Gå til innhold

Kadust sitt nye treningshjørne :)


KaDust

Anbefalte innlegg

Tror jeg har roet meg en del, kjennes sånn ut nå i alle fall. Fikk bare i meg usle 300 kcal i går ( :sjokkert:), så nå lager jeg meg en stooor frokost! Så får vi håpe at jeg forblir rolig utover dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

300 kcal :o Det var ikke mye nei! Får håpe det blir bedre etter megafrokost :) Er du ferdig med eksamener og sånt nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, var ferdig 19. mai. Det som er så deilig med IT-studiene, lærerne mine er litt sleipe så vi alltid blir ferdig tidlig desember og tidlig mai. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

300 kcal er for lite :bond: Håper du får en bedre dag i dag! Heldig du som er ferdig og har vært ferdig lenge! Nå har jeg bare to dager igjen, da. Uæ!

Hva er planene for dagen? :briller2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kjempedeilig. I fjor var jeg ferdig første uka i mai, DET var deilig det. :P Det som er så greit med å slutte så tidlig er at jeg får litt ferie før jeg må ut i sommerjobben.

Tja, jeg vet ikke. Skal få gjort yoga i løpet av dagen, også har jeg lyst til å gå en tur men får se om samboer vil gå eller ei etterpå. Jeg liker ikke å gå turer alene og jeg kjenner ingen andre her. :sjenert:

Utenom det vet jeg ikke. Er svært dårlig på å finne noe å gjøre. :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med en lydbok når du går tur alene? Det brukte jeg en stund, og syns det var veldig gøy. Men det er viktig med en bra bok da, den nye boken min er så kjedelig at jeg gidder aldri å gå tur lengre allikevel :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker best å lese selv, har ikke funnet en forteller jeg liker særlig godt enda. Men takk for tipset! :nigo:

Er nå ferdig med en times yoga og det var ufattelig godt å få tøyd kroppen litt. Humøret merker jeg at ikke er helt på topp i dag heller, men jeg tror det er fordi jeg ikke har noe å gjøre. :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sprettballen

Det virker som om du har fått en fysisk og mental utladning - det er ikke så uvanlig etter en hektisk periode.

Ta godt vare på deg selv! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Sprettballen! Det skal jeg.

Maten i dag:

Frokost: Ristet brød med salat, spekeskinke og stekt egg.

Mellommåltid: Liten jordbær-smoothie!

Lunsj: Ristet brød med banan, 2 skiver + en neve mandler og appelsinjuice (hjemme-juicet).

Middag: Fiskegrateng.

Kveldssnack: Tørket banan dekket i sjokolade og mandler.

Litt bedre i dag, men jeg må få til et mellommåltid til. Problemet nå er vel egentlig mest det at vi ikke har så mye mat, ei heller penger. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg :fnise: Men nummer 7 er jeg enig med allerede da :plystre:

Den var litt morsomt :ler: Er enig med flere, jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, fantastisk! Mange av de jeg føler stemmer godt også!

Hvordan er dagen i dag? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt grei, men litt lat. Blir veldig lat av å ikke ha noe å gjøre. :P Skal spise lunsj nå, så blir det noe yoga etterpå og kanskje en styrke økt. Samboer og broren hans driver å brygger på en sykdom etter vi var i London så jeg gjør yoga først, for hvis jeg begynner å bli syk jeg også så merker jeg det da. Så slipper jeg å ta en styrkeøkt i dag og våkne helt syk i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt grei, men litt lat. Blir veldig lat av å ikke ha noe å gjøre. :P Skal spise lunsj nå, så blir det noe yoga etterpå og kanskje en styrke økt. Samboer og broren hans driver å brygger på en sykdom etter vi var i London så jeg gjør yoga først, for hvis jeg begynner å bli syk jeg også så merker jeg det da. Så slipper jeg å ta en styrkeøkt i dag og våkne helt syk i morgen.

late dager er vel lov en gang i blant, så lenge det ikke blir vanen! Det er viktig å høre på kroppe! :Nikke: Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ventet for lenge med treningen i dag. Det ble så knapp tid etter lunsj så jeg tenkte jeg skulle ta det etter middag. Vel, nå har vi folk her som er på besøk så da får jeg jo hvertfall ikke trent. :daane: Får ta dobbel økt i morgen i stedet. Hvis jeg ikke har trent innen kl 12:00, SPARK MEG I RÆVA, takk. :ler:

Jeg sitter å knasker på litt mat nå, så legger inn maten senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk! :ler:

Maten i dag:

Frokost: To egge-sandwich og en neve usaltet peanøtter

Mellommåltid: Hjemmelaga juice, nam!

Lunsj: To rugsprø med banan, og et eple med kanel.

Middag: Hjemmelagde kjøttkaker i brun saus med potet og en varm salat.

Mellommåltid: Gresk yoghurt med musli, og en neve gojibær

Snack: Litt salt potetgull.

Gah, jeg teller jo vanligvis ikke kalorier men når jeg faller litt av lasset gjør jeg det for å ikke falle tilbake i spiseforstyrrelse. Havnet jo under kalorimessig hver dag nå, derfor jeg knasket i meg litt potetgull på slutten av dagen i dag. Får lage meg proteinpannekaker til frokost i morgen, det er hvertfall en god del kalorier. :P

Endret av KaDust
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelarve

Vi får bare sparke hverandre i rævva i slike perioder, haha! :) Nei, men man skal høre på kroppen (har jeg lært fra min mor).

Jeg har såååå lyst å trene at du aaner ikke, haha... Men det er det verste jeg kan gjøre mot kroppen min akkurat nå. Har energi på 0 selv om jeg spiser godt. Kroppen er ikke helt i stand enda ;) Jeg bør hvile med god samvittighet, men det klør i rumpa kjenner jeg! Vil løpe og ta knebøy og alt mulig! Hvordan er det mulig!? haha...

Det er når man ikke KAN gjøre en ting at man savner det, har jeg funnet ut.

Forhåpentligvis kommer du inn i rutina snart. Slike daffeperioder er jo greit så lenge de ikke blir til en vane:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men kroppen min sier bare "IKKE TREN DU HAR IKKE ENERGI" hele tiden fordi jeg har hjerteproblemer. Jeg får energien min fra treningen. Onde onde sirkel! :P Neida, jeg skal tvinge meg ut i det i morgen. Må nok bygge meg et mer stabilt styrkeprogram også med faste dager, rutine er kroppens beste venn. Så får jeg finne noe god treningsmusikk. Blir fort kjedelig å trene uten musikk til og jeg har bare yoga-musikk.

Akkurat nå burde vi ha byttet indre energi, lillelarve. Så du fikk hvilt uten mark i ræva, mens jeg fikk trent med lyst :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...