Gå til innhold

Kadust sitt nye treningshjørne :)


KaDust

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Offensive Pie

...nå må jeg og finne frem fjellskoene, ser jeg! Og så det søte lammet, da, kan vel knapt få bedre turkamerat enn det der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er den beste turkameraten jeg noen gang har hatt. Klagde ikke i det hele tatt gjennom hele turen. :ler:

Maten i går:

Frokost: Et flerkornsrundstykke med ene halvdelen eggerøre og andre brie. En haug med jordbær og moreller + en nektarin.

Mellommåltid: Appelsin.

Lunsj (på toppen av fjellet): Et flerkornsrundstykke med brunost, og en rad av en kvikklunsj.

Mellommåltid: En kopp te og en økologisk bolle (nam).

Middag: Avocadosalat og skinke.

Kvelds: En kiwi, litt dragefrukt og en fiberrik med ost.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fjellene i Hemsedal! :nigo:

Maten i går:

Frokost: To havreknekkebrød med brunost og en nektarin

Mellommåltid: En kopp te og en müslibar

Lunsj: Couscous-salat, vannmelon og gulrot-brødskive med skinke.

Mellommåltid: Eple og en kopp te.

Middag: Kyllingfilet og greske potetbåter med salat.

Kvelds: En haug med moreller!

Og siden jeg ikke skal spise mer i dag (må tross alt bare gå i dusjen og så sove), så skriver jeg dagens inntak også.

Maten i dag:

Frokost: To spelt- og rug-knekkebrød med brunost og en nektarin.

Mellommåltid: En kopp te og litt rabarba.

Lunsj: Egge-baguette (uten melk og hvete), en skål med forskjellige frukter og nypresset appelsin-juice.

Mellommåltid: Litt ananas, nøtter og honningmelon.

Middag: Tacosalat

Dessert: Bringebærsorbet (uten sukker, bare ren og skjær sorbet).

Spiste meg altfor mett på middag, så har ikke orket et kveldsmåltid. Nå er det for sent også. Skulle prøve å få trent i dag også, men det var jo fult av folk på besøk når jeg kom hjem. Uansett droppet jeg bussen hjem i dag og gikk heller til nærmeste togstasjon med tog hjemover. Gikk overraskende fort, selvom det var et lite stykke.

I går ble det mest mosjon på morningen. Det var omkjøringer på vei til togstasjonen, så når jeg fikk parkert bilen var det 2 minutter (eller noe sånt) til toget gikk. Måtte spurte fra parkeringen og til toget. Rakk det akkurat, men kjente først da at beina var slitne etter helgen. Så trodde jeg skulle tryne ganske kraftig når beina ble mer og mer gelè for hvert steg som ble tatt. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med bilder! Vi håper å ta en fjellferie med vofse i sommer. Han liker seg best der det ikke er så varmt!

Høres ut som en nervepirrende start på dagen med togspurtinga, bra du rakk det! :)

Hvordan lager du bringebærsorbet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar en HAUG med bringebær og blander inn en skje med kesam og litt vanilje ekstrakt, kjører det i en prosessor og setter det i frysern til den har sorbet-konsistens. :nigo:

Nå har jeg mista litt motivasjon til å trene. Er så sliten etter jobb, har lite tid og får for lite søvn. Kan noen sparke meg litt i ræva? Spam meg med motivasjonsbilder og whatnot, spark meg hvis du ser meg på gata osv. Startet på den styrketreningsplanen min i sted bare for å komme i gang litt igjen, men det ble en svært dårlig lunsj i dag som førte til en dårlig middag så har ikke hatt energi og kjente jeg bare datt sammen omtrent. :daane:

Maten i dag:

Frokost: To rug og speltkli-knekkebrød med brunost og et eple.

Mellommåltid: En kopp te og en kurv jordbær.

Lunsj: Sjøflyburger (teamgruppa på jobben spiste lunsj sammen, så hadde ikke mye valg)

Middag: En halv hjemmelagd lunsjbolle (altså karbonade med grønnsaker å sånt inni) og en halv potet.

Kvelds: En kurv blåbær.

Ble helt sinnsykt oppblåst og dårlig av den burgeren. Melk, hvete, sopp og annet jeg ikke tåler var på den, så bleh. Kjenner det på kroppen enda så kasta i meg en kurv med blåbær så jeg forhåpentligvis føler meg bedre i morgen. Det verste er at ikke bare kroppen reagerer på maten jeg ikke tåler, men psyken også. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Huff, så kjedelig å ha reagert på burgeren, håper du blir god snart! Vet hva du mener med å reagere psykisk, jeg gjør det selv ved å bli tåkete i hodet, susete, hissig og ikke gøy å være rundt.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er jo på ferie, så du må trene for meg!! :ler: Nei, jeg har faktisk trent i dag. Jeg var med svigermor på "hennes" treningsenter. Selv om jeg har ferie, sto jeg opp kl 7 for å gå på trening. Er ikke det motivasjon for atdu skal trene? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest orkan

Så utrolig flotte bilder! Kjenner at jeg gleder meg til å komme hjem til sommerNorge og bruke fjellene for det det er verdt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, så kjedelig å ha reagert på burgeren, håper du blir god snart! Vet hva du mener med å reagere psykisk, jeg gjør det selv ved å bli tåkete i hodet, susete, hissig og ikke gøy å være rundt.

