Gå til innhold

John Arne og Louise Angelica Riise


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

De skal først en uke til Maldivene, og dit skulle også Håvard Tvedten med familien sin. De treffer dem sikkert. Så etterpå var det 3 dager i Dubai, så hjem, så var det til Las Vegas med Betsson. Må jo koste flesk detter her, og L.A har 0 inntekt.....

Anonymous poster hash: ce06d...d6e

Jeg synes Louise virker som et overfladisk brødhue, men ærlig talt: hva vil du frem til her? Er det feil å reise på bryllupsreise man ikke har tjent penger til å betale selv? Du vet ingenting om hvorvidt den er sponset eller betales av dem selv. Han har uansett råd til det, og det skulle da bare mangle at han ikke tok med kona på en flott bryllupsreise.

Du vet heller ikke hva Louise tjener. Sannsynligvis tjener hun noen kroner på VGTV-serien i alle fall. Nei, hun tjener ikke like mye som ektemannen gjør, men de færreste tjener like mye som han. Hvis du skal kritisere alle norske par med skjev inntekt hvor den ene betaler for ting som den andre egentlig ikke har råd til, får du nok å gjøre.

Det finnes en grense mellom å le av folk som frivillig driter seg ut i media, og å hakke og mobbe på en måte som bare driter ut en selv. Mange i denne tråden har gått langt forbi den grensen. Det er ikke gøy å lese her mer, bare flaut.

Anonymous poster hash: 337e0...3c1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes det var KOSTELIG at de hadde valgt "This years love" i kirken! Ler meg ihjel. Den er på samme tid totalt feil til bryllup, og helt perfekt for JAR!



Anonymous poster hash: 1aa80...8c7
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det egentlig en slik kone alle menn drømmer om? Ei som bruker restylane, fillere, botox, hair extension, slank, veltrent, spiser lite mat, trener mye, er med venninnene sine, ingen8-16 jobb osv. Der de bruker dagen på å se fin ut for mannen, med frisørbesøk, legge negler, fikse øyenbryn, ta fotoshooter osv.

Mens vi andre dødelige må opp før 7 med barn og matbokser, levere på skole eller i barnehage, hive på oss noen filler, knapt greie håret, kjøre til jobben, jobbe, så hente barna, så handle, så hjem og så lage middag, lekser, kveldsmat, bading, lek, kos, så sengen.......Slik er vel de fleste liv, mens de flotte og rike shopper, reiser og opplever verden...litt misunnelig NOEN ganger, bare noen.

Anonymous poster hash: ce06d...d6e

Ikke gjør det mer komplisert enn det er. John Arne vil bare ha en hot pen kone han kan ha enkle greie samtaler med og knulle mye med.

Han er ikke interessert i å ha en kone å diskutere politikk og verdensproblemer med.

Han har mye penger og de har dermed mulighet for å bruke de på ting som andre synes er overfladisk.

Jeg personlig synes kona hans er griseheldig. Hadde hun ikke hatt han ville hun måtte leve det kjedelige A4-livet, hvor hun kanskje måtte stått å kjedet livet av seg som ekspeditør i en klesbutikk.

Nå kan hun istedet vie livet sitt til kun hobbyer. Og hun kan kjøpe ting og oppleve ting vanlige folk bare kan drømme om.

Får håpe hun ikke blir bortskjemt og tar det for gitt, og behandlet John Arne dårlig. Da er hun stokk dum.

Hun burde skjemme han bort med masse kjærlighet og sex. For der finnes tusenvis av jenter som kunne tenkt seg å være i hennes sko. Enten vi vanlige dødlige liker det eller ei..

Anonymous poster hash: 07e8b...ef1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det var KOSTELIG at de hadde valgt "This years love" i kirken! Ler meg ihjel. Den er på samme tid totalt feil til bryllup, og helt perfekt for JAR! Anonymous poster hash: 1aa80...8c7

Må innrømme at jeg lo litt av det samme :fnise: "This years love had better last" - ja, et eller annet år og med en eller annen kone må det vel endelig klaffe...

Anonymous poster hash: 43af1...ebb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innrømme at jeg lo litt av det samme :fnise: "This years love had better last" - ja, et eller annet år og med en eller annen kone må det vel endelig klaffe...

Anonymous poster hash: 43af1...ebb

Helt riktig!

