Jump to content
Guest Winza

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.

Recommended Posts

Happy-Face

Folk som sitter oppe halve natten og for eksempel spiller dataspill, eller surfer på Internett.

Men dagen etter bruker de all tiden deres på å sutre og klage over hvor forbanna trøtte de var hele dagen.

Fortsetter under...

Rumle

Boblevaffeljern!

tallerken.jpg

Hva er dette for et tulleprodukt, og hvorfor får jeg reklame for det overalt!!!

Skulle ikke forundre meg om jeg får et sånt til jul! :P

Catalina Culès
5 minutter siden, Rumle skrev:

Boblevaffeljern!

tallerken.jpg

Hva er dette for et tulleprodukt, og hvorfor får jeg reklame for det overalt!!!

Skulle ikke forundre meg om jeg får et sånt til jul! :P

😂

Håper jeg ikke får det til jul.

FrankDrebin

Eplesunne nek som veier og måler alt de eter. 

Nevian

Jeg bestilte noe fra Amazon for en tid tilbake. Det ble sendt via UPS til meg med sporing. Jeg fulgte med på sporingen, og etter hvert ble det klart at de hadde levert den på et såkalt "Access Point", men det fremgikk ikke hvor det var. Jeg tok kontakt med UPS og måtte snakke med en engelskspråklig fyr som ga meg et langt nummer som han mente PostNord skulle få noe ut av. Jeg ringte PostNord, men de fikk ingenting ut av det nummeret. Deretter ble jeg en kasteball mellom UPS og PostNord, og det endte med til sammen sju samtaler og skuldertrekk fra dem begge - uten svar på hvor pakken befant seg :glare:

Jeg kjørte hjem fra jobb med voldsfantasier i hodet, og bestemte meg for å bare stikke innom nærbutikken i et håp om at det var der UPS hadde levert fra seg pakken, og at betjeningen der kanskje kunne finne pakken bare ved hjelp av navnet. Etter mye om og men lyktes de, og jeg fikk pakken :)

Hva fant jeg i postkassen da jeg kom hjem? Hentelapp...

FrankDrebin

Når jeg går inn på VG/Dagbladet, og det er en artikkel av typen "Dette MÅ du vite!", "Dette MÅ du undersøke!", "Dette er viktig, assa!", og så er det kun for abonnenter. viktig var det, altså. :rolleyes: 

Annonse

Nevian

Vegard Harm. Innmari slitsom fyr med følelsene litt for mye på utsiden og hver tredje setning på engelsk:kvalm:

Happy-Face

Hvis jeg går inn på en artikkel hos en eller annen nettavis, men en video begynner automatisk å spille helt på toppen av artikkelen. 

Så hvis jeg allerede har gått ett stykke nedover nettsiden, så blir jeg nødt til å trykke meg oppover igjen for å skru av alt mulig spetakkel. Før jeg kan lese meg nedover igjen.  

:balltre:      

Chantielle
2 minutter siden, Happy-Face skrev:

Hvis jeg går inn på en artikkel hos en eller annen nettavis, men en video begynner automatisk å spille helt på toppen av artikkelen. 

Så hvis jeg allerede har gått ett stykke nedover nettsiden, så blir jeg nødt til å trykke meg oppover igjen for å skru av alt mulig spetakkel. Før jeg kan lese meg nedover igjen.  

:balltre:      

Jeg fikk stoppet 'elendigheta' med AutoplayStopper. 
https://komputer.no/internett/nettleser/chrome/stopp-automatisk-videoavspilling-i-nettleseren

Elaine Marley

Irriterer meg over at det å farge håret hjemme skal være et så voldsomt styr. Søler man litt og gulvet eller vasken og det er laget av et materiale som ikke tåler det så er det et helvete å få det bort :roll:

Koya

Voksne damer som må fnise litt sånn skamfullt mens de alltid må kommentere " åå jeg burde ikke " før de forsyner seg  i sosiale situasjoner hvor det tilbys kaker/desserter.

