Gå til innhold

John Arne og Louise Angelica Riise


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hehe, dette hørtes litt rart ut.

Nå er det ikke ok med hets, der er vi enige. Men skal man først hetse noen er det vel på bakgrunn av valg de tar at det er greit? Å hetse noen på bakgrunn av ting de ikke kan noe for er derimot helt feil.

Som nevnt over blir det helt fjernt å ikke kunne diskutere noe som til de grader er omtalt i media, og da på grunnlag av at de aktuelle personene ønsker det.

Anonymous poster hash: 381e1...449

Din mening, generellt sett burde folk bli litt hyggeligere med hverandre, du vet: respekt for mennesker og at de tar egne valg.

Anonymous poster hash: 6ea71...3fc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Frisyren var pen, men kanskje om hun hadde tatt etterveksten hadde den blitt enda penere

Anonymous poster hash: 3540d...fba

Tror ikke det er ettervekst. Hun har nok en slags ombré-greie going on.

Anonymous poster hash: 99b3a...da2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chloè

Frisyren var pen, men kanskje om hun hadde tatt etterveksten hadde den blitt enda penere

Anonymous poster hash: 3540d...fba

Har du bodd under en stein i det siste?

Hun har planlagt alt til den store dagen sin,men etterveksten,den glemte hun å ta.. Gud,noen folk altså. Hvis du ikke er 60+ så er det på tide å åpne et blad/slå på tv før du beveger deg ut.

Syns LA så veldig fin ut! Passe misunnelig på den ringen hennes,det er det eneste. Brudebuketten derimot,wtf. John Arne, wtf. Svarte kjoler,wtf.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor får dere sett brudekjolen og alt hen? Finner lite om det på nettet jeg..



Anonymous poster hash: 30856...6ec
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke Louise Angelica som har kjøpt seg nye pupper og nese, det er eksen det. Og det var moren til JAR som kommenterte det. Følg med a, herregud azz

Anonymous poster hash: 670a5...207

De har det begge to. Følg med.

Anonymous poster hash: 54a97...ed6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Likte ikke kjolen og brudebuketten.. Men frisyren hennes var kjempefin! Og positivt at hun eldste datteren var bedt i bryllupet og bar ringene :-)

Likte heller ikke de svarte brudepikekjolene. Og forretten da? Ertesuppe??

Da får vi bare håpe at alle gode ting er 3!

Anonymous poster hash: d2878...b7e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisyren var pen, men kanskje om hun hadde tatt etterveksten hadde den blitt enda penere

Anonymous poster hash: 3540d...fba

Det er ikke ettervekst, men løshår som er satt på i knuten i nakken. Burde kanskje matchet fargen bedre..

Anonymous poster hash: 54a97...ed6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ser dere bildene? :)



Anonymous poster hash: 30856...6ec
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som hermer etter Kardashian her? Blomsterbed og greier!

https://www.facebook.com/designkaker/photos/a.196735667202787.1073741830.196391093903911/226329757576711/?type=1&theater

Anonymous poster hash: 4732c...b5e

Anonymous poster hash: 4732c...b5e

Det er jo ikke akkurat sånn at de begynte å planlegge bryllupet dagen etter at "Kimye" gifta seg da...

Anonymous poster hash: f5b9f...528

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal de på bryllupsreise til Maldivene, og dit reiser også Håvard Tvedten med sin familie nå. Sjekket priser til stedet og der er ikke billig dit. Så hun er plukkenes bortskjemt, hele damen! Ingen jobb og lever i sus og dus, bare 23 år gammel og stempr til 3, der hun ene er 12 år og yngste 2 år. Om 9 mnd blir det nok baby i mars-april 2015 :);)



Anonymous poster hash: ce06d...d6e
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stemor...



Anonymous poster hash: ce06d...d6e
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå for det være nok! John Arne Riise er en hedersmann!



Anonymous poster hash: 7b90d...5d2
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes ikke brudekjolen var noe særlig fin egentlig. Men hår og sminke var kjempefint!

Syntes det var litt stilig med sorte kjoler til brudepikene også :)

Dog syntes jeg gull og sort som tema var litt småharry egentlig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Han ville sikkert ikke ha det likt som de 2 andre gangene. Er noe med det også. Gifter man seg for 3.gang, så kan man ikke ha like brylluper?



Anonymous poster hash: ce06d...d6e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer ikke helt å glemme at det bare er 4 år siden han giftet seg forrige gang og lovet tro og ære..



Anonymous poster hash: cf416...5e1
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke helt tidsperspektivet egentlig.

De forlovet seg i 2012, men han har en sønn på 1 år med ekskona?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes ikke brudekjolen var noe særlig fin egentlig. Men hår og sminke var kjempefint!

Syntes det var litt stilig med sorte kjoler til brudepikene også :)

Dog syntes jeg gull og sort som tema var litt småharry egentlig.

Enig, jeg synes det var litt harry-preg over hele tilstelningen (noe som IKKE betyr at jeg tror det var en traurig fest, det var sikkert veldig morsomt!), men jeg fikk assosiasjoner til slike sigøyner-bryllup der alt av pynt og bekledning er "over-the-top" og det uttrykket less is more ikke eksisterer...

Anonymous poster hash: 43af1...ebb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...