Enten har de en sabla bra humor, eller så ha de misforstått teksten så til de grader! :hoho:

Anonymous poster hash: 1aa80...8c7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gjør det mer komplisert enn det er. John Arne vil bare ha en hot pen kone han kan ha enkle greie samtaler med og knulle mye med.

Han er ikke interessert i å ha en kone å diskutere politikk og verdensproblemer med.

Han har mye penger og de har dermed mulighet for å bruke de på ting som andre synes er overfladisk.

Jeg personlig synes kona hans er griseheldig. Hadde hun ikke hatt han ville hun måtte leve det kjedelige A4-livet, hvor hun kanskje måtte stått å kjedet livet av seg som ekspeditør i en klesbutikk.

Nå kan hun istedet vie livet sitt til kun hobbyer. Og hun kan kjøpe ting og oppleve ting vanlige folk bare kan drømme om.

Får håpe hun ikke blir bortskjemt og tar det for gitt, og behandlet John Arne dårlig. Da er hun stokk dum.

Hun burde skjemme han bort med masse kjærlighet og sex. For der finnes tusenvis av jenter som kunne tenkt seg å være i hennes sko. Enten vi vanlige dødlige liker det eller ei..

Anonymous poster hash: 07e8b...ef1

Men barn burde han tydeligvis ikke få for det er jo da ekteskapene hans ryker...

Anonymous poster hash: aa778...dff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Koselig det bildet av stemor og stedatter, men ville vært enda mere koselig med bilde av de nygifte sammen med alle tre barna, et skikkelig familiebilde...

Må være rart for moren til JAR at bare et av tre barnebarn var i bryllupet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men barn burde han tydeligvis ikke få for det er jo da ekteskapene hans ryker...

Anonymous poster hash: aa778...dff

Ja det er mulig. Eller så er det slik at de xene han har hatt har forandret seg veldig etter de fikk barn. At de har blitt mer kjerringaktig. Er derfor jeg advarer Louise. Hvis hun glemmer å sette pris på hvor priviligert hun er. Hun får mye av det hun peker på, kan reise over hele verden osv. Men likevel er bortskjemt og klager...klart John Arne blir lei da. Det forstår jeg veldig godt.

Anonymous poster hash: 07e8b...ef1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns han virker veldig kjærlig og omsorgsfull overfor dama si, ut fra det jeg har sett av den serien deres. Får veldig inntrykk av at han prøver å være en god mann for henne, i alle fall. Hun er jeg derimot ikke så sikker på har de rette intensjonene.

Angående dette med barna hans, tenker jeg at det har ikke noe med serien å gjøre, uansett. Og basert på den, virker det som om han er både omsorgsfull og kjærlig overfor dama. Hva han er overfor barna, vet jeg ikke, da jeg ikke kjenner til den konflikten i utstrakt grad. Dog tenker jeg mitt, basert på den kjente informasjonen.

I alle fall:

Alle gode ting er tre...

På det fjerde skal det skje, på det femte gjelder det.=P

Så han har enda et par forsøk foran seg, før han får det til. For å være litt sarkastisk, spåkulete og liksom-morsom, mener jeg. =P

Endret av Raven Emerald
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden har fått meg til å like JAR mer enn jeg har gjort før. Jeg er enig i at han fremstår som omsorgsfull overfor Louise og jeg tror ikke han er et umenneske. At han ikke har sett barna sine tror jeg skyldes eks nummer to mer enn ham. Jeg har sett det skje før, at eksen ikke håndterer bruddet og fratar far kontakt med barna. Uansett hva årsak var til bruddet er det ufint å ikke la barn og far ha kontakt.



Anonymous poster hash: 09e18...d6f
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det var KOSTELIG at de hadde valgt "This years love" i kirken! Ler meg ihjel. Den er på samme tid totalt feil til bryllup, og helt perfekt for JAR!

Anonymous poster hash: 1aa80...8c7

tenkte akkurat det samme. THIS YEARS love

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden har fått meg til å like JAR mer enn jeg har gjort før. Jeg er enig i at han fremstår som omsorgsfull overfor Louise og jeg tror ikke han er et umenneske. At han ikke har sett barna sine tror jeg skyldes eks nummer to mer enn ham. Jeg har sett det skje før, at eksen ikke håndterer bruddet og fratar far kontakt med barna. Uansett hva årsak var til bruddet er det ufint å ikke la barn og far ha kontakt. Anonymous poster hash: 09e18...d6f

akkurat det tenker jeg og.. Når ariana er i brylluppet er det helt klart at ex nr 2 er den som stikker kjepper i hjula for JAR og barnekontakt, hu er i allefall ikke uskyldig i konflikten!

