Gå til innhold

Kadust sitt nye treningshjørne :)


KaDust

Anbefalte innlegg

Gjest Offensive Pie

Med det været som har vært i store deler av landet i det siste, virker en lang koselig tur som den mest fornuftige formen for bevegelse man kan få :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lillelarve

Jada, har det. :nigo:

Nei uff. Jeg orker hverken å telle antall eller å veie noe som helst. Her går det på øyemål! :P

Jaaaa, jeg vet han elsker meg, men jeg reagerer sånn likevel. Er livredd for å miste han, kan ikke noe for det! Trodde jeg skulle bli kvitt denne reaksjonen når jeg fikk bedre selvfølelse osv, men neida! Den er like sterk som før, SUKK. :ler:

Så, det ble ikke noe trening i dag. Er jo enda litt igjen av dagen, men jeg må fikse pc'en til en på jobben til samboer som har klart å få politivirus. :daane: Hvordan får de det til?!

Det ble en lang tur med samboer i dag da, vi gikk en times tid. Så mosjon har det blitt likevel!

Litt er bedre enn ingenting, hoho :danse:

Jeg skjønner deg når det kommer til redsel av å miste samboer.. Men jeg tror det bare er naturlig å ha bekymring for det. Gåtur med samboer koselig ut! Min hater gåturer :/ Hehe...

Edit: Omformulering..:)

Endret av lillelarve
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, naturlig å ha en sånn bekymring er det nok, skulle bare ønske det kunne roet seg 5 hakk (eller mer). :ler:

Hater gåturer? Det var da særs negativt! :fnise: Min er vel ikke storfan av tanken, men han liker det når vi først er ute å går.

Maten i går:

Frokost: Nybakt brød, en skive med avocado og spekeskinke, og en med banan.

Lunsj: To skiver med banan.

Mellommåltid: En neve usaltede peanøtter og et eple.

Middag: Hjemmelaga burger

Snacks: Litt baconsvor.

Skal se om jeg rekker å gjøre yoga i dag før vi drar til London.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rekker nok ikke noe yoga før jeg drar, skal dra om 3 timer og jeg har ikke startet å pakke en gang! :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mat så langt, siden jeg ikke vet om vi har nett på hotellet og siden jeg ikke har noe bedre å gjøre nå uansett:

Frokost: To rugsprø med banan og en neve mandler.

Lunsj: To rugsprø med salat og spekeskinke + en halv banan

Mellommåltid/snack: Usaltede peanøtter og noen banansnack som jeg har dekket i hjemmelaga sjokolade.

Middag: Burger mens vi venter på flyet.

Jeg ble kvalm av burgeren, håper ikke det blir mye fet mat i helga, men tror nok det. Hotellet er like ved en subway og samboer vil ha frokost der. Ugh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God tur!!

Haha, Subway, ja! Jeg ler alltid litt av Biggest Loser som anbefaler det som det o-så-innmari-sunt-vi-spiser! De sponser jo, men det er fastfood i litt sunnere utgave i mine øyne. Også må deltakere og trenere stå der og si at det er det sunneste i verden, omtrent!

Høres slitsomt ut at du er sjalu, det er ikke akkurat så lett å snu sånne tanker heller. Han er jo sammen med deg fordi han syns du er best! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller fordi han ikke tror han kan få bedre. Haha neida :P

Det ble ikke subway til frokost, men likevel en fet ekkel frokost. Æsj. Jeg er egentlig ganske kvalm, vil bare drikke vann og holde meg unna mat her nede.

Okey jeg må logge av. Vi har ikke bedt om wifi-passordet her :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, du får ikke komme på besøk til meg, vi spiser "fet ekkel frokost" hver dag. Fet ekkel lunsj og middag også, moahaha ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva spiser dere til frokost da? Frokostburger (som er burgerbrød grillet i olje, burger, stekt egg med myk plomme, bacon, pølse og bønner)? I så fall vil jeg ikke komme på besøk å få frokost heller. :hoho:

Nå er jeg hjemme og det er SÅÅ deilig å drikke NORSKT vann igjen. Hva er det med flaskevannet i det store utland (samme om du drar til England eller Frankrike), det smaker litt oljete på et vis.

Turen var flott og vi fikk mye mosjon. Blant annet så var heisen på tubestasjonen i nærheten ute av drift, så vi gikk opp og ned de 123 trappetrinnene der flere ganger om dagen. Jeg er støl i ræva med andre ord. :P

Maten var fet og uvant så jeg kastet opp første natta. Tror det tok litt på at jeg ikke fikk ett eneste måltid uten masse fett som kroppen ikke er vant med. Skal bli godt å komme tilbake til hverdagskost.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til frokost blir det som regel tyrkisk yoghurt med nøtter og frø. Men jeg tar gjerne egg og bacon :Nikke: Og norsk vann er bare det beste som finnes ❤

Så bra at dere hadde en fin tur da! Men det er jo ofte digg å komme hjem igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yoghurt og nøtter er ikke fet ekkel frokost da. :ler: Jeg tar gjerne egg og bacon jeg også, men ikke på samme måte som i England.

Starter igjen dagen med litt frukt, her er noen flere grunner til å spise frukt ;)

large.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Derfor skrev jeg "fet og ekkel" Hehe ;) Men fet, det er den :Nikke:

Jeg er veldig glad i bær, synes frukt er for søtt. Spiser masse grønnsaker da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke noe i mot sånn fet da. :lol:

Blir ikke noe trening i dag. Orker ikke. Føler meg ikke bra. Har ikke fått spist nok til å kunne trene i dag heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vet du iallfall hvorfor du ikke føler deg bra. Håper du klarer å få i deg litt mer i kveld og i morgen tidlig så du kommer i gang igjen!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har ikke spist så mye i dag fordi jeg har følt meg dårlig. Det er ikke fordi jeg har spist lite at jeg føler meg dårlig.

Håper jeg er bedre i morgen og får spist da, men vi får se. Det er psykisk og ikke fysisk, så. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke spist så mye i dag fordi jeg har følt meg dårlig. Det er ikke fordi jeg har spist lite at jeg føler meg dårlig.

Håper jeg er bedre i morgen og får spist da, men vi får se. Det er psykisk og ikke fysisk, så. :P

Ah, da misforstod jeg. Håper uansett du får en bedre dag i morgen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, da misforstod jeg. Håper uansett du får en bedre dag i morgen!!

Jeg var jo ganske utydelig i det jeg skrev, så det er forståelig! Takk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"God bedring" eller hva jeg skal si... Det er bra du hører etter på hva kroppen din forteller deg.

Håper du får en fin dag, KaDust! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...