Samme gjelder de som alltid må påpeke at ditt og datt kan spises med liiiiitt bedre samvittighet fordi X eller Y har blitt ut med noe grovere/sunnere 🙄

Edited by Koya

PassionatePatti
45 minutter siden, Koya skrev:

Voksne damer som må fnise litt sånn skamfullt mens de alltid må kommentere " åå jeg burde ikke " før de forsyner seg  i sosiale situasjoner hvor det tilbys kaker/desserter.

Samme gjelder de som alltid må påpeke at ditt og datt kan spises med liiiiitt bedre samvittighet fordi X eller Y har blitt ut med noe grovere/sunnere 🙄

Helt enig. "Spis kake og hold kjeft" har jeg lyst til å si. :P 

Nasse Nøff  ❤

Gode sanger blir ødelagt av "rap" eller hva det nå er. 
Slik som denne, hvor alt før 00:40 er perfekt og slik sangen skulle ha vært. Mens det fra 40 til 1:20 er det jeg mener som ødelegger.

Annonse

tånegla

Noe som irriterer meg grenseløst er de idiotene som virrer nedover veien med musikk i ørene. De hører ikke når jeg kommer med bil og heller ikke om jeg tuter. Om du absolutt skal drite i alt som heter hensyn til andre, kan du vel FOR FAEN gå i veikanten og ikke midt i veien😡

PassionatePatti

Støvete matvarer i butikken. 

På 11.10.2020 den 20.34, Nasse Nøff ❤ skrev:

Gode sanger blir ødelagt av "rap" eller hva det nå er. 
Slik som denne, hvor alt før 00:40 er perfekt og slik sangen skulle ha vært. Mens det fra 40 til 1:20 er det jeg mener som ødelegger.

Enig, jeg blir også irritert når de herper i utgangspunktet fine sanger på den måten. Skuffet blir man også, når man tror at man får den ordentlige sangen, og så viser det seg å være en slik tulleversjon. 

På 11.10.2020 den 20.50, tånegla skrev:

Noe som irriterer meg grenseløst er de idiotene som virrer nedover veien med musikk i ørene. De hører ikke når jeg kommer med bil og heller ikke om jeg tuter. Om du absolutt skal drite i alt som heter hensyn til andre, kan du vel FOR FAEN gå i veikanten og ikke midt i veien😡

Hater sånne idioter. For ikke å snakke om mobilamøbene som plutselig finner ut at de skal over gata, kaster ikke ett blikk til siden for å se om det kommer bil, samme pokker om det er fotgjengerfelt eller ei, og selvsagt helt uten forvarsel. 

sofie777

Et papirkutt på den fingeren jeg bruker mest til å gjøre ting på mobilen og nettbrettet. Å skrive dette er også vondt!! Heldigvis har den ikke forstyrret fingeravtrykksleseren

Nevian

Syklister som på død og liv skal leie sykkelen over gangfeltet. Når de ser at jeg stanser kan de bare slenge seg på sykkelen og ha seg fort over.

sofie777
3 timer siden, Nevian skrev:

Syklister som på død og liv skal leie sykkelen over gangfeltet. Når de ser at jeg stanser kan de bare slenge seg på sykkelen og ha seg fort over.

Det er faktisk påbudt å leie sykkelen over, men da skal de ikke begynne å sykle før de har kommet over gangfeltet

Nevian
1 time siden, sofie777 skrev:

Det er faktisk påbudt å leie sykkelen over, men da skal de ikke begynne å sykle før de har kommet over gangfeltet

Den kjøper jeg ikke.

Fra Forskrift om kjørende og gående trafikk §18.3:
Sykling på gangveg, fortau eller i gangfelt er tillatt når gangtrafikken er liten og syklingen ikke medfører fare eller er til hinder for gående.

sofie777

Som så mange steder i landet har de flyttet postkassene til et mer samlet sted. Det som er irriterende, er at postkassene til de tre i mitt hus har blitt plassert på veggen til et annet hus. Rett ved siden av er parkeringen til husets biler, den er bare så vidt bredere enn bilen de har. Det vil si at det har blitt vanskeligere både å levere post for postbudet og hente post for oss. At postkassene henger høyere på veggen er også et minus, men ikke så stort som at det er vanskelig å komme til dem.