Gå til innhold

John Arne og Louise Angelica Riise


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har du kilder på dette? Hjelpes

Anonymous poster hash: 81440...506

Det ligger på vgTV. Fant linken i ett annet innlegg om riise, men kan sikkert søke på vg.

Anonymous poster hash: 54a97...ed6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forøvrig synes jeg JAR viser storsinn som inviterte John Carew til bryllupet. Hvem glemmer vel ikke de velrettede slagene Carew fikk inn på Riise i spillerbussen. Riise svimte jo av.

Anonymous poster hash: 07e8b...ef1

Stemmer det! Det hadde jeg helt glemt. Så bra at de har blitt venner igjen.

Anonymous poster hash: 94829...fe5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://instagram.com/p/otWn8kCvMw/

Anonymous poster hash: 30856...6ec

Koselig det bildet av stemor og stedatter, men ville vært enda mere koselig med bilde av de nygifte sammen med alle tre barna, et skikkelig familiebilde...

Må være rart for moren til JAR at bare et av tre barnebarn var i bryllupet..

Nydelig bilde av de to, men det eneste jeg klarer å fokusere på er den buketten. Det ser ut som om hun står og holder et fat med en bløtkake på.

Denne tråden har fått meg til å like JAR mer enn jeg har gjort før. Jeg er enig i at han fremstår som omsorgsfull overfor Louise og jeg tror ikke han er et umenneske. At han ikke har sett barna sine tror jeg skyldes eks nummer to mer enn ham. Jeg har sett det skje før, at eksen ikke håndterer bruddet og fratar far kontakt med barna. Uansett hva årsak var til bruddet er det ufint å ikke la barn og far ha kontakt.

Anonymous poster hash: 09e18...d6f

akkurat det tenker jeg og.. Når ariana er i brylluppet er det helt klart at ex nr 2 er den som stikker kjepper i hjula for JAR og barnekontakt, hu er i allefall ikke uskyldig i konflikten!

Anonymous poster hash: f83dc...a15

Helt enig i dette. Jeg synes faktisk litt synd på ham, han virker egentlig utrolig god og snill, og det er tydelig at han er utrolig forelsket i Louise Angelica. At han kanskje ikke er den skarpeste kniven i skuffen er jo en annen sak. Jeg synes også det er helt tydelig at denne Maria Elvegård ikke akkurat er uskyldig i konflikten, har dere sett hva hun skriver på den åpne facebooksiden sin? Ingen normale folk oppfører seg sånn, så jeg er temmelig overbevist om at det er hun som lager drama og ødelegger for forholdet mellom JAR og barna.

Anonymous poster hash: dd768...d73

Enig! Jeg har alltid likt Riise og ment at han har blitt veldig misoppfattet. Jeg synes han virker som en jovial fyr som kun vil de rundt seg det beste. Det har nok ikke vært enkelt for han dette med barna.

De er det perfekte par, på intervjuet for frk.Norge kunne ikke Louise svare på hvilke land Norge grenser til.... og trodde Nilen var Norges lengste elv... tror samtalene dem imellom er ganske begrenset i innhold. ;) hadde ikke overlevd en time med noen av dem. men det et fantastisk at de finner hverandre.

Anonymous poster hash: 54a97...ed6

Oi, dette vil jeg gjerne høre mer om!! Do tell! :nigo:

Anonymous poster hash: 94829...fe5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her fant jeg forresten det intervjuet om Nilen og hvilke land Norge grenser til, men det var ikke hun Louise som sa det med Nilen. Men at de ikke klarer å si hvilke land som grenser til Norge??? Fy faen så dårlig.



Anonymous poster hash: 94829...fe5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns LA var søt i misse-filmen jeg! Snakket litt mer rett fra levra, og ikke så saaakte som i serien på vgtv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klarer noen å finne en ekstrem feil her (er flere, men ja)? Hahahahha :P

http://www.dbtv.no/3598798381001#-_T%C3%A5rene_sprutet

Anonymous poster hash: 5097c...a9d

Nei..? Ikke annet enn at jeg kunne se at hun sa "og så et i pannen" når han kysset henne. Gud så vakker hun er. Og JA virker helt oppriktig lykkelig og forelsket. Heier på de!

Anonymous poster hash: 94829...fe5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei..? Ikke annet enn at jeg kunne se at hun sa "og så et i pannen" når han kysset henne. Gud så vakker hun er. Og JA virker helt oppriktig lykkelig og forelsket. Heier på de!

Anonymous poster hash: 94829...fe5

"Har ikke lagt VEKST på pris" ;)

Anonymous poster hash: 5097c...a9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare 3 dager der...da regner jeg med John Arne spanderer hotellopphold på Burj al Arab. Og siden det begynner å bli grådig varmt der så tenker jeg det blir 3 dager med shopping i Dubai Mall. Designerbutikkene kommer til å gni seg i hendene... Og Louise kommer til å le hele veien til garderoben sin.