:klem:

:klem: Det er litt bedre i dag, men merker at det blir en salat til lunsj og at jeg helst egentlig bare skulle ha gomlet blåbær resten av dagen.

Jeg er jo på ferie, så du må trene for meg!! :ler: Nei, jeg har faktisk trent i dag. Jeg var med svigermor på "hennes" treningsenter. Selv om jeg har ferie, sto jeg opp kl 7 for å gå på trening. Er ikke det motivasjon for at du skal trene? :fnise:

Kan ikke dere ta turen innom her a, så dra meg med på trening også! :jepp:

Så utrolig flotte bilder! Kjenner at jeg gleder meg til å komme hjem til sommerNorge og bruke fjellene for det det er verdt! :)

Skjønner jeg veldig godt! Norge :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå holder det, NÅ skal jeg skjerpe meg. Nok med denne selvpiningen jeg har drevet med de siste par dagene. I dag skal jeg skrive matplan - som jeg skal følge, i tillegg har jeg og samboer blitt enige om å skrive en kontrakt. Kontrakt på hva? Jo, vi skal skrive kontrakt på at hver gang vi spiser potetgull, godteri, sjokolade, kaker e.l. på hverdager (utenom spesielle anledninger som vi skal liste opp), så må vi legge en 50-lapp i hverandres sparebøsse. Kontrakten skal gjelde ut året, og så skal vi skrive ny som gjelder neste år deretter.

Hvorfor vi gjør dette? For at vi begge skal klare å skjerpe oss, sammen, og for at det skal være lønnsomt om vi først skeier ut. En kontrakt er bindene og vil gjelde ut året uansett hva som skjer, og vi skal følge den. Det virker sikkert litt ekstremt, men vi synes det er en morsom idè - og nå har jo samboer utdannelse innenfor jus.

Maten 26/6:

Frokost: To havreknekkebrød med brunost

Mellommåltid: En kopp te og noen goji-bær.

Lunsj: En skål med gulrot og rosin-salat i bunnen og egg-nudler-salat på toppen. En skive gulrotbrød med hamburgerrygg og vannmelon + ananas.

Mellommåltid: En smoothie, en eat natural-bar og en cookie.

Middag: Seifilet med kokte gulrøtter og sukkererter + potet.

Kvelds: En pose potetgull, en boks blåbær og litt stratos.

Maten i går:

Frokost: To havreknekkebrød med brunost og et eple.

Mellommåltid: En kopp te

Lunsj: Mikset salat, en skive gulrotbrød med hamburgerrygg, ananas og vannmelon + glasert banan.

Mellommåltid: Et eple

Middag: Spareribs og pommesfrites..

Kvelds: To stykker med brownies, en boks bjørnebær og litt potetgull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Offensive Pie

Spenstig variant av samboerkontrakt :ler: Men det er sikkert lurt - med en gang utskjeiingene får umiddelbare konsekvenser, er det så mye lettere å la være...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nettopp! Og jeg kan bli skikkelig selvdestruktiv når jeg først havner på kjøret. :P

Maten i går:

Frokost: To havre-knekkebrød med avocado og spekeskinke, en neve gojibær og en nektarin.

Mellommåltid: En liten skål glutenfri musli med mandelmelk.

Lunsj: To gresskarkjerne-knekkebrød med brunost og en stjernefrukt.

Mellommåltid: En remse aero sjokolade.

Middag: Oksesteik med søtpotetfries og salat.

Kvelds: Noe blåbær og soya-sjokomelk.

Ikke blitt noe trening enda, jeg håper på å få til en økt idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Offensive Pie

Høres kjent ut, det der. Jeg er mye snillere mot meg selv om jeg spiser sunt og trener. Litt rart at man ikke klarer å gjøre det automatisk, men må gå aktivt inn for det - skulle tro det å ta vare på seg selv hadde vært instinktivt...

Fått trent enda? :pasha:

Endret av Offensive Pie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde å trene nå. Kom 3 øvelser ut i planen før jeg fikk skikkelig krampe i begge beina. Iiik. Jeg har drukket lite vann i dag, så det kan være derfor. Får kaste i meg masse vann og prøve på nytt etter middag eller om litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som en flott tur! Og for et søtt lite lam da :laugh:

Den der samboerkontrakten var ikke dum! Jeg tror aldri min samboer hadde gått med på det (han hadde vært blakk i løpet av dagen :fnise: ), men kanskje jeg skal lage en lignende en med meg selv? Kjenner meg godt igjen i mangel på treningsmotivasjon når det er fullt opp med jobb og hus, så det er flott å se at du prøver å stå på allikevel. Det er jo fint om noen kan bevise at det faktisk går an :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...