Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Gjest lillemy36

Treige folk i trafikken, stress og mas med engang jeg våkner, folk som syter om noe heeeeeeele tiden, super negative mennesker, folk som bare prater om seg selv og sine ting, at kjæresten ikke bare tar tak i meg og gjør meg super kåt og begjærer meg skikkelig.... Folk som dømmer andres sykdommer og sier det bare er og skjerpe seg og komme seg ut i jobb, begynne og trene osv... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når jeg går litt lenger til en annen butikk pga én vare jeg vil ha, og så er den utsolgt. :P 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mennesker som ikke bruker refleks. Jeg mener selv at jeg er en tålmodig og tolerant sjåfør, men folk som går uten refleks langs veien gjør meg 🤬  og sjåfører som nærmest parkerer når de skal svinge.

Endret av SoWhat?
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk som ikke hører etter hva som blir sagt. Folk som  "skal bare spørre et spørsmål..."  - det blir jo til 10 spørsmål får du får sukket.. Og folk som må spørre tre ganger til hva jeg sa. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som skal diskutere i en tråd som ikke er ment å diskutere i, eksempel morsomme bilder tråden er det enkelte som begynner diskutere om et bilde er morsomt, om det er realistisk også utvikler det seg til en lang diskusjon over flere sider mellom 2-3 stk... ødelegge hele meninga med tråden liksom.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jerry Lee skrev (3 timer siden):

Beklager.   

Hehe, jeg forsikrer deg om at du er helt uskyldig her, Jerry. Derimot blir jeg sulten av innleggene dine der. ;)

Catalina Culès skrev (3 timer siden):

Hva sikter du til ? 

Det var en som begynte å skrive om snørr og katarr og det som verre var i en av trådene. Ikke akkurat noe man har lyst til å lese om i et matforum. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrankDrebin skrev (9 timer siden):

Hehe, jeg forsikrer deg om at du er helt uskyldig her, Jerry. Derimot blir jeg sulten av innleggene dine der. ;)

Det var en som begynte å skrive om snørr og katarr og det som verre var i en av trådene. Ikke akkurat noe man har lyst til å lese om i et matforum. 

Hehe.  Trodde ikke egentlige du siktet til meg eller andre i den tråden om middagen   😉

 

Det du nevner har jeg heldigvis ikke sett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jerry Lee skrev (3 timer siden):

Hehe.  Trodde ikke egentlige du siktet til meg eller andre i den tråden om middagen   😉

 

Det du nevner har jeg heldigvis ikke sett.

Det er godt å høre, og det er heller ikke i middagstråden det sto, men i en av de andre trådene. :)

EDIT: Det er heldigvis fjernet nå. :biggrin:

Endret av FrankDrebin
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror det rabler for meg snart!

Jeg hater nettbutikker som skal ha betalt før man får varen! De påstår at "varen er nå sendt" og så skynder de seg å sende ut en Klarna faktura samtidig. 

Nå er det to uker siden jeg fikk en epost om at varen min var sendt, og to uker siden de ga meg en Klarna faktura. Den forfalt i dag! Og ingen vare er kommet. Så må jeg bruke tid og energi på å få utsatt fakturaen for å spare meg selv for purregebyrer og krav om penger for noe jeg aldri har mottatt.

Har sendt to eposter til firmaet om at jeg ikke har fått varen, men de har ikke svart. De opplyser bare epostadresse på sine kundeservicesider, de har "for tiden" ikke telefonservice.... faens korona! Alle sitter vel med hjemmekontor og klør seg bak, passer småungene sine og drikker kaffe istedenfor å svare på kunde-eposter.

GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!! Jeg hater sånt tull!

Endret av Million
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Kjempe oppslag i avisene om D-kjendiser som f.eks. bryter med hverandre. Kunne ikke ha brydd meg mindre. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Million skrev (På 25.1.2021 den 12.47):

Jeg tror det rabler for meg snart!

Jeg hater nettbutikker som skal ha betalt før man får varen! De påstår at "varen er nå sendt" og så skynder de seg å sende ut en Klarna faktura samtidig. 

Nå er det to uker siden jeg fikk en epost om at varen min var sendt, og to uker siden de ga meg en Klarna faktura. Den forfalt i dag! Og ingen vare er kommet. Så må jeg bruke tid og energi på å få utsatt fakturaen for å spare meg selv for purregebyrer og krav om penger for noe jeg aldri har mottatt.

Har sendt to eposter til firmaet om at jeg ikke har fått varen, men de har ikke svart. De opplyser bare epostadresse på sine kundeservicesider, de har "for tiden" ikke telefonservice.... faens korona! Alle sitter vel med hjemmekontor og klør seg bak, passer småungene sine og drikker kaffe istedenfor å svare på kunde-eposter.

GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!! Jeg hater sånt tull!

Kontakt klarna og om det at varen ikke er kommet. De er veldig behjelpelige. Jeg fikk fryst betaling inntil videre en gang jeg gav beskjed til klarna om at varen ikke var kommet

Endret av Maleficenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maleficenta skrev (1 minutt siden):

Kontakt klarna og om det at varen ikke er kommet. De er veldig behjelpelige 

Jeg kontaktet Klarna, de har en automatisert løsning der man selv kan klikke på utsettelse av forfallsdatoen. Det gikk greit.

Varen har forresten kommet nå, og fakturaen er betalt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Million skrev (3 minutter siden):

Jeg kontaktet Klarna, de har en automatisert løsning der man selv kan klikke på utsettelse av forfallsdatoen. Det gikk greit.

Varen har forresten kommet nå, og fakturaen er betalt. 

Så bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...