Gå til innhold

En midtsommernatts drøm...

Martha Stewart

Anbefalte innlegg

Morsomt å lese andre sine dagbøker. Jeg har nettopp opprettet min :)

Du har jo virkelig kommet langt i forberedelsene. Den kjolen du har bestemt deg for syns jeg var bare helt nydelig.

Selv gifter jeg meg 4.juni 2005. På fredag har jeg gjort avtale i 2 brudesalonger så jeg håper virkelig at jeg finner drømmekjolen min i en av de til en ok pris.

Hilsen Heidi76

Hei Heidi! :vinke:

Takk for kjoleskryt! Og lykke til med din kjolejakt!

*Lurer på om jeg skal lage og sende ut Save the date-kort sammen med julehilsen :klø: *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei :vinke:

Tenkte jeg skulle stikke en tur innom dagboken din..

Virkelig flott kjole du har fått deg da!

Når det gjelder blomster, så fant jeg masse fint på Bernzons Blommor

Den burde du titte på, om du ikke alledere har gjort det! Masse Märtha-liljer så vidt jeg husker. Jeg fant en kjempefin blomster-muffe. Tror jeg kommer til å gå for den. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Cajsa! :vinke:

Virkelig gøy å høre at andre også liker kjolen min! Den er jo litt ulik den stilen som er mest populær nå, men er rett kjole for meg ihvertfall.

Bernzons Blommor skal jeg sjekke ut, takk for tipset! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det lenge siden jeg sist stakk innom her og la igjen en hilsen. På tide med andre ord.

Vil ønske deg lykke til videre med forberedelsene! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Lunacia! Jeg er bare utålmodig for tiden - vil gifte meg ! :hoppe:

Synes absolutt ikke at jeg trenger så lang tid til forberedelsene jeg. Det var kjæresten som satte datoen så langt frem og kirken er så populær at den må bestilles lenge før. Så jeg får vel bare smøre meg med tålmodighet, hvis jeg skal få drømmebryllupet i drømmekirken, midt på sommeren som jeg alltid har drømt om...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk pakke i posten før helgen, med siste utgave av bladet Martha Stewart Weddings, fra min kjære snille venninne i USA! :kose:

Koser meg masse med bladet, som ikke bare har mange bra reportasjer med stilfulle bryllup, men også mange gode tips til ting man kan lage selv.

Har kjøpt meg en perm til å samle utklipp med bryllupsideer i, begynner etterhvert å bli en del detaljer å ha oversikten over!

Lurer litt på hvilket hotell vi skal velge for bryllupsnatten. Vi har tenkt på Grand, men må ta en tur for å se på rommene der - gidder ikke velge et hotell med slitne rom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Var i vielse på fredag i kirken "vår" - fin oppvarming til vårt eget bryllup! :-)

Ble nesten litt misunnelig på brudeparet, vi skal jo ikke i ilden før om vel et halvt år vi... Virker så lenge til!

Er imidlertid kjempeglad for at vi skal gifte oss på sommeren, for å fryse i en tynn brudekjole på denne tiden av året er ikke noe for meg nei... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er imidlertid kjempeglad for at vi skal gifte oss på sommeren, for å fryse i en tynn brudekjole på denne tiden av året er ikke noe for meg nei...  :wink:

Enig, vinterbryllup er sikkert stemningsfullt og fint det også men jeg har alltid drømt om et bryllup på våren, tidlig sommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Hei!

Jeg ville bare stikke innom for å se hvordan dere planlegger den store dagen.

Vi har snakket om å gifte oss i 2007, og er litt nysgjerrig på hvordan andre

planlegger dagen.

Ha fortsatt en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

:vinke: Hei Trulselinemor!

Som man kan se, så har jeg ikke vært så aktiv på bryllupsfronten i det siste... Delvis fordi jeg har vært på ferie i to uker og delvis fordi helsen har opptatt meg mye...

Vel, kjæresten og jeg fikk pratet litt om planene da vi var i USA. Særlig angående mat og drikke til vennefesten.

Jeg kjøpte noen flere bryllupsblader der og fikk litt ideer. Konsentrerer meg mest om de bladene og artiklene med ideer til mottakelsen, pynting og liknende - kjolebilder er jeg litt lei av å se mye på, har funnet ut at det er mye av de samme bildene som går igjen + at jeg har jo kjøpt kjole allerede.

Vi skal sette oss ned nå snart når vi får tid og se seriøst på ideer og utkast til invitasjoner. Har bare den tiden vi trenger til å lage dem nå, hvis de skal sendes ut i februar f.eks! Tror ikke vi kommer til å sende save the date-kort. Har ikke blitt tid til å se på dette pga andre ting. Får heller sende ut invitasjonene tidlig tenker jeg.

Var ellers på jakt etter en liten brudeveske i USA, men fant ingen jeg likte helt. Og flere av de jeg så var faktisk ikke så billige heller. Veske er ingen viktig detalj, får se om jeg finner en etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Heisann! :)

Nå har jeg lest hele dagboken din! :) Koselig lesing!

Det høres så spennende og hyggelig ut at jeg nesten får lyst til å gifte meg selv ! (selv om det nok blir en goood stund til... :-? )

Jøss som du reiser! Hehe..Stockholm og USA liksom :P Høres morsomt ut :)

Ønsker deg lykke til med videre planlegging !

:dagensrose:

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Hei på deg Rimfrost!

Ja, bryllupsplanlegging er gøy - kan anbefales!

Og reiser med kjæresten er heller ikke å forakte nei... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En riktig GOD JUL

Nå begynner det å skje litt mer på bryllupsfronten igjen her i heimen! Dette har vi snakket om og ordnet de siste dagene:

- Bestilt juniorsuite på Grand Hotel til bryllupsnatten - juhuu! Stort bad, rokokkomøbler og utsikt til Karl Johan. Blir romantisk... :kline:

- Bestilt hotellrom til min kjære forlover

- Diskutert og konkretisert ideer til layout og ordlyd for invitasjoner og andre trykksaker. Kjøpt papir til en "prototype". Funnet ulike skrifttyper som er aktuelle.

- Kontaktet restauranten og avtalt at vi skal komme innom der i januar for å diskutere meny. Ville egentlig dratt dit nå, men de er midt i julestria.

Ellers så har jeg veldig lyst å kjøpe meg en kjole på Bridesave til vennefesten vår... Ikke en brudekjole til, men en selskapskjole som jeg også kan benytte senere. Hmm, får vel vente noen mnd og se an figuren før jeg evt. bestiller noen kjole...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...