Gå til innhold

John Arne og Louise Angelica Riise


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke noen fan av de to, men jeg synes faktisk Louise Angelica var kjempenydelig i kjolen sin :)

Edit: Flosshatt synes jeg dog er ganske harry...

Enda en edit: Jeg blir påmint hvorfor jeg absolutt ikke skal ha stroppeløs den dagen jeg gifter meg (selv om hun kledde det): ser på bildene at hun drar opp kjolen både titt og ofte. Slitsomt å måtte passe på at puppa ikke detter ut hver andre minutt...

Endret av Allegro
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men WHAT! Leste igjennom menyen nettopp... Hva er kalvebacon? Og urte sjy? Grammatikknazien i meg går bananas! Vaniljeis-jordbær?

Gagg.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først kids, kun da du er sikret bidrag i maaange år PLUSS engangssum. Lurer på hvordan han skal betale for alt dette den dagen han legger opp



Anonymous poster hash: 670a5...207
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksens åpne facebook profil.

Anonymous poster hash: ce06d...d6e

Fant ingenting jeg. oO

Anonymous poster hash: a4ede...87a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke Louise Angelica som har kjøpt seg nye pupper og nese, det er eksen det. Og det var moren til JAR som kommenterte det. Følg med a, herregud azz



Anonymous poster hash: 670a5...207
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns det var for mye boobs i den der kjolen. Jeg hadde ikke vært komfortabel slik i kirken, men den var jo helt grei sånn ellers. Likte håret veldig godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At de vil ha tv-team og god kveld norge hengende seg etter seg på den store dagen sin da. Og datteren var der, hun bar ringene. Godt ikke bruden klasket til henne da, hehe :P Synd ikke de andre 2 fikk være med, de hadde da vært bedårende brudesvenn og pike.



Anonymous poster hash: ce06d...d6e
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mye kritikk as..ser meg rundt i verden og det er ikke tvil om at L er en flott dame! La nå andre få velge sitt eget liv og respekter det, for mye drittslenging her i verden as.



Anonymous poster hash: 6ea71...3fc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy f… så utrolig smakløst. Alt ved bryllupet var grusomt harry.



Anonymous poster hash: 317e6...099
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy f… så utrolig smakløst. Alt ved bryllupet var grusomt harry.

Anonymous poster hash: 317e6...099

Fine mennesker,la dem feire på sin måte :)

Anonymous poster hash: 6ea71...3fc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig stygt å hetse disse to på denne måten.



Anonymous poster hash: 7b90d...5d2
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor følger dere med på dette??

:bond

Så utrolig stygt å hetse disse to på denne måten.



Anonymous poster hash: 7b90d...5d2

Så utrolig fjernt å "selge ut" bryllupet sitt til media slik de to har.

Og dere andre: hvorfor følger dere med på dette??

:bond:

:



Anonymous poster hash: c4f6b...051
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så utrolig stygt å hetse disse to på denne måten.

Anonymous poster hash: 7b90d...5d2

Hets?

Dersom de ikke ønsket diskusjon rundt bryllupet eller privatlivet sitt, så burde de kanskje ikke solgt seg til alle interesserte medier ved enhver anledning?

Hadde dette vært et bryllup for to offentlige personer som ikke ønsket å være åpne om privatlivet sitt, som eksempelvis Lars Lillo Stenberg og Andrine Sæther, som faktisk gikk til sak mot Se og Hør for å ta bilder av og skrive om bryllupet deres (men tapte) , så burde terskelen vært høyere for meningsytring også.

Dette paret profitterer på bryllupet og privatlivet sitt, de selger et produkt. Selvsagt må man da forvente diskusjon.

Anonymous poster hash: 29a46...b55

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hets?

Dersom de ikke ønsket diskusjon rundt bryllupet eller privatlivet sitt, så burde de kanskje ikke solgt seg til alle interesserte medier ved enhver anledning?

Hadde dette vært et bryllup for to offentlige personer som ikke ønsket å være åpne om privatlivet sitt, som eksempelvis Lars Lillo Stenberg og Andrine Sæther, som faktisk gikk til sak mot Se og Hør for å ta bilder av og skrive om bryllupet deres (men tapte) , så burde terskelen vært høyere for meningsytring også.

Dette paret profitterer på bryllupet og privatlivet sitt, de selger et produkt. Selvsagt må man da forvente diskusjon.

Anonymous poster hash: 29a46...b55

Å hetse mennesker for valg de tar er LAVMÅL

Anonymous poster hash: 6ea71...3fc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisyren var pen, men kanskje om hun hadde tatt etterveksten hadde den blitt enda penere



Anonymous poster hash: 3540d...fba
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Frisyren var pen, men kanskje om hun hadde tatt etterveksten hadde den blitt enda penere

Anonymous poster hash: 3540d...fba

:fnise::rolleyes:

Anonymous poster hash: 6ea71...3fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å hetse mennesker for valg de tar er LAVMÅL

Anonymous poster hash: 6ea71...3fc

Skjerp deg! Det er ikke å hetse noen å ikke like brudekjolen og syns at de er harry, for det er de. Og brudkjolen var forferdelig i mine øyne.

Anonymous poster hash: 47f7b...9b9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å hetse mennesker for valg de tar er LAVMÅL

Anonymous poster hash: 6ea71...3fc

Hehe, dette hørtes litt rart ut.

Nå er det ikke ok med hets, der er vi enige. Men skal man først hetse noen er det vel på bakgrunn av valg de tar at det er greit? Å hetse noen på bakgrunn av ting de ikke kan noe for er derimot helt feil.

Som nevnt over blir det helt fjernt å ikke kunne diskutere noe som til de grader er omtalt i media, og da på grunnlag av at de aktuelle personene ønsker det.

Anonymous poster hash: 381e1...449

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjerp deg! Det er ikke å hetse noen å ikke like brudekjolen og syns at de er harry, for det er de. Og brudkjolen var forferdelig i mine øyne.

Anonymous poster hash: 47f7b...9b9

Skjerp deg sjøl, du slenger dritt om andres valg, det er bra at alle er forskjellige.

Anonymous poster hash: 6ea71...3fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...