Gå til innhold

John Arne og Louise Angelica Riise


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Og du vet dette fordi??

Anonymous poster hash: ce06d...d6e

Det er da opp til flere som har stått fram med dette, og det er nok bare toppen av isfjellet.

Anonymous poster hash: 7b90d...5d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, i videoen fra kakespisingen har hun en annen.

Anonymous poster hash: 3aa35...611

Hvor finner jeg den videoen da?

Hva som er så galt med det, da?

Anonymous poster hash: 7b90d...5d2

Har jeg sagt det er noe gale med det da? Jeg skjønner bare ikke hvor folk har funnet alle bildene. Har googlet litt nå og det er bare de samme som kommer opp igjen.

Anonymous poster hash: 94829...fe5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi

Sikkert noen som lider av vrangforestillinger som synes det, men flertallet av dem igjen er nok kvinner Riise ikke ville ha tatt i med en ildtang.

Unge, flotte damer står i kø for John Arne Riise etter hver skilsmisse, og det er ikke uten grunn.

Anonymous poster hash: 7b90d...5d2

Det høres ut som du er hyppen på Riise.

Du får snakke for deg selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne kjolen ser bare feil ut, og det ser bare litt tacky ut:

La meg illustrere:

post-37809-0-97355400-1401632311_thumb.p



Anonymous poster hash: 47f7b...9b9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor finner jeg den videoen da?

Har jeg sagt det er noe gale med det da? Jeg skjønner bare ikke hvor folk har funnet alle bildene. Har googlet litt nå og det er bare de samme som kommer opp igjen.

Anonymous poster hash: 94829...fe5

VGTV

Anonymous poster hash: 3aa35...611

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sikkert noen som lider av vrangforestillinger som synes det, men flertallet av dem igjen er nok kvinner Riise ikke ville ha tatt i med en ildtang.

Unge, flotte damer står i kø for John Arne Riise etter hver skilsmisse, og det er ikke uten grunn.

Anonymous poster hash: 7b90d...5d2

Narr meg ikke til å le. Riise er en av de minst attraktive mennene i Norge. Takket være seg selv, og sin mor.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi

Det er da opp til flere som har stått fram med dette, og det er nok bare toppen av isfjellet.

Anonymous poster hash: 7b90d...5d2

Er det ikke bare en kvinne som har gått ut i media?

Hvem er de andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Narr meg ikke til å le. Riise er en av de minst attraktive mennene i Norge. Takket være seg selv, og sin mor.

Jada, flotte damer står jo i kø for en av de minst attraktive mennene i Norge. Det du skriver gir ingen mening.

Anonymous poster hash: 7b90d...5d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, flotte damer står jo i kø for en av de minst attraktive mennene i Norge. Det du skriver gir ingen mening.

Anonymous poster hash: 7b90d...5d2

Flotte damer? Damer som vil segle på oppmerksomheten mener du vel? Riise er jo en utro hannrei og en av tidenes største tullebukker.. Hvorfor tror du damene dumper han en etter en? I tillegg lyver han så han tror det selv.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke bare en kvinne som har gått ut i media?

Hvem er de andre?

Det var flere som stod fram, selv om Rebecca Loos var den mest kjente. Sarah Marbeck, for eksempel.

Beckham har nok en merittliste på Tiger Woods' nivå. Men Victoria skjønner at hun ikke er noe uten ektemannen, så de holder sammen.

Anonymous poster hash: 7b90d...5d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotte damer? Damer som vil segle på oppmerksomheten mener du vel? Riise er jo en utro hannrei og en av tidenes største tullebukker.. Hvorfor tror du damene dumper han en etter en? I tillegg lyver han så han tror det selv.

Hva har dette med temaet å gjøre, som var hvorvidt Riise er en av hele Norges minst attraktive menn?

Anonymous poster hash: 7b90d...5d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Louise sa i et intervju (vgtv serien) at det var veldig viktig for dem å vise at de var lykkelige "på utsiden", som raskt ble etterfulgt av "bra svart!" fra JAR.

Dette sier bare hva slags forhold dette er. Og uansett når jeg ser dem sammen så ser de så falske ut, hele vgtv serien gikk ut på å vise frem de dyre ringene, klærne og annet som JAR selvfølgelig har betalt hver eneste krone av. Hun sa også i et annet intervju at JAR syntes det var viktig at hun skulle ha det siste innen mote til enhver tid, aka sugardaddy.

