Gå til innhold

John Arne og Louise Angelica Riise


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Da får vi være uenige ;)

Helt greit det, men du bør ikke insinuere at folk er Riise selv, bare fordi de er uenige med deg. :) Endret av Chloe-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt greit det, men du bør ikke insinuere at folk er Riise selv, bare fordi de er uenige med deg. :)

Hehe det minner meg om hun gale fotballfruestalkeren som mener at alle hun diskuterer med som er uenig med henne er fotballfrue, mannen eller begge to.

Anonymous poster hash: 94829...fe5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt greit det, men du bør ikke insinuere at folk er Riise selv, bare fordi de er uenige med deg. :)

Nei, det bør jeg vel ikke.. Skal skjerpe meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe det minner meg om hun gale fotballfruestalkeren som mener at alle hun diskuterer med som er uenig med henne er fotballfrue, mannen eller begge to.

Anonymous poster hash: 94829...fe5

Hun? Jeg har alltid trodd at det var en mann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er like før jeg tror det er Riise selv jeg har æren av å diskutere med her......

Ja, for ingen andre enn Riise selv kan mene at Riise ikke er en av Norges minst attraktive menn, ikke sant?

Bare fordi du misliker ham, så betyr ikke det at han objektivt sett er en av Norges minst attraktive menn.

Anonymous poster hash: 7b90d...5d2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stusset også da God kveld Norge intervjuet dem i selve bryllupet, hva hun falt for ved han....hun stusser når hun skal svare og sier ingenting om hvor forelsket hun er, hvor pen han er, hvor fin kropp ect, neida det var kjemi, de hadde det så fint sammen- bare de to, og familien og vennene likte ham......hehe, joda fin byggestein til varig ekteskap det??

Anonymous poster hash: ce06d...d6e

Jeg syns John Arne og Louise Angelica (gud for et trashy navn) er to tullinger, men akkurat dette svaret var ikke det verste. Hvis hun hadde svart at hun falt for ham på grunn av at "han var så pen og hadde så fin kropp" hadde det vært mer stusselig. At kjemien stemmer og at de har det fint sammen, er jo viktig. At familien hans trives i hans selskap er fint det også.

Anonymous poster hash: 47f7b...9b9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, for ingen andre enn Riise selv kan mene at Riise ikke er en av Norges minst attraktive menn, ikke sant?

Bare fordi du misliker ham, så betyr ikke det at han objektivt sett er en av Norges minst attraktive menn.

Anonymous poster hash: 7b90d...5d2

Jeg misliker han ikke. Jeg syns bare at han ikke er attraktiv pga det han gjør, og utseendet hans minner meg om slike sinte ukontrollerbare hissigpropper som ikke finner det for godt å kjøre knyttneven i veggen. Det er nok mange som ikke synes han er noe å se på, og når han velger å farge sitt røde hår mørkt så sier det veldig mye om at han er usikker på seg selv.

Han er en av Norges minst attraktive, det syns jeg. Og sikkert flere andre også. Men om du absolutt vil sikle på en usikker guttetass, vær så god..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette en trofekone?



Anonymous poster hash: ce06d...d6e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trofé og søppel, same shit.

Anonymous poster hash: 91869...722

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kunne svart hun syntes han var nydelig både inni og utenpå. :)



Anonymous poster hash: ce06d...d6e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kunne svart hun syntes han var nydelig både inni og utenpå. :)

Anonymous poster hash: ce06d...d6e

Jeg syns det var like bra svart (om ikke bedre) at de har kjemi og trives i hverandres selskap. Hun sier mye dumt, men dette var ikke ille i det hele tatt.

Anonymous poster hash: 47f7b...9b9

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det jetset livet de lever nå, de burde vente med flere barn.



Anonymous poster hash: ce06d...d6e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hun er jo sjalu, for de hadde gitt beskjed om ingen strippere....hehe



Anonymous poster hash: ce06d...d6e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hun er jo sjalu, for de hadde gitt beskjed om ingen strippere....hehe

Anonymous poster hash: ce06d...d6e

Seriøst? Hvordan vet du det? Jeg skjønner henne godt, hahaha :)

Anonymous poster hash: 30856...6ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og hun er jo sjalu, for de hadde gitt beskjed om ingen strippere....hehe

Anonymous poster hash: ce06d...d6e

Strippere hadde ikke jeg heller godtatt. Dette er 2014, på tide å oppføre seg deretter..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det var like bra svart (om ikke bedre) at de har kjemi og trives i hverandres selskap. Hun sier mye dumt, men dette var ikke ille i det hele tatt.

Anonymous poster hash: 47f7b...9b9

Når det er sagt, skal det mer til før jeg vurderer å gifte meg med en fyr. Det er ikke nok å bare ha kjemi og trives sammen (en kan jo få kjemi med mange og trives å tilbringe tid sammen) Jeg hadde gitt det samme svaret hvis spørsmålet hadde vært "hvorfor ble du sammen med ham?", så veldig godt svart var det vel kanskje ikke, men bedre enn "fordi ham hadde fin kropp og utseende."

Anonymous poster hash: 47f7b...9b9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det er sagt, skal det mer til før jeg vurderer å gifte meg med en fyr. Det er ikke nok å bare ha kjemi og trives sammen (en kan jo få kjemi med mange og trives å tilbringe tid sammen) Jeg hadde gitt det samme svaret hvis spørsmålet hadde vært "hvorfor ble du sammen med ham?", så veldig godt svart var det vel kanskje ikke, men bedre enn "fordi HAN hadde fin kropp og utseende."

Anonymous poster hash: 47f7b...9b9

Anonymous poster hash: 47f7b...9b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som om han er den eneste.

Har du ikke fått med deg Ross i Friends?

Anonymous poster hash: 7b90d...5d2

Det er da ikke uvanlig at ting går fort i svingene for vanlige folk og. Har lest en del slikt på KG også, så trenger ikke gå ut i den store verden for å se slikt.

Anonymous poster hash: b8f5a...c79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...