Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Jeg ergrer meg også over 7-Eleven butikker som stenger kl. 22. Hallo, dere heter 7-Elvenen, ikke 7-Ten! 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blinklyset skal på før man begynner å svinge, ikke etterpå. FØR!!

El-biler er, for fotgjengere og andre, like farlige som en bensin- eller dieseldrevet bil. For døve og hørselshemmede er el-biler faktisk enda farligere. Jeg er så utrolig lei av Tesla-eiere som oppfører seg som hyperaktive unger med lekebil, bare fordi bilen deres går på batteri. Det spiller faktisk ingen rolle hva bilen deres går på, det er fortsatt en BIL!

Mange elbil-sjåfører og syklister tror åpenbart de eier alt med asfalt på og kan gi totalt f i enhver trafikant og trafikkregel, fordi fremkomstmiddelet deres er såkalt klimavennlig. Jeg vet ikke hvem som er verst; kamikaze-syklistene med epilepsifremkallende lysshow både foran og bak som stupbomber en stakkars fotgjenger, eller de lydløse snikmorderne av noen elbil-rånere i gågata: begge parter er like atale og sure for at det utrolig nok er FOTGJENGERE på fortau, gangveier, fotgjengerfelt og gågater. Forbanna nazier!

Bøtelegg idiotene så det svir, jeg garanterer det er svære summer å hente på denne ukulturen. Send dem på kurs eller få dem vekk fra veiene, så kan ORDENTLIGE bilister, syklister og fotgjengere få fortsette med sitt i fred.

Endret av Ichiko
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som spammer ned alle kommentarfelt på sosiale medier  med antikorona-propaganda! 

Folk som mener korona er ufarlig fordi vi ikke har så veldig mange dødsfall her i landet. 

Folk som ikke overholder smittevernsregler og sprer smitte så vi som har gjort vårt ytterste siden mars, må stå i dette enda lenger!!! Duster!!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon

Når ermet på jakka eller skjorta henger seg fast i dørhåndtaket, og så ser man det ikke før man går noen skritt og får en skikkelig bråstopp, og man ser mest ut som en dum slapstick komifigur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (1 time siden):

Når ermet på jakka eller skjorta henger seg fast i dørhåndtaket, og så ser man det ikke før man går noen skritt og får en skikkelig bråstopp, og man ser mest ut som en dum slapstick komifigur.

Det er verre når lillefingeren havner på feil side av en dør 😫

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Gagaen skrev (3 timer siden):

ei rulletrapp er laga for at ein skal stå i ro i den. 

Stå til høyre, gå til venstre👌🏻

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Daryl Dixon

Kaffekanner som drypper. Jeg vet ikke hva jeg gjør feil, jeg prøver å få ut vann fra bunnen etter de er vasket, men det drypper veldig lell når jeg bruker den. Og min kanne er ny!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gagaen skrev (18 timer siden):

ei rulletrapp er laga for at ein skal stå i ro i den. 

Man kommer fortere frem når man går i rulletrapp. Derfor gjør folk det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som er overdrevet politisk korrekte.  Alt som kan tolkes feil,  skal tolkes feil. Jeg skjønner ikke hvor de tar all fantasien fra.  Sånne folk er bare komiske 😂

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...