Gå til innhold

John Arne og Louise Angelica Riise


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ny episode. Gleder meg sånn til bryllupet :danse:

 


Anonymous poster hash: 381e1...449

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gleder meg til å se hva dagens kommentar fra Louise blir.

Anonymous poster hash: 48a10...943

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahhh, endelig en drittslengingstråd, var fotballfrue tråden full allerede?

Anonymous poster hash: a097c...625

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

?Glede seg til hva? Det er hans 3. Hvor spennende kan det være. Barna hans får ikke komme engang, pga HENNE. Hun var redd barna skulle ta fokuset bort fra henne :sjokk: Mennesket slutter aldri sjokkere.



Anonymous poster hash: ce06d...d6e
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

?Glede seg til hva? Det er hans 3. Hvor spennende kan det være. Barna hans får ikke komme engang, pga HENNE. Hun var redd barna skulle ta fokuset bort fra henne :sjokk:Mennesket slutter aldri sjokkere.

Anonymous poster hash: ce06d...d6e

Kan jeg spørre hvor du har det i fra? I såfall helt utrolig.. :sjokkert:

Anonymous poster hash: 2b730...d6c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg elsker serien!

Blir like overrasket hver gang av menneskene som er med. Det ser ut som alle har vært på samme tatoveringsjappa. Stakkarene er redd for å glemme barnas navn at de liksågodt foreviget dette på kroppen. Så høyt elsker de barna sine.

På denne episoden la jeg merke til en ny kar, som jeg ikke har sett før. Hvit t-skjorte, selvsagt med tættsleeves og antenner på håret? Hva er det han har på hodet som han prøver å skjule med antenner?

Kjedelig at de kaster bort tiden med å vise at de kan spille poker, da. For jeg kan ingenting om poker og skjønner meg ikke på det! Kjære VGTV, spar oss for pokerspill neste gang da. Pliiiiizzzzz:)

Anonymous poster hash: fe611...2af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg spørre hvor du har det i fra? I såfall helt utrolig.. :sjokkert:

Anonymous poster hash: 2b730...d6c

Eksens åpne facebook profil.

Anonymous poster hash: ce06d...d6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På denne episoden la jeg merke til en ny kar, som jeg ikke har sett før. Hvit t-skjorte, selvsagt med tættsleeves og antenner på håret? Hva er det han har på hodet som han prøver å skjule med antenner?

Anonymous poster hash: fe611...2af

HAHA. ja det var litt av en artigkar. Fikk vel inn litt av vært med de greiene der.

Anonymous poster hash: 381e1...449

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Louise så nydelig ut bortsett fra brudebuketten.

Vet ikke helt hva jeg synes om sorte brudepiker. Morsomt å se at tradisjoner kan brytes, men synes kanskje kjolene kunne vært litt mer "festlige" ettersom sort i seg selv er en trist farge..



Anonymous poster hash: 86dfa...7ad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig par! hurra for kjærleik :danse:



Anonymous poster hash: 6ea71...3fc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nydelig brud ja. Tenk hvor heldig John Arne er i kveld som kan rive av den brudekjolen..



Anonymous poster hash: 07e8b...ef1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som ikke ble imponert av kjolen, hårfrisyren, ja, egentlig alt? Jeg syns det ble for mye "hollywood-frue" over det. Så rett og slett litt harry ut, dessverre.



Anonymous poster hash: 47f7b...9b9
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som ikke ble imponert av kjolen, hårfrisyren, ja, egentlig alt? Jeg syns det ble for mye "hollywood-frue" over det. Så rett og slett litt harry ut, dessverre.

Anonymous poster hash: 47f7b...9b9

Delvis enig med denne. Jeg hadde forventet litt mer til brudekjolen. For all del, den er fin, men jeg har sett liknende før.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ser av bildene til VG av Menyen at det serveres grønn ertesuppe i Bryllupet. Er ikke det litt uvanlig? Vil jo være uheldig om John Arne skal ha sex med Louise på bryllupsnatten og hun sliter med luft i magen.



Anonymous poster hash: 07e8b...ef1
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser av bildene til VG av Menyen at det serveres grønn ertesuppe i Bryllupet. Er ikke det litt uvanlig? Vil jo være uheldig om John Arne skal ha sex med Louise på bryllupsnatten og hun sliter med luft i magen.

Anonymous poster hash: 07e8b...ef1

:fnise:

Anonymous poster hash: 3f3f5...0ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke begeistret for kjolen, synes den var ganske kjedelig egentlig. Men likte frisyren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...