Jump to content
Guest Winza

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.

Recommended Posts

Nevian

Folk som sier at Wikipedia ikke er til å stole på fordi alle kan skrive der. Om noe bør det brukes som argument for å stole ekstra på Wikipedia ettersom andelen brukere som ønsker at innholdet skal være riktig antakeligvis er vesentlig større enn det fåtallet som ønsker å tøyse det til. Jeg har selv bidratt til flere artikler (med gode hensikter), og du vil ikke tro hvor raskt andre brukere er på banen med et kritisk blikk når det skrives noe som helst. Vi snakker ikke minutter engang.

Fortsetter under...

Aragorn ll Elessar
4 minutter siden, Nevian skrev:

Folk som sier at Wikipedia ikke er til å stole på fordi alle kan skrive der. Om noe bør det brukes som argument for å stole ekstra på Wikipedia ettersom andelen brukere som ønsker at innholdet skal være riktig antakeligvis er vesentlig større enn det fåtallet som ønsker å tøyse det til. Jeg har selv bidratt til flere artikler (med gode hensikter), og du vil ikke tro hvor raskt andre brukere er på banen med et kritisk blikk når det skrives noe som helst. Vi snakker ikke minutter engang.

Dette er noe som irriterer meg også.

Edited by Aragorn ll Elessar

SVK
38 minutter siden, Nevian said:

I tillegg så står det gjerne i Wikipedia-artikkelen om opplysningene ikke har gode nok kilder eller er kontroversielle.  Wikipedia er min favorittkilde. Synes det er få andre nettsider som er like flinke til å legge ut kilder og gjøre klart hva som er kontroversielt. 

Edited by SVK

Klink

En hvis person i økonomitrådene på KG som stadig mener det går å klare seg på veldig lite penger. Og at hus ikke koster mer enn noen hundre 1000. 

AnonymBrukerrr

- Dott i ørene som ikke vil ut.

- Dårlig wifi/treg nett.

-folk som ikke klarer å sette seg i andres situasjoner.

Husholdning1
46 minutter siden, Klink skrev:

En hvis person i økonomitrådene på KG som stadig mener det går å klare seg på veldig lite penger. Og at hus ikke koster mer enn noen hundre 1000. 

Det er irriterende fordi det er riktig. 

Annonse

smalls
1 time siden, Klink skrev:

Hvis et hus faktisk bare koster noem hundre1000, så er det nok bare en liten rønne

Edited by smalls

Husholdning1
1 minutt siden, smalls skrev:

Hvis et hus faktisk bare koster noem hundre1000, så er det nok bare en liten rønne

Hvis man tror dette så har man for lite kunnskap om temaet.

Villfisker

At folk ødelegger avokadoene, ved å kjenne på de, før jeg skal kjøpe dem.

smalls
34 minutter siden, Villfisker skrev:

Ja enig! Kan folk slutte med det!? Ser jeg noen klemme på de, så får jeg nesten lyst til å si noe

student86
18 minutter siden, smalls skrev:

Ja enig! Kan folk slutte med det!? Ser jeg noen klemme på de, så får jeg nesten lyst til å si noe

Neste gang sier du: "Gi meg en klem istedet!" 😂

student86

Skrøpelige lameller som trenger å fikses, og ekstradelene har jeg, men husker ikke hvor de er. Irriterer meg over hvor shabby det ser ut 😣

Maleficenta
1 time siden, Villfisker skrev:

Man må jo kjenne om de kjennes riktig ut ifh til modenhet

Annonse

FrankDrebin

Pub med bord-reservering. Hallo! Det er pub, ikke restaurant, for faen! 

Villfisker
15 timer siden, Maleficenta skrev:

Man må jo kjenne om de kjennes riktig ut ifh til modenhet

Ja, man kan plukke dem opp og se på dem. Stygge avokadoer kjøper man selvfølgelig ikke.

Men det jeg mente var folk som klemmer på dem, og selv etter at de finner en fin en, må de på død og liv se om de kan finne en enda finere en. Klemmer gjerne på alle til og med. Så kommer jeg, og det er stygge tommelmerker på dem når jeg skal ha en.  :( 

smalls
17 timer siden, smalls skrev:

Det er greit å kjenne litt på den, jeg gjør også det. Men man ødelegger jo avokadoen når man må klemme på de.

T1gerlilje
På 4.7.2019 den 12.59, Maleficenta skrev:

Man mister ikke identiteten men ungene blir naturlig nok det største fokuset i livet. Spesielt når de er veldig små. Man får jo knapt tid til annet enn barna

Har flere venner som har blitt foreldre som evner å ha diskusjoner om politikk, samfunn, litteratur, og egne hobbyer selv om de har blitt foreldre, så dette tror jeg er et valg man tar.

Maleficenta
50 minutter siden, T1gerlilje skrev:

Har flere venner som har blitt foreldre som evner å ha diskusjoner om politikk, samfunn, litteratur, og egne hobbyer selv om de har blitt foreldre, så dette tror jeg er et valg man tar.

Spørs hvor store barna er det. Altså klart jeg kan snakke om samfunn og div selv om jeg har barn men dyrke hobbyer har jeg lite tid til med en unge som på dagtid sover lite samt krever oppmerksomhet hele tiden mens han er våken

Guest Familytree
På 29.6.2019 den 12.13, Luna Llena skrev:

Meg, selv.

Uff hvorfor?

Puff
På 5.7.2019 den 19.59, Villfisker skrev:

Jeg klemmer på avocadoer før jeg kjøper dem, men veldig, veldig forsiktig. Vil bare kjenne at de verken er steinharde eller helt myke og overmodne. Kjøper som regel avocado samme dag eller dagen før jeg skal bruke de, så de må nesten være spiselige. Tar du bare en helt tilfeldig avocado uten å sjekke om den er moden?

Jeg irriterer meg over folk som beveger seg i sakte fart og alltid har all verdens med tid