Gå til innhold

Kadust sitt nye treningshjørne :)


KaDust

Anbefalte innlegg

Gjest lillelarve

Oida! Jaja, kanskje like greit å hoppe i det :) Håper de er flink i å lære opp! :laugh:

Tror jeg må prøve bird dog neste gang jeg trener. Er det en yoga-øvelse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det er vel en ganske standard styrke/kjerne-øvelse. Vi gjorde den masse i gymmen på u.skolen husker jeg. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelarve

Okei! :) Ja det er vel det. Vi hadde bare ballspill på b. og u.skolen, noe jeg absolutt hatet... Ingenting annet; bare fotball, håndball, basketball. Ballballball... Skulle ønske vi hadde mer variert gym.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maten i går:

Frokost: To rugsprø med gulost, en fersken, en neve nøtter og gojibær.

Mellommåltid: Gresk yoghurt og müsli

Lunsj: Eple + kanel og en riskake med peanøttsmør (var så nærme bursdagen)

Middag: Pølser (bursdag :daane: )

Snack på bursdagen: 1 brownie-stykke.

Kvelds: En proteinshake, en neve nøtter, gojibær, fiberrik med brie.

Er det i det hele tatt interessant at jeg skriver hva jeg spiser egentlig? :klo: For jeg har jo matdagbok i senga, så trenger ikke skrive det her med mindre dere liker at jeg skriver det da.

Styrkeøkta i går har satt sine spor! GUUUD så støl jeg er.

Har ikke rukket å gjøre yoga i dag, dagen har gått i ett og nå har vi uanmelds besøk... igjen.... :daane:

Endret av KaDust
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det du som har hatt bursdag? I så fall: GRATULERER! :hoppe:

Du var veldig flnk som spiste så lite, når jeg har bursdag har jeg stort kaloriinntak!!

Bird dog (som jeg ikke visste det het) har jeg gjort endel i videoene. Ikke i T25 tror jeg. Og jeg gjorde det da jeg en kort periode gikk på voltige (turn på hesteryggen). Der tilbrakte jeg mesteparten av tida på å falle av, så det gikk ikke så bra! :fnise:

Jeg syns det er artig å lese hva du spiser, jeg! Kan få noen ideer selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, var ikke min! Jeg har bursdag 15. august. Var familiemedlemmer av samboer (2 stk) som hadde bursdag. :P

Ja okey, da fortsetter jeg da. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ehh. Jeg har forstrukket muskelen på den ene siden av rumpa. Au. :(

Må ikke gjøre alt arbeidet selv under sex vettu. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ikke gjøre alt arbeidet selv under sex vettu. ;)

Hahaha ja, må si det til mannen!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, fortsett med å skriv hva du spiser! Jeg vet ikke hvorfor, men jeg syns ihvertfall det er veldig greit å følge med på. Men nå følte jeg meg egentlig litt sær :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig da! :nigo:

Skriver gårsdagens mat når jeg kommer hjem, evt om jeg får anledning her på jobb (men tviler).

Treningen i dag må utgå. Min gluteus maximus må komme seg igjen. Klarer forøvrig ikke sitte ned på venstresiden ie heller gå ordentlig. Så var morsomt med bil, tog og buss i dag og så spesielt gøy å sitte i en kontorstol å jobbe. Heldigvis er kontorstolene gode. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelarve

Det er sant!! Det er fælt å være "på topp" under sex når man er stiv og støl! Gu så vondt det gjør... haha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg gjør ikke det der igjen for å si det sånn. :P

Da var jeg hjemme fra jobb, så da har jeg tid til å skrive hva jeg spiste igår!

Maten i går:

Frokost: To rugsprø med brie, en neve gojibær og en neve nøtter.

Mellommåltid: Nøtter, eple og fiberrik med peanøttsmør.

Lunsj: Kesam, bær og müsli.

Mellommåltid: En müslibar.

Middag: Lapsskaus.

Kvelds: To brødskiver (hjemmebakt brød) med spekeskinke og resten av paranøttene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjemme fra jobb! :nigo:

Muskelen går det bedre med, men er fortsatt ikke helt fin så må ta det med ro fremover. Skal på fjellet igjen neste helg og da er det kjipt om jeg ikke klarer å gå noe særlig! Starter å trene rolig igjen etter helga tenker jeg, da burde muskelen være helt 100 % bra igjen.

Har ikke oppskriften på dette brødet her, for det har mormoren til samboer bakt til oss (uten melk og uten hvetemel, veldig godt). Når jeg baker selv, baker jeg ofte dette brødet da: http://allergikokken.no/oppskrifter/glutenfritt-brod/bondebrod-glutenfritt// ellers er dette veldig godt: http://allergikokken.no/oppskrifter/glutenfritt-brod/glutenfritt-brod-med-spro-skorpe// men det er så mange ingredienser og jeg er litt lat. :P

Maten i går:

Frokost: En rugsprø med spekeskinke, en rugsprø med brie, gojibær og et eple.

Lunsj: Rekesalat.

Mellommåltid: En liten müsliyoghurt.

Middag: Fiskegrateng.

Kvelds: Ops, omtrent 0.3 kg svenskegodis. :P Var så sliten når jeg kom hjem fra jobb i går siden jeg dro hjemmefra før 6 og var hjemme rundt 19, sååå da stappet jeg i meg hele posen som jeg skulle spare til lørdag. :daane: Var helt sinnsykt kvalm etterpå da, og har flydd på dass i hele dag. :hoho:

Dagens mosjon ble at jeg parkerte bilen hos mamma i stedet for på togstasjonen, det er ca 20 minutter å gå fra hun og til stasjonen. Så da ble det 40 minutters gåtur der. Ganske tungt etter jobb da, siden det er bratt oppover-bakke hele veien. I morgen blir jeg å ta bilen til togstasjonen, skal prøve å komme tidligere på jobb så jeg kan være hjemme tidligere også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Maten i går:

Frokost: To rugsprø med brie, nøtter og gojibær.

Lunsj: Rug-rundstykke med fersk ovnsbakt leverpostei (fersk i kantina), litt ananas, blå druer, grønne druer, røde druer og appelsin.

Mellommåltid: En pære og en kopp te.

Middag: Pommes frites og en karbonadebiff. Samboer lagde mat. :P

Kvelds: Litt potetgull, agurk, fiberrik med philadelphia og physialis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg, jeg!

Mamma kan ikke være med likevel og samboer vil helst ikke dra fordi det er for lang kjøretur, så trenger en å ha med (får ikke lov av samboer å dra alene i tilfelle noe skjer.). :nigo:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...