Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest AthenaRavenLuna

Folk som reiser til utlandet og de som kommer hit i disse tider og de som bare må feste :rasende:

Endret av AthenaRavenLuna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gruppe jeg er med i på Facebook som har tatt helt av med hensyn til vaksine, ikke-vaksine. Anti-vaxxerne har noen helt sprø konspirasjonsteorier!!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hvorfor synes nettbutikker at det er en god ide å irritere potensielle kunder med de hersens pop-up vinduene 1-2 sekunder etter at man kommer inn på siden deres?

Jeg klikker meg ut med en gang!

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frøyamor skrev (6 timer siden):

Covid-19 tiltak. 

At vi skulle gå inn i 2021 med verdens verste mageplask. For en rævva Start på et nytt år. Bang. Rett inn i ny smitte bølge. Spyyyy. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aragorn ll Elessar skrev (14 minutter siden):

Jeg irriterer meg mer over sytinga og klaginga enn tiltakene.

Det er du ikke alene om!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aragorn ll Elessar skrev (3 timer siden):

Jeg irriterer meg mer over sytinga og klaginga enn tiltakene.

 

MarianneE skrev (2 timer siden):

Det er du ikke alene om!

Vi er fler, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk som forventer at alle kjenner dem:

"Den kolonialen som lå på hjørnet av Strandgaten/-gata". Hvilken by? Det finnes mange byer/steder i Norge med gater med det navnet.

"[Navn på søster] og jeg på tur i Frognerparken". Jaha, så koselig for dere, jeg har også vært på tur i Frognerparken og mange andre parker i Norge, men det er ikke en ekstremt interessant opplysning for alle. (Dette gjelder spesielt i minne-grupper "det du husker fra 80-tallet" og lignende, i tillegg til minner fra Oslo og lignende).

Dessuten: Jeg spiller en del spill på Facebook og er med i grupper for disse. Mye som skrives der er helt greit, også det å skryte over hvor langt de har kommet, men når de gjør det for hvert eneste steg: "Jippi, jeg er på nivå 32" når mange er på 2-300 og oppover til 800, det er bare teit. På lave nivåer er det greit å opplyse at man kom til 50 og 100, senere hvert ti-tall, men ikke absolutt hvert eneste nivå. Hadde ikke gjort annet enn å ta screenshots om jeg skulle gjøre dette, man går tross alt relativt raskt oppover.

Endret av sofie777
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Att du må samtykke i å gi fra deg masse opplysninger, selge sjela de og gi fra deg all form for anonymitet fordi " vi ønsker å gjøre opplevelsen best mulig for deg og dermed skreddersy sidene for deg" hver gang du går inn på en ny side på nettet, trykker du nei til at de kan spionere på deg får du ikke bruke siden...... Litt spent på hva verden egentlig vet om meg.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Manglende høflighet og køkultur i befolkningen, det være seg hvor som helst; kassakøer eller busstopp. Står en person først og har gjort det lenge, da går vedkommende først. Man sniker seg ikke kjapt foran og later som ingenting. :nei: 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Væromslag fra kaldt til mildt. Og regn på iskald bakke.  Umulig å både gå og kjøre.   :raven:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...