Gå til innhold

Kadust sitt nye treningshjørne :)


KaDust

Anbefalte innlegg

Du er så flink med kosthold, du! Rundstykker er jo bra, det bare høres litt kjedelig ut til middag, så skjønner den! :) Kult med så mye fjellturer, drar du opp stadig vekk, du, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel, jeg drar opp så ofte jeg kan, men ofte er hyttene opptatt innen jeg får booket noe. Har vært heldig å fått ha de annenhver helg nå, men nå tror jeg ikke at jeg skal oppover igjen før i august. Ikke sikker da, må sjekke det opp.

Maten i går:

Frokost: Et flerkorns-rundstykke med spekeskinke og en nektarin.

Mellommåltid: En kopp te og en bixit turbar.

Lunsj: Dobbel multigrain med brunost.

Mellommåltid: Et eple og smoothie.

Middag: Fiskegrateng med brokkoli og gulrøtter

Kvelds: Hjemmelaget søtpotet-potetgull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært i koma de siste par dagene. Skjønner ikke at det går an å ikke kvikne til i løpet av dagen? Har gått hele dager å vært like trøtt som da jeg våknet av vekkerklokka. Vanligvis går det jo over, vanligvis er jeg ganske våken innen jeg er på jobb. Ekkelt.

Tenkte jeg skulle starte å ta 10x3 knebøy hver dag på jobben, men det spørs om jeg får det til i denne komaen. Fikk det til i går, men det var nesten så jeg svimte av fordi jeg var så trøtt. Kjenner det er samme greia i dag.

Maten 09/07/14:

Frokost: Fullkornsrundstykke med brunost og en nektarin.

Mellommåltid: En kopp te.

Lunsj: Dobbel multigrain med brunost og en bringebær smoothie.

Mellommåltid: Eat natural-bar og et eple.

Middag: Et rundstykke med spekeskinke.

Kvelds: Kyllingvinger, fløtegratinerte poteter og grønnsaker.

Så ja, middagen ble jo på kvelden der. :P

Maten i går:

Frokost: To speltkli- og rug knekkebrød

Mellommåltid: En kopp te og en hel pose pistasj-nøtter.

Lunsj: En salami- og ost baguette med salat på, og et beger med frukt + nypresset appelsin juice.

Mellommåltid: Mer juice, en kopp te og en pære.

Middag: Pizza - not the homemade kind.

Kvelds: Fullkorns- saltstenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, er kjedelig når kroppen ikke er som den skal. Håper det går over siden det snart er helg. :)

Var ikke så lurt å lese spiselista di nå rett før lunsj! :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper jeg også! Skal feire bestefar sin bursdag i morgen, og jeg skal være med å stelle i stand en del ting så hadde vært greit å ikke være i koma da. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Offensive Pie

Så kjedelig! Drikker du nok? Jeg blir omtrent på samme måten om jeg ikke får i meg nok væske, og den varmen som har vært i det siste har kjørt væskebehovet mitt rett i taket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg drikker i bøtter og spann. Er kaldblodig også, så varmen bryr meg ikke så mye. Aldri vært sånn før at jeg er like trøtt hele dagen og sovner nesten ved hvert eneste blunk. Kanskje det er fordi jeg har spist mye melkeholdig mat, og jeg er allergisk mot melk kanskje? Hmm. Skal hvertfall ikke ha noe melkeholdig mat nå fremover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maten 11/07/14:

Frokost: To gresskarkjerne knekkebrød med brunost og et eple.

Mellommåltid: En kopp te og en larabar.

Lunsj: Glutenfri ciabatta med tomater og egg, fruktbeger (med ananas, honningmelon, vannmelon og appelsin) + nypresset appelsinjuice.

Mellommåltid: Resten av appelsinjuicen og en is i varmen.

Middag: Økologisk cheddar cheeseburger med salat.

Kvelds: Litt nøtter, mørk sjokolade og en nektarin.

Maten i går ble litt surrete siden jeg det var bestefars 75-års lag. Jeg var der fra 13:00 for å hjelpe til med å dekorere og ordne i stand før han og gjestene ankom. Jeg våknet veldig sent (30 min før jeg måtte dra nedover) så frokosten kasta jeg i meg i bilen og etter det ble det ikke noe særlig før middag. Så det så vel ca sånn ut i går:

Frokost: To gresskarkjerne knekkebrød med brunost og et eple.

