Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Paranøtt skrev (På 18.12.2020 den 12.16):

Man kommer fortere frem når man går i rulletrapp. Derfor gjør folk det. 

Det irriterer meg uansett. Folk må slutte å stresse så, dei kjem ikkje fortare fram av det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gagaen skrev (Akkurat nå):

Det irriterer meg uansett. Folk må slutte å stresse så, dei kjem ikkje fortare fram av det. 

Joda, mange gjør det. Noen jobber både mer og bedre under press f.eks. Folk er forskjellige sånn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paranøtt skrev (1 minutt siden):

Joda, mange gjør det. Noen jobber både mer og bedre under press f.eks. Folk er forskjellige sånn. 

Kor mange sekund sparer ein ved å gå i rulletrapp? Det er ikkje mange. Så for MEG er og blir det tull .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gagaen skrev (Akkurat nå):

Kor mange sekund sparer ein ved å gå i rulletrapp? Det er ikkje mange. Så for MEG er og blir det tull .

Ok, skjønner. Man kan irritere seg over hva man vil i denne tråden da 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At jeg er nødt til å logge meg inn på Origin for å spille et spill jeg har kjøpt på Steam. WTF??? Ikke akkurat verdensproblemer, dette her, men hull i hodet er det. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det irriterer meg at så snart en stor tv-serie er slutt, så er det 20 stykker som lurer på når neste sesong begynner. De ville helst hatt episoden dagen etter. De skjønner ikke at det tar tid å lage serier og filmer. Mye får man også vite om man følger minimalt med i sosiale medier. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feks folk som får meg til å måtte gå store omveier fordi de ikke forstår at man alltid skal passere hverandre til Venstre. Så mye ‘usexy’ dans der ute fordi den andre vil gå 10-30 cm kortere... 
 

samt alle de som ikke skjønner at du skal ut av døra først, og blir forvirra av først ut, så inn. Tenker på vanlige butikker, kafeer. På kollektiv forstår de fleste det. Men så har de blitt fortalt det i tusen år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 hours ago, Guri-Guri said:

Å, har du nylig oppdaga at det skrives for øvrig? :fnise: 
 

Jeg skulle aldri oppdaga det! Etter hvert ble det uutholdelig å se ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guri-Guri skrev (19 timer siden):

Feks folk som får meg til å måtte gå store omveier fordi de ikke forstår at man alltid skal passere hverandre til Venstre. Så mye ‘usexy’ dans der ute fordi den andre vil gå 10-30 cm kortere... 
 

samt alle de som ikke skjønner at du skal ut av døra først, og blir forvirra av først ut, så inn. Tenker på vanlige butikker, kafeer. På kollektiv forstår de fleste det. Men så har de blitt fortalt det i tusen år. 

Oj, jeg går alltid til høyre, for det er vanlig kjøreretning. Det gjør de fleste jeg møter også, utenom de jeg "danser" med. Dette gjelder selvfølgelig kun på fortau og på kjøpesentre. På veier med biler, uten fortau, SKAL man gå til venstre og det syndes det mye imot.

Endret av sofie777
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon

At dårlige reportere som er bedrevitere skal dekke viktige nyheter. -Jeg synes, jeg tror, jeg mener, hører ikke hjemme når du skal rapportere FAKTA. Ei heller å si -VI har gjort funn, når det er letemannskapene som har gjort funnet,  den som står trygt på avstand med mikrofon forran kamera er ikke en del av det vi-et.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daryl Dixon skrev (3 timer siden):

At dårlige reportere som er bedrevitere skal dekke viktige nyheter. -Jeg synes, jeg tror, jeg mener, hører ikke hjemme når du skal rapportere FAKTA. Ei heller å si -VI har gjort funn, når det er letemannskapene som har gjort funnet,  den som står trygt på avstand med mikrofon forran kamera er ikke en del av det vi-et.

Vi er letemannskapene, regner med at alle ikke fikk plass og de andre er mest sannsynlig opptatt med andre ting. Han som blir intervjuet svarer på vegne av alle som gjør en god innsats.

Endret av sofie777
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon
sofie777 skrev (1 minutt siden):

Vi er letemannskapene, regner med at alle ikke fikk plass og de andre er mest sannsynlig opptatt med andre ting. Han som blir intervjuet svarer på vegne av alle som gjør en god innsats.

Var da ingen som ble intervjuet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (Akkurat nå):

Var da ingen som ble intervjuet. 

Ikke bruk ordet "da" når du ikke kan regne med at alle som leser dette har sett dette innslaget. De fleste innslagene jeg har sett er det noen som blir intervjuet, men da er jeg enig i det du skriver over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Daryl Dixon
sofie777 skrev (7 minutter siden):

Ikke bruk ordet "da" når du ikke kan regne med at alle som leser dette har sett dette innslaget. De fleste innslagene jeg har sett er det noen som blir intervjuet, men da er jeg enig i det du skriver over.

Da kan du spørre om du har forstått det riktig. Du trenger ikke gå rett på og irettesette. Da får du tåle å få svar i samme tone. Dette er en tråd om hva vi irriterer oss over, og folk irriterer seg over ulike ting, jeg irriterer meg og forresten over de som skal kverrulere på det. Irriterer jeg meg over noe, så gjør jeg vel det, uavhengig av hvor mye andre skal forklare meg annet. 

Endret av Daryl Dixon
Skrivefeil.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (25 minutter siden):

Da kan du spørre om du har forstått det riktig. Du trenger ikke gå rett på og irettesette. Da får du tåle å få svar i samme tone. Dette er en tråd om hva vi irriterer oss over, og folk irriterer seg over ulike ting, jeg irriterer meg og forresten over de som skal kverrulere på det. Irriterer jeg meg over noe, så gjør jeg vel det, uavhengig av hvor mye andre skal forklare meg annet. 

Ojsann, hvem er det som feiltolker nå. Du hadde utelatt en viktig detalj, nemlig at det kun var reporteren som snakket og DA tolket jeg det slik. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon
sofie777 skrev (22 minutter siden):

Ojsann, hvem er det som feiltolker nå. Du hadde utelatt en viktig detalj, nemlig at det kun var reporteren som snakket og DA tolket jeg det slik. 

Er vel heller du som legger mer i det enn jeg skrev, når det første som stod var dårlige reportere, så rart det ikke skulle handle om reporteren. Da må du virkelig ha det med teskje. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...