Gå til innhold

John Arne og Louise Angelica Riise


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skjerp deg sjøl, du slenger dritt om andres valg, det er bra at alle er forskjellige.

Anonymous poster hash: 6ea71...3fc

Du virker som en tåpelig person. Ja, flott at folk er forskjellige og liker forskjellige ting, men kommer ikke til å slutte å si min mening om hva folk som søker rampelyset. Brudekjolen var grell, hårfrisyren var ikke fin, etterveksten enda verre og kjolen så enda mer tacky ut med de svære puppene. En slik kjole passer ikke til noen som har så store pupper, pupper som forøvrig ser falske ut!

Anonymous poster hash: 47f7b...9b9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De har en nettserie på 4-5 episoder på vgtv, for å bli litt "bedre kjent" med de i forbindelse med bryllupet (eller noe i den duren ;) )

Åja :) Nå må jeg se. Uff, elsker sånt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At de møttes i mai 2012 er vel bare den offisielle datoen for å komme seg etter separasjonsdatoen.

Det er vel ingen tvil om hva som har skjedd der.

Anonymous poster hash: 670a5...207

Ja derfor er det så rart de er sinte på ekskonen. Hvis han forlot henne med to små barn til fordel for hun nye.

Anonymous poster hash: ce06d...d6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det er ettervekst. Hun har nok en slags ombré-greie going on.

Anonymous poster hash: 99b3a...da2

Et forsøk på en ombre, ja. Ser flere som passer det, men det gjelder ikke denne jenta, hadde heller ikke valgt ombre på bryllupsdagen, og spesielt på henne så det ut som ettervekst.

Anonymous poster hash: 47f7b...9b9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal Norges Beckham hetses på denne måten? Opplever Beckham det samme i England?



Anonymous poster hash: 7b90d...5d2
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok mange her som er misunnelige på Louise Angelica og som kunne tenke seg en runde eller tre i høyet med hele Norges sexsymbol John Arne Riise.



Anonymous poster hash: 7b90d...5d2
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor skal Norges Beckham hetses på denne måten? Opplever Beckham det samme i England?

Anonymous poster hash: 7b90d...5d2

Beckham virker da ihvertfall mer stabil en Riise

Anonymous poster hash: 3540d...fba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns kjolen kunne vært fin, men det blir for meg altfor mye pupper.. På annethvert bilde står hun og drar opp kjolen for å unngå en frontflash noe som både er lite pent og som må være utrolig upraktisk og slitsomt :/ Ellers syns jeg kjolene til brudepikene var litt vel matrix-aktige og snarere så ut som latex enn silke.

Hvor fant du de bildene?

Anonymous poster hash: 94829...fe5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Becham blir de aldri, ikke i nærheten så rike som dem heller + Victoria jobber da selv, og tjener sine egne penger. J.AR betaler for 2 ekser og 3 barn utenom hun dyre hun har nå. Hun burde få seg en jobb. Vet ikke om Maria jobber, men hun tar da seg av barna hans.



Anonymous poster hash: ce06d...d6e
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt hva jeg synes om den ringen hans altså... Men hennes var nydelig.



Anonymous poster hash: 94829...fe5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes den første burdekjolen var helt alminnelig. Hadde trodd hun ville valgt noe med mer wow-faktoren. Den andre kjolen kledde henne virkelig ikke. Men det er vel sikkert en rådyr designerkjole..



Anonymous poster hash: 3aa35...611
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beckham virker da ihvertfall mer stabil en Riise

Anonymous poster hash: 3540d...fba

Fordi han har beholdt den samme kona? Han ligger jo rundt, det vet alle.

Anonymous poster hash: 7b90d...5d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt at Riises bryllup i går fikk mer oppmerksomhet enn landskampen som ble spilt samme dag. Synd for landslaget, folk er ikke så interessert i det nå som legenden med flest landskamper av alle nordmenn gjennom tidene ikke er med lenger.



Anonymous poster hash: 7b90d...5d2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et forsøk på en ombre, ja. Ser flere som passer det, men det gjelder ikke denne jenta, hadde heller ikke valgt ombre på bryllupsdagen, og spesielt på henne så det ut som ettervekst.

Anonymous poster hash: 47f7b...9b9

Jeg synes hun var kjempefin på håret. Synes det er penest når det ikke er kritthvitt helt inn. De fleste har det mørkere ved hårbunnen. Jeg synes hun så helt utrolig vakker ut på hår og i ansikt. Var ikke klar over hvor pen hun var før nå.

Anonymous poster hash: 94829...fe5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes den første burdekjolen var helt alminnelig. Hadde trodd hun ville valgt noe med mer wow-faktoren. Den andre kjolen kledde henne virkelig ikke. Men det er vel sikkert en rådyr designerkjole..

Anonymous poster hash: 3aa35...611

Hadde hun to??

Anonymous poster hash: 94829...fe5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde hun to??

Anonymous poster hash: 94829...fe5

Ja, i videoen fra kakespisingen har hun en annen.

Anonymous poster hash: 3aa35...611

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hadde hun to??

Anonymous poster hash: 94829...fe5

Hva som er så galt med det, da?

Anonymous poster hash: 7b90d...5d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi

Er nok mange her som er misunnelige på Louise Angelica og som kunne tenke seg en runde eller tre i høyet med hele Norges sexsymbol John Arne Riise.

Anonymous poster hash: 7b90d...5d2

Jeg tror faktisk at flertallet av norske kvinner synes at Riise er en tullebukk!

Endret av Snuppi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi han har beholdt den samme kona? Han ligger jo rundt, det vet alle.

Anonymous poster hash: 7b90d...5d2

Og du vet dette fordi??

Anonymous poster hash: ce06d...d6e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror faktisk at flertallet av norske kvinner synes at Riise er en tullebukk!

Sikkert noen som lider av vrangforestillinger som synes det, men flertallet av dem igjen er nok kvinner Riise ikke ville ha tatt i med en ildtang.

Unge, flotte damer står i kø for John Arne Riise etter hver skilsmisse, og det er ikke uten grunn.

Anonymous poster hash: 7b90d...5d2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...