Mellommåltid: Mango og appelsin juice - ferskpresset (kjøpte på en slags kafe).

"Lunsj": Noen jordbær mens jeg holdt på å stelle i stand til selskapet.

Mellommåltid: En grillpølse mens jeg ventet på at grillmaten skulle bli ferdig.

Middag: Grillet indrefilet av svin med hjemmelaget fløtegratinerte poteter, hjemmelaget potetsalat, en stor salat og maiskolber med hvitløkssmør. Jadda, skulle ikke spise mer melk, men ops..

Dessert: En bit sjokoladekake med masse jordbær og en pinup.

I dag skal vi til Sverige for å handle litt mat, vi er tomme og det er tross alt ingen søndagsåpne butikker her bortsett fra fruktsjappa. Skal dit og, men vi trenger annen mat også så da blir det Sverige! Skal prøve å få til en treningsøkt etterpå, men det kommer an på når vi er hjemme igjen også MÅ jeg få gjort litt husarbeid.

Ekstremt sliten etter i går, men det må bare gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey, det virker som koma-perioden er over. Kanskje det rett og slett bare var søvnmangel? Tror ikke jeg sov så mye forrige helg, og når man står opp 04:20-04.30 hver dag er det ikke lett å få nok søvn altså. Forøvrig ble det ikke nok søvn i natt heller, klarte ikke å sovne før rundt 23 tror jeg. :daane:

Maten i går:

Frokost: Ett gresskarkjerne knekkebrød med brunost, ett rugsprø med sjokolade-peanøttsmør og 3 pasjonsfrukt.

Mellommåltid: Is

Middag: Spareribs med hjemmelaget pommes frites og salat

Ekstremt dårlig matdag i går altså, men vi var på harrytur og der finnes det ikke noen form for sunn mat som du kan spise der og da - så da ble det ikke lunsj. I tillegg var jeg helt kjørt så la meg veldig tidlig, selvom jeg ikke klarte å sove før sent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble det en styrkeøkt i dag, endeeelig! Fikk tatt skikkelig på beina og rumpa. Merker jeg er blitt svakere i beina, det skal vi ikke ha noe av. :nei:

Øvelsene:

- Glute bridge 3x12

- Quadruped hip extension 3x12

- Squat 3x12

- Utfall 3x10

- Hip thrust 3x10

- Hoftespark til siden 3x12

- Planken 3x 1 min

- Sideplanen 3x 45 sek hver side

Endret av KaDust
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Offensive Pie

Det er bra du tar tak i det, så du får sparket fra deg *ba dum tsss*.

Hvordan går det med melkeallergitestingen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Melkeallergitestingen er vel så og si ferdig. Det finnes ikke tvil om at jeg reagerer på melk. Kumelk, vel å merke. Skal gjøre litt research for å se om det finnes alternativer til forskjellig mat jeg lager. Vet jeg kan bruke plantemelk i mye, men det er også mye det ikke holder til. Så må undersøke litt mer.

Ja, jeg fører opp hvor tungt jeg løfter. Har bare ikke store utvalget av vekter tilgjengelig for tiden, siden jeg trener hjemme. Lyst til å kjøpe stang siden jeg føler det er lettere å benytte når jeg tar knebøy f.eks., men har ingen steder å oppbevare stanga på. Har for tiden manualer på 1, 2, 3, 5 og 10 kg. Bruker mest 10 kg, men hender jeg må ned til 5 hvis det er lenge siden jeg har trent.

Så koselig, missdior. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurdert goblet squat?

Gjorde det før når 10 kg var nok. Må oppgradere manualene mine for å få det til nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

OK, er jo en del enklere enn stang ved hjemmetrening.

Ja, jeg får somle meg til sportsbutikken og skaffe nye vekter snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maten i går:

Frokost: To gresskarkjerne knekkebrød med brunost og ett eple.

Mellommåltid: En kopp te.

Lunsj: En rug-baguette med ost, skinke og salat, litt ananas, honningmelon, vannmelon og appelsin.

Mellommåltid: Nypresset appelsinjuice og en all natural bar.

Middag: Spicy svinefilet med blandet salat og quinoa.

Post-workout snack: En plomme, en håndfull nøtter og en håndfull bananchips.

Kvelds: To skiver ristet rugbrød med avocado og spekesinke.

Var kjempedeilig å få trent igjen i går, og satser på en økt idag og.

Endret av KaDust
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...