Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.

Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Daryl Dixon
sofie777 skrev (7 minutter siden):

Ikke bruk ordet "da" når du ikke kan regne med at alle som leser dette har sett dette innslaget. De fleste innslagene jeg har sett er det noen som blir intervjuet, men da er jeg enig i det du skriver over.

Da kan du spørre om du har forstått det riktig. Du trenger ikke gå rett på og irettesette. Da får du tåle å få svar i samme tone. Dette er en tråd om hva vi irriterer oss over, og folk irriterer seg over ulike ting, jeg irriterer meg og forresten over de som skal kverrulere på det. Irriterer jeg meg over noe, så gjør jeg vel det, uavhengig av hvor mye andre skal forklare meg annet. 

Endret av Daryl Dixon
Skrivefeil.
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

moon_child

Folk som smatter når de spiser. Jeg hater slike mennesker!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider
sofie777
Daryl Dixon skrev (25 minutter siden):

Da kan du spørre om du har forstått det riktig. Du trenger ikke gå rett på og irettesette. Da får du tåle å få svar i samme tone. Dette er en tråd om hva vi irriterer oss over, og folk irriterer seg over ulike ting, jeg irriterer meg og forresten over de som skal kverrulere på det. Irriterer jeg meg over noe, så gjør jeg vel det, uavhengig av hvor mye andre skal forklare meg annet. 

Ojsann, hvem er det som feiltolker nå. Du hadde utelatt en viktig detalj, nemlig at det kun var reporteren som snakket og DA tolket jeg det slik. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Daryl Dixon
sofie777 skrev (22 minutter siden):

Ojsann, hvem er det som feiltolker nå. Du hadde utelatt en viktig detalj, nemlig at det kun var reporteren som snakket og DA tolket jeg det slik. 

Er vel heller du som legger mer i det enn jeg skrev, når det første som stod var dårlige reportere, så rart det ikke skulle handle om reporteren. Da må du virkelig ha det med teskje. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
MarianneE

Akkurat nå: Hu på 13 som får beskjed om å skrelle poteter og argumenterer mot det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Catalina Culès

Folk som reiser til utlandet og de som kommer hit i disse tider og de som bare må feste :rasende:

Endret av Catalina Culès
Lenke til innlegg
Del på andre sider
Aragorn ll Elessar

Jeg irriterer meg over folk som skal gjøre alt til en kjønnskamp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
sofie777

En gruppe jeg er med i på Facebook som har tatt helt av med hensyn til vaksine, ikke-vaksine. Anti-vaxxerne har noen helt sprø konspirasjonsteorier!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 2 uker senere...
Frida

Hvorfor synes nettbutikker at det er en god ide å irritere potensielle kunder med de hersens pop-up vinduene 1-2 sekunder etter at man kommer inn på siden deres?

Jeg klikker meg ut med en gang!

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Maleficenta
Frøyamor skrev (6 timer siden):

Covid-19 tiltak. 

At vi skulle gå inn i 2021 med verdens verste mageplask. For en rævva Start på et nytt år. Bang. Rett inn i ny smitte bølge. Spyyyy. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Aragorn ll Elessar

Jeg irriterer meg mer over sytinga og klaginga enn tiltakene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

MarianneE
Aragorn ll Elessar skrev (14 minutter siden):

Det er du ikke alene om!

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Jerry Lee
Aragorn ll Elessar skrev (3 timer siden):

MarianneE skrev (2 timer siden):

Det er du ikke alene om!

Vi er fler, ja.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
PassionatePatti

At dommen til en simpel vandal får så mye oppmerksomhet. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
sofie777

Folk som forventer at alle kjenner dem:

"Den kolonialen som lå på hjørnet av Strandgaten/-gata". Hvilken by? Det finnes mange byer/steder i Norge med gater med det navnet.

"[Navn på søster] og jeg på tur i Frognerparken". Jaha, så koselig for dere, jeg har også vært på tur i Frognerparken og mange andre parker i Norge, men det er ikke en ekstremt interessant opplysning for alle. (Dette gjelder spesielt i minne-grupper "det du husker fra 80-tallet" og lignende, i tillegg til minner fra Oslo og lignende).

Dessuten: Jeg spiller en del spill på Facebook og er med i grupper for disse. Mye som skrives der er helt greit, også det å skryte over hvor langt de har kommet, men når de gjør det for hvert eneste steg: "Jippi, jeg er på nivå 32" når mange er på 2-300 og oppover til 800, det er bare teit. På lave nivåer er det greit å opplyse at man kom til 50 og 100, senere hvert ti-tall, men ikke absolutt hvert eneste nivå. Hadde ikke gjort annet enn å ta screenshots om jeg skulle gjøre dette, man går tross alt relativt raskt oppover.

Endret av sofie777
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

• Opprett ny...