Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Folk som ikke kan å kjøre rundkjøringer og nesten kjører på meg. 

Og de som alltid kjører under fartsgrensen. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Folk som ikke kan forskjell på da og når, "å" og "og", hvem/hvilket/hva slags/hvordan, reglene for "i forhold til" og de som sier forhåndsregler.

Anonymkode: 04e7f...50e

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha, jeg hadde også en Kine. Lurer på hvordan det gikk med hu.

Anonymkode: a6afe...15b

 

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kine som gikk i klassen min på ungdomsskolen

Anonymkode: 8fcaf...8bf

Kanskje dere gikk i samme klasse.... 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som maskerer at de vil du skal dekke ett behov de har og framstille det som de gjør deg en tjeneste og er super greie. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Folk som ikke kan forskjell på da og når, "å" og "og", hvem/hvilket/hva slags/hvordan, reglene for "i forhold til" og de som sier forhåndsregler.

Anonymkode: 04e7f...50e

Ja, ikke sakt! 

Anonymkode: 86abe...577

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Folk som ikke kan forskjell på da og når, "å" og "og", hvem/hvilket/hva slags/hvordan, reglene for "i forhold til" og de som sier forhåndsregler.

Anonymkode: 04e7f...50e

Folk som ikke forstår at dysleksi faktisk er en virkelig ting.

Anonymkode: ee9e7...254

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som alltid henger seg på når noe er til fordel for dem. Skal bli kjent med dine nye bekjentskaper, folk med mye penger (har disse status/er kjendiser så blir de ihvertfall desperate etter å bli kjent med dem). Og blir helt som klegger når det er arv oppi bildet i familien sin. 
 

Folk som må bli sett og hørt hele tiden. Tror de er så digge at alle blir glade for deres opptreden. 
 

Folk som ikke har snev av orden. Spør andre om å låne store sumer penger fordi de aldri kommer seg ut av gjeld, både fra banken og venner. Og tyvelåner andre sine ting fordi de roter vekk sitt eget. 
 

Folk som har viktige beskjeder og «ringer i kveld» men så går det flere dager før du hører noe, gang på gang. 

Anonymkode: 2531b...a0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg glemte alle som kaller brystvorter for nipler. Nippel har en helt annen betydning på norsk.

Anonymkode: 04e7f...50e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...folk som kommer for sent, og gjerne har det som vane i tillegg! Men det gjelder alle, uansett om det er første gang man skal treffes eller hundrede gang.

Jeg blir så jævlig irritert av å sitte og vente på noen som ikke eier respekt for andres tid! Som regel kommer det ikke engang en forklaring på forsentkommingen, skyldes sikkert bare sommel og tull.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At det plutselig begynner å bli kaldere...ikke lenger komfortabelt å sprade rundt i huset i bokser og pique

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er dårlig på navn og ansikter. Så irriterer meg at dokumentarer ofte kun har navnet på personen første gang vedkommende dukker opp i dokumentaren. Er det 15 personer med i en dokumentar så er det ikke lett å holde styr på hvem alle er. Hadde foretrukket at det stod navn og tittel under vedkommende hver gang personen ble intervjuet. 

I disse digitale tider så burde det vel være mulig at man kunne velge om man ønsket å se navn og tittel flere ganger? På samme måte som man kan velge hvilket språk filmen skal være tekstet på. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Liker å søke på "female soldier" på pinterest for inspirasjon, men ender alltid opp med å irritere meg så inni h****te, for de aller fleste bildene er ikke av kvinnelige soldater, men av lettkledde jenter som poserer med et eller annet våpen. SPYR 🤮 Where's my real female warriors at!?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg irritert meg ganske heftig over folk som ikke kan innrømme at de har gjort en feil, nei de lyver i stedet. De kunne i det minste løyet en smule troverdig, ikke så gjennomskuelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna

At noen utlendinger tror at alle nordmenn har helt lik personlighet  og liker alle de tingene som liksom alle nordmenn skal like.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...