Alle "vennene" av dem kommenterer alltid så generelt og åpenbart om dem også. Noe som "ja de ser så søte sammen, de er annerledes med hverandre" og "de er så snille og søte". Han har vært gift to ganger før, og de varte ikke mer en to å hver, hvorfor skal det være annerledes nå? Jeg gir dem 3, MAKS. Skjønner forresten ikke hvordan JAR skal få råd til alle disse utgiftene (bidrag til de skilte kvinnene hans) om han fortsetter dette på samme tempo, spessielt ikke nå som han nærmer seg toppalderen til toppidretsspillere.

For slike folk er det så viktig fasaden og utsiden skal være så perfekt at de ikke ofrer en tanke på hvorden det er på innsiden av forholdet deres.

Anonymous poster hash: 5d817...24e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

VGTV

Anonymous poster hash: 3aa35...611

Takk nå fant jeg. Herregud så gørrstygg den kjolen hun hadde på seg under kakespisingen var. Hva i alle dager har hun tenkt på. Håper virkelig at den ikke kom til sin rett på den videoen.

http://www.vgtv.no/#!/video/82852/john-arne-riise-dette-med-kaker-kan-jeg

Anonymous poster hash: 94829...fe5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi

Hva har dette med temaet å gjøre, som var hvorvidt Riise er en av hele Norges minst attraktive menn?

Anonymous poster hash: 7b90d...5d2

Hvorfor tror du at flertallet anser Riise som en mindre attraktiv tullebukk?

Da snakker jeg selvsagt ikke om kvinner som er syke etter evig oppmerksomhet og penger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stusset også da God kveld Norge intervjuet dem i selve bryllupet, hva hun falt for ved han....hun stusser når hun skal svare og sier ingenting om hvor forelsket hun er, hvor pen han er, hvor fin kropp ect, neida det var kjemi, de hadde det så fint sammen- bare de to, og familien og vennene likte ham......hehe, joda fin byggestein til varig ekteskap det??



Anonymous poster hash: ce06d...d6e
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Stusset også da God kveld Norge intervjuet dem i selve bryllupet, hva hun falt for ved han....hun stusser når hun skal svare og sier ingenting om hvor forelsket hun er, hvor pen han er, hvor fin kropp ect, neida det var kjemi, de hadde det så fint sammen- bare de to, og familien og vennene likte ham......hehe, joda fin byggestein til varig ekteskap det??

Anonymous poster hash: ce06d...d6e

Ehh hva? Jeg hadde heller ikke stått og sagt i et intervju at jeg falt for mannen min fordi han er pen og har fin kropp?? Det er jo virkelig kjemien som er viktig.

Anonymous poster hash: 94829...fe5

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor tror du at flertallet anser Riise som en mindre attraktiv tullebukk?

Da snakker jeg selvsagt ikke om kvinner som er syke etter evig oppmerksomhet og penger!

Hva har dette vissvasset å gjøre med den opprinnelige påstanden om at John Arne Riise er en av Norges minst attraktive menn?

Det er han selvsagt ikke.

Anonymous poster hash: 7b90d...5d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stusset også da God kveld Norge intervjuet dem i selve bryllupet, hva hun falt for ved han....hun stusser når hun skal svare og sier ingenting om hvor forelsket hun er, hvor pen han er, hvor fin kropp ect, neida det var kjemi, de hadde det så fint sammen- bare de to, og familien og vennene likte ham......hehe, joda fin byggestein til varig ekteskap det??

Anonymous poster hash: ce06d...d6e

Og fin kropp er en fin byggestein til et varig ekteskap? :ler:

Anonymous poster hash: 3aa35...611

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi

Hva har dette vissvasset å gjøre med den opprinnelige påstanden om at John Arne Riise er en av Norges minst attraktive menn?

Det er han selvsagt ikke.

Anonymous poster hash: 7b90d...5d2

Det er øyet som ser...

Jeg kjenner ingen som synes at Riise er noe særlig å se til.

Oppførselen hans er ikke akkurat så flatterende heller.

Du kan gjerne ta kontakt med ham når ekteskap nr 3 ryker....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...