Gå til innhold

John Arne og Louise Angelica Riise


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oi, hun er jo virkelig ikke til å kjenne igjen på disse gamle bildene! Har hun både fått seg nye lepper OG nye pupper? Åh, jeg vil også være gift med Riiiiise :(



Anonymous poster hash: 5097c...a9d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, hun er jo virkelig ikke til å kjenne igjen på disse gamle bildene! Har hun både fått seg nye lepper OG nye pupper? Åh, jeg vil også være gift med Riiiiise :(

Anonymous poster hash: 5097c...a9d

Seriøst? Vil du operere deg ugjenkjennelig og tro du får det perfekte liv?

Anonymous poster hash: ce06d...d6e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst? Vil du operere deg ugjenkjennelig og tro du får det perfekte liv?

Anonymous poster hash: ce06d...d6e

Huff, livet må være kjedelig når man ikke skjønner ironi..?

Anonymous poster hash: 5097c...a9d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det flere enn meg som synes kjolen og håret til lene a var veldig tamt? Kjolen ser ikke eksklusiv ut og håret hadde vært mye finere utslett enn dyttet opp i en krøll med løshår i en annen nyanse. #sparkstylisten.. Og vesten og flosshatten til JAR a... Herrefred #serutsompysjmedhatt

Anonymous poster hash: f83dc...a15

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun fikk gode tilbakemeldinger av minmote folkene. Den første kjolen var pen, men litt mye pupp var der.



Anonymous poster hash: ce06d...d6e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun fikk gode tilbakemeldinger av minmote folkene. Den første kjolen var pen, men litt mye pupp var der.

Anonymous poster hash: ce06d...d6e

Selv om Sonja fra Minmote skryter av kjolen blir den ikke finere. Hun har jo fått lov til å bli kjent med Louise, hatt en reportasje om veskene og klærne Riise har kjøpt til Louise og er blitt venninner med Angelica, så da passer det vel ikke å slakte kjolen. Kjole var forferdelig på Louise, den passet ikke kroppen hennes i det hele tatt.

Anonymous poster hash: 47f7b...9b9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror heller ikke minMote-Sonia var helt ærlig i den artikkelen, tar seg vel ikke helt ut om mote-seksjonen til VG som har hatt egen serie om disse to folkene mv. slaktet kjolen/bryllupet.

My big fat gypsy wedding. Fra den blodharry bilen til flosshatten til rævva extensions til forlovere i sorte kjoler som ser ut som de er sydd av søppelposer til lettkledde dansere. Partej. :danse:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som mener at kjolen hennes er helt forferdelig, hva mener dere egentlig at hun BURDE ha gått med, om jeg kan spørre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som mener at kjolen hennes er helt forferdelig, hva mener dere egentlig at hun BURDE ha gått med, om jeg kan spørre?

Nå er ikke jeg blant de som mente at kjolen er helt forferdgelig - men jeg svarer likevel.

Den første kjolen burde ha hatt mindre kløft. Jeg syns det ser litt malplassert ut med push-up pupper til haka i en kirke på sin egen bryllupsdag. Har du for store pupper til en sånn type kjole, da får du finne på andre løsninger. Kjole nr 2 (utfra det jeg har sett), hadde ikke så mye kløft hvertfall :fnise: Men den var bare litt for mye for min smak. Ingen fan av kort foran og lengre bak på en brudekjole.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne gangen varer det garantert! Eller er det noe i ordtaket "alle gode ting er tre, det fjerde følger også med"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes som sagt Louise var veldig pen, og sjekket ut det instagrambildet med datteren til Riise, veldig koselig synes jeg!

Det jeg reagerer på er hun nye dama til Gamsten, hun titulerer seg som "frkgamstpedersen" på instagram så jeg (vi har ei felles venninne som var i samme bryllup, hun hadde lagt ut bilder av seg selv og disse jentene, jeg hadde ikke sett det ellers), får virkelig ugne vibber av det. Melke, melke?



Anonymous poster hash: e54f6...31e
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Piiiip

Å stakkars dere som har så stort behov for å rakke ned på alt og alle. Nå er jeg ikke noe fan av JAR, men seriøst! Gidder dere! Har dere så patetiske liv selv at dere må gå etter alle andre som stikker seg litt ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt mer klassisk kjole med mindre pupp, de med så store pupper kler ikke stroppløs, beklager. Håret kunne vært løst, mens litt oppsatt. Men men, joda det er en pen dame, ikke noe å si på det. Lurer veldig på hvordan de ble kjent, og når de ble kjent ;)



Anonymous poster hash: ce06d...d6e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt å tyt om denne bryllupskjolen. Den er for lengst revet av, og John Arne har tatt for seg dama på bryllupsnatten. Nå er det bikini og shopping som gjelder for turtelduene fremover (Bryllupsreisen). Så de bl.a. skal til Dubai. Noen som vet når de skal dit? Tenkte jeg kunne vise dem rundt i byen.



Anonymous poster hash: 07e8b...ef1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er forresten veldig tydelig i serien at mye av bryllupet er sponsa av betsson. "Skjult" reklame over alt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De skal først en uke til Maldivene, og dit skulle også Håvard Tvedten med familien sin. De treffer dem sikkert. Så etterpå var det 3 dager i Dubai, så hjem, så var det til Las Vegas med Betsson. Må jo koste flesk detter her, og L.A har 0 inntekt.....



Anonymous poster hash: ce06d...d6e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De skal først en uke til Maldivene, og dit skulle også Håvard Tvedten med familien sin. De treffer dem sikkert. Så etterpå var det 3 dager i Dubai, så hjem, så var det til Las Vegas med Betsson. Må jo koste flesk detter her, og L.A har 0 inntekt.....

Anonymous poster hash: ce06d...d6e

Ok.. Da ser det ut som de slipper unna ramadan i Dubai. Bare 3 dager der...da regner jeg med John Arne spanderer hotellopphold på Burj al Arab. Og siden det begynner å bli grådig varmt der så tenker jeg det blir 3 dager med shopping i Dubai Mall. Designerbutikkene kommer til å gni seg i hendene... Og Louise kommer til å le hele veien til garderoben sin.

Anonymous poster hash: 07e8b...ef1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det egentlig en slik kone alle menn drømmer om? Ei som bruker restylane, fillere, botox, hair extension, slank, veltrent, spiser lite mat, trener mye, er med venninnene sine, ingen8-16 jobb osv. Der de bruker dagen på å se fin ut for mannen, med frisørbesøk, legge negler, fikse øyenbryn, ta fotoshooter osv.

Mens vi andre dødelige må opp før 7 med barn og matbokser, levere på skole eller i barnehage, hive på oss noen filler, knapt greie håret, kjøre til jobben, jobbe, så hente barna, så handle, så hjem og så lage middag, lekser, kveldsmat, bading, lek, kos, så sengen.......Slik er vel de fleste liv, mens de flotte og rike shopper, reiser og opplever verden...litt misunnelig NOEN ganger, bare noen.



Anonymous poster hash: ce06d...d6e
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...