Anonymous poster hash: f83dc...a15

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å bli forlatt med en baby på 2 mnd er da bare ikke moro, og han flørtet da garantert med Louse. Så skjønner godt hun ikke liker henne. Hadde blitt så forbannet selv hvis jeg ble bedratt med 2 små barn hjemme. Tenk dere selv da. Tror ikke hun nekter samvær, er vel heller han som aldri har tid til å være far. Han reiser jo mye, trener og spiller + pleier forholdet til L.A. Og så har han Ariana også, så hvor er det tid for barnehelger her?



Anonymous poster hash: ce06d...d6e
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne tråden har fått meg til å like JAR mer enn jeg har gjort før. Jeg er enig i at han fremstår som omsorgsfull overfor Louise og jeg tror ikke han er et umenneske. At han ikke har sett barna sine tror jeg skyldes eks nummer to mer enn ham. Jeg har sett det skje før, at eksen ikke håndterer bruddet og fratar far kontakt med barna. Uansett hva årsak var til bruddet er det ufint å ikke la barn og far ha kontakt.

Anonymous poster hash: 09e18...d6f

Helt enig i dette. Jeg synes faktisk litt synd på ham, han virker egentlig utrolig god og snill, og det er tydelig at han er utrolig forelsket i Louise Angelica. At han kanskje ikke er den skarpeste kniven i skuffen er jo en annen sak. Jeg synes også det er helt tydelig at denne Maria Elvegård ikke akkurat er uskyldig i konflikten, har dere sett hva hun skriver på den åpne facebooksiden sin? Ingen normale folk oppfører seg sånn, så jeg er temmelig overbevist om at det er hun som lager drama og ødelegger for forholdet mellom JAR og barna.

Anonymous poster hash: dd768...d73

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er det perfekte par, på intervjuet for frk.Norge kunne ikke Louise svare på hvilke land Norge grenser til.... og trodde Nilen var Norges lengste elv... tror samtalene dem imellom er ganske begrenset i innhold. ;) hadde ikke overlevd en time med noen av dem. men det et fantastisk at de finner hverandre.

Anonymous poster hash: 54a97...ed6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig det bildet av stemor og stedatter, men ville vært enda mere koselig med bilde av de nygifte sammen med alle tre barna, et skikkelig familiebilde...

Må være rart for moren til JAR at bare et av tre barnebarn var i bryllupet..

Rart for moren til JAR? Har du ikke fått med deg hvordan hun offentlig uttaler seg i svært negative oredlag om moren til de to barnebarna som ikke var i bryllupet? Etter hva jeg leser her inne, så er hverken moren til barna eller den nye kona til JAR så nøye med hvordan de uttrykker seg om hverandre offentlig. Det jeg mener å si er at det heller må være rart for de barna når de vokser til og skjønner litt mer. Tror ikke noe rart for moren til JAR i det hele tatt.

Anonymous poster hash: fb8bf...1ed

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest baremeg89

De er det perfekte par, på intervjuet for frk.Norge kunne ikke Louise svare på hvilke land Norge grenser til.... og trodde Nilen var Norges lengste elv... tror samtalene dem imellom er ganske begrenset i innhold. ;) hadde ikke overlevd en time med noen av dem. men det et fantastisk at de finner hverandre.

Anonymous poster hash: 54a97...ed6

Hahahha! Noen som vet om hun har fullført vgs?

Endret av baremeg89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baremeg89

En sitat fra ei venninne av Louise: "de virker veldig lykkelig" (vgtv)

Ok, de "virker" de er ikke lykkelig? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er det perfekte par, på intervjuet for frk.Norge kunne ikke Louise svare på hvilke land Norge grenser til.... og trodde Nilen var Norges lengste elv... tror samtalene dem imellom er ganske begrenset i innhold. ;) hadde ikke overlevd en time med noen av dem. men det et fantastisk at de finner hverandre.

Anonymous poster hash: 54a97...ed6

Har du kilder på dette? Hjelpes

Anonymous poster hash: 81440...506

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du kilder på dette? Hjelpes Anonymous poster hash: 81440...506

Eller du kan Google selv? Hjelpes!

Anonymous poster hash: fe611...2af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...