Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

At folk ikke evner å se omgivelsene rundt seg. Hold til høyre når du går!!! Enten det er i trapp eller på fortau! Se deg for! Ikke stopp opp i en inngang/utgang og snakk med folk der! Vi andre kommer ikke forbiiiiaaarg&/*@**#! ..Korona har ikke akkurat hjulpet så mye på dette.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er ikke wienerpølser tilpasset lengden på et vanlig pølsebrød så man slipper sju centimeter naken pølse i hver ende av brødet!?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Nevian skrev:

Hvorfor er ikke wienerpølser tilpasset lengden på et vanlig pølsebrød så man slipper sju centimeter naken pølse i hver ende av brødet!?

Det er faktisk utrolig merkelig! :ler:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg hele tiden må trykke om igjen flere ganger for å høyreklikke, det klikker snart for meg!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Nevian skrev:

Hvorfor er ikke wienerpølser tilpasset lengden på et vanlig pølsebrød så man slipper sju centimeter naken pølse i hver ende av brødet!?

Synes det er verre når pølsa er "begravet" i brød. :P 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk som roper janteloven, janteloven vær gang de får kritikk for noe. Eller når noen de liker får kritikk så roper de janteloven, janteloven.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Paranøtt skrev:

Det er nesten umulig å koke melk uten at det svir seg. 

Nei, da.  Begynn på lav varme og rør hele ti'a     😉

 

Men hvorfor må du koke bare melk?     

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maxwell
4 timer siden, Jerry Lee skrev:

Nei, da.  Begynn på lav varme og rør hele ti'a     😉

 

Men hvorfor må du koke bare melk?     

Nei, jeg mener når jeg skal lage hvit saus eller grøt. Det blir alltid noen brune klumper. Kanskje jeg skrur opp varmen for fort. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg irriterer meg over mennesker som tror de snakker på vegne av alle mennesker, mennesker som tror at alle mener det samme som dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med i flere serie- og film-grupper på Facebook og jeg trodde det skulle være mer anmeldelser av serier. Men hver dag er de fleste innleggene sånn som dette: "Er det noen som kan anbefale en serie?" eventuelt med oppramsing av serier man har sett og/eller hvilke strømmetjenester man har. Altså: Folk anbefaler sine favorittserier hver gang, gang på gang. Man får like mange svar som det er personer i gruppen, gang på gang. Hvilken hjelp er det i det i det store og det hele? Ofte skriver trådstarter at de har sett det som blir anbefalt uansett. Tenk om det fantes en nettside som kunne hjelpe med dette??? (Jada, siden er foreslått, men gidder ikke å foreslå det hele tiden). Vurderer å melde meg ut av den/de verste av serie-gruppene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nettbutikker som tar betaling FØR de har sendt varer. 

 

Reklamer som starter av seg selv på nyhetssider. Tar seg ikke ut når jeg surfer midt i arbeidstiden på kontoret, men irriterende ellers også. 

(Tar gjerne i mot tips hvordan man unngår det (nokså sannsynligvis forh. enkelt å fikse) )

 

At litt for mye innhold , nyheter og annet blir lagt ut med film/bilder istedenfor tekst. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TheCatLady

Mas om grottefesten. Ikke nyhetsartikler, men at folk for eksempel må lage tråd på tråd om det her inne, tull i sosiale medier og generelt gnål om det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

De på andre siden av gaten som har spilt dunk-dunk-musikk i hele formiddag. Akkurat så høyt at jeg hører dunkene, men ikke kan høre hvilken sang det er. Grusomt (jeg har hodepine i dag, men er usikker på om det kom før eller etter musikken)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Boblevaffeljern!

tallerken.jpg

Hva er dette for et tulleprodukt, og hvorfor får jeg reklame for det overalt!!!

Skulle ikke forundre meg om jeg får et sånt til jul! :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
5 minutter siden, Rumle skrev:

Boblevaffeljern!

tallerken.jpg

Hva er dette for et tulleprodukt, og hvorfor får jeg reklame for det overalt!!!

Skulle ikke forundre meg om jeg får et sånt til jul! :P

😂

Håper jeg ikke får det til jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte noe fra Amazon for en tid tilbake. Det ble sendt via UPS til meg med sporing. Jeg fulgte med på sporingen, og etter hvert ble det klart at de hadde levert den på et såkalt "Access Point", men det fremgikk ikke hvor det var. Jeg tok kontakt med UPS og måtte snakke med en engelskspråklig fyr som ga meg et langt nummer som han mente PostNord skulle få noe ut av. Jeg ringte PostNord, men de fikk ingenting ut av det nummeret. Deretter ble jeg en kasteball mellom UPS og PostNord, og det endte med til sammen sju samtaler og skuldertrekk fra dem begge - uten svar på hvor pakken befant seg :glare:

Jeg kjørte hjem fra jobb med voldsfantasier i hodet, og bestemte meg for å bare stikke innom nærbutikken i et håp om at det var der UPS hadde levert fra seg pakken, og at betjeningen der kanskje kunne finne pakken bare ved hjelp av navnet. Etter mye om og men lyktes de, og jeg fikk pakken :)

Hva fant jeg i postkassen da jeg kom hjem? Hentelapp...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...