Anonymous poster hash: 07e8b...ef1

Det tror jeg du har rett i! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VG: "Hvilke partier sitter i den rødgrønne regjeringen?"

Louise: *knis* "Altså jeg kan mye partier, men hvor de hører til det vet jeg ikke. Bare tipper Høyre og Frp! Hehehe."

VG: "Norges nordligste fylker?"

Louise: "Hakke peiling! Det er jo oppi nord, skal vi se nord..." *peker i en tilfeldig retning med armen*

VG: "Hvem vant Paradise Hotel?"

Louise: "Det var, DET kan jeg! Det var Tine og Karl!"

Triste greier. Jeg nekter å tro at de jentene er så dumme på ordentlig, men det er trist at de tror de gjør seg mer attraktive ved å spille dumme :(



Anonymous poster hash: 337e0...3c1
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvordan selve lommepengeutdelingen skjer? Får hun cash, eget kort, med eller uten limit, eller shopper hun slltid sammen med JAR der han går bak og drar kortet?

Anonymous poster hash: a7860...9fa

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også tror det er mye bitterhet fra eks nr.2 sin side (og sikkert de seg imellom) som gjør at de to yngste barna ikke er med. Hun eldste er jo med, og jeg tror egentlig ikke J.A er typen som vil eksludere sine egne barn fra en så stor hendelse i livet sitt (uansett hvor mange ganger han har gjort det før :fnise: ). Synes de er søte jeg, virker som de passer godt sammen. Hadde vært kjedelig om alle var like smarte, oppegående og fattige som oss på KG, eller? ;)

Moren til J.A er jo et kapittel for seg selv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå googlet jeg de andre eksene, morsomt å se de brudene og. Fine de også. Med Guri var han sammen med i 10 år og gidt i 1. Med hun andre 6 år og gift i 1,5 år + en baby da og en liten jente på 2.



Anonymous poster hash: ce06d...d6e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

VG: "Hvilke partier sitter i den rødgrønne regjeringen?"

Louise: *knis* "Altså jeg kan mye partier, men hvor de hører til det vet jeg ikke. Bare tipper Høyre og Frp! Hehehe."

VG: "Norges nordligste fylker?"

Louise: "Hakke peiling! Det er jo oppi nord, skal vi se nord..." *peker i en tilfeldig retning med armen*

VG: "Hvem vant Paradise Hotel?"

Louise: "Det var, DET kan jeg! Det var Tine og Karl!"

Triste greier. Jeg nekter å tro at de jentene er så dumme på ordentlig, men det er trist at de tror de gjør seg mer attraktive ved å spille dumme :(

Anonymous poster hash: 337e0...3c1

Hadde noen tipset se og hør om dette, har vi forsiden i neste utgave. Betaler se og hør for gull tips som dette?

Anonymous poster hash: 54a97...ed6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde noen tipset se og hør om dette, har vi forsiden i neste utgave. Betaler se og hør for gull tips som dette?

Anonymous poster hash: 54a97...ed6

Er nok ikke noe gulltips. Dette ligger ute på nettet under hennes fulle navn. Se og Hør vet nok allerede hvilket merke dopapir dette paret bruker, så denne videoen er gammelt nytt.

Anonymous poster hash: 337e0...3c1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare til å google hennes tidligere blogg, man ser jo at hennes fokus kun er utseende, klær og å bruke mest mulig penger. Så mannen er jo den perfekte gullfugl til henne da :)



Anonymous poster hash: ce06d...d6e
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er nok ikke noe gulltips. Dette ligger ute på nettet under hennes fulle navn. Se og Hør vet nok allerede hvilket merke dopapir dette paret bruker, så denne videoen er gammelt nytt.

Anonymous poster hash: 337e0...3c1

De har ikke koblet dette. Det lover jeg deg. !!! Da hadde de skrevet om det. Hvis du ikke vet, finner du ikke det. Du kan ikke Google det.

Anonymous poster hash: 54a97...ed6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har ikke koblet dette. Det lover jeg deg. !!! Da hadde de skrevet om det. Hvis du ikke vet, finner du ikke det. Du kan ikke Google det.

Anonymous poster hash: 54a97...ed6

Dummeste jeg har hørt. Alt kan googles. Dette googlet jeg frem nå nettopp: http://www.vg.no/rampelys/missequiz-nilen-er-norges-lengste-elv/a/10002245/

Anonymous poster hash: 337e0...3c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser av bildene til VG av Menyen at det serveres grønn ertesuppe i Bryllupet. Er ikke det litt uvanlig? Vil jo være uheldig om John Arne skal ha sex med Louise på bryllupsnatten og hun sliter med luft i magen.

Anonymous poster hash: 07e8b...ef1

John Arne har tross alt hatt to bryllupmiddager allerede, alternativene begynner vel å bli noe begrenset hvis han ikke har lyst til å servere det samme på nytt :fnise:

Endret av Ultiva
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hun silikon? Nyeste instagram bildet viser en naken dame bakfra, nyter solen. Ja, de har det fint :)



Anonymous poster hash: ce06d...d6e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...