaktig 30 dager :) det var litt greit å få den nå, så kan jeg sjekke om jeg får eggløsning etterhvert og se om neste syklus også kommer etter 30 dager eller om det er noe annet på gang :fnise: lykke til videre alle dere andre :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 dpo i dag! Tenkte å svi av første testen på lørdag, da er jeg 11 dpo. Men kjenner på meg at jeg blir å teste fredag å...

Har en litt tom følelse denne pp! Så jææh vetkje jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk vel positiv test 7 DPO sist mener jeg, så kommer nok til å starte testetøs-tiden rundt der :-)

Dpo er dagene etter høyest sjanse for å bli gravid?(bruker app)

Anonymous poster hash: 4001b...aed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...