Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

34 minutter siden, Villfisker skrev:

At folk ødelegger avokadoene, ved å kjenne på de, før jeg skal kjøpe dem.

Ja enig! Kan folk slutte med det!? Ser jeg noen klemme på de, så får jeg nesten lyst til å si noe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

18 minutter siden, smalls skrev:

Ja enig! Kan folk slutte med det!? Ser jeg noen klemme på de, så får jeg nesten lyst til å si noe

Neste gang sier du: "Gi meg en klem istedet!" 😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrøpelige lameller som trenger å fikses, og ekstradelene har jeg, men husker ikke hvor de er. Irriterer meg over hvor shabby det ser ut 😣

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Villfisker skrev:

At folk ødelegger avokadoene, ved å kjenne på de, før jeg skal kjøpe dem.

Man må jo kjenne om de kjennes riktig ut ifh til modenhet

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pub med bord-reservering. Hallo! Det er pub, ikke restaurant, for faen! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Villfisker
15 timer siden, Maleficenta skrev:

Man må jo kjenne om de kjennes riktig ut ifh til modenhet

Ja, man kan plukke dem opp og se på dem. Stygge avokadoer kjøper man selvfølgelig ikke.

Men det jeg mente var folk som klemmer på dem, og selv etter at de finner en fin en, må de på død og liv se om de kan finne en enda finere en. Klemmer gjerne på alle til og med. Så kommer jeg, og det er stygge tommelmerker på dem når jeg skal ha en.  :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 timer siden, smalls skrev:

Ja enig! Kan folk slutte med det!? Ser jeg noen klemme på de, så får jeg nesten lyst til å si noe

Det er greit å kjenne litt på den, jeg gjør også det. Men man ødelegger jo avokadoen når man må klemme på de.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.7.2019 den 12.59, Maleficenta skrev:

Man mister ikke identiteten men ungene blir naturlig nok det største fokuset i livet. Spesielt når de er veldig små. Man får jo knapt tid til annet enn barna

Har flere venner som har blitt foreldre som evner å ha diskusjoner om politikk, samfunn, litteratur, og egne hobbyer selv om de har blitt foreldre, så dette tror jeg er et valg man tar.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, T1gerlilje skrev:

Har flere venner som har blitt foreldre som evner å ha diskusjoner om politikk, samfunn, litteratur, og egne hobbyer selv om de har blitt foreldre, så dette tror jeg er et valg man tar.

Spørs hvor store barna er det. Altså klart jeg kan snakke om samfunn og div selv om jeg har barn men dyrke hobbyer har jeg lite tid til med en unge som på dagtid sover lite samt krever oppmerksomhet hele tiden mens han er våken

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.7.2019 den 19.59, Villfisker skrev:

At folk ødelegger avokadoene, ved å kjenne på de, før jeg skal kjøpe dem.

Jeg klemmer på avocadoer før jeg kjøper dem, men veldig, veldig forsiktig. Vil bare kjenne at de verken er steinharde eller helt myke og overmodne. Kjøper som regel avocado samme dag eller dagen før jeg skal bruke de, så de må nesten være spiselige. Tar du bare en helt tilfeldig avocado uten å sjekke om den er moden?

Jeg irriterer meg over folk som beveger seg i sakte fart og alltid har all verdens med tid 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Villfisker
5 timer siden, Puff skrev:

Jeg klemmer på avocadoer før jeg kjøper dem, men veldig, veldig forsiktig. Vil bare kjenne at de verken er steinharde eller helt myke og overmodne. Kjøper som regel avocado samme dag eller dagen før jeg skal bruke de, så de må nesten være spiselige. Tar du bare en helt tilfeldig avocado uten å sjekke om den er moden?

Jeg irriterer meg over folk som beveger seg i sakte fart og alltid har all verdens med tid 

Nei, jeg har blitt nødt til å sjekke de, og ja, jeg skjønner hva du mener. :) Men her snakker jeg om klåfingra folk som klemmer dem sånn at de blir ødelagte.

Jeg må alltid se på dem. Om de har noen inskrumpa eller bløte områder etter hard klemming, eller om folk har plukket av toppen på dem, og latt den bli ødelagt, bare fordi de måtte se om de kunne finne en enda finere en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noen dumme innvandrer gutter som snakker et uforståelig kebabnorsk som sitter utenfor en benk jeg bor kl 2400 på en hverdag å skriker og gauler. Stakkars lærere og ungdom som må leve med disse hver dag. De er jo tilbakestående.  Dette er stille muslimsk krigføring for å få kontroll over nærområdet . 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, AlkoMann skrev:

Det er noen dumme innvandrer gutter som snakker et uforståelig kebabnorsk som sitter utenfor en benk jeg bor kl 2400 på en hverdag å skriker og gauler. Stakkars lærere og ungdom som må leve med disse hver dag. De er jo tilbakestående.  Dette er stille muslimsk krigføring for å få kontroll over nærområdet . 

Synes det er mer irriterende når 100% norske gutter snakker på den måten fordi det er "in". 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan godt være jeg har sagt dette før (Husker ikke) men irriterende når du skal hente noen og de ikke er klar når du kommer  🙄 Så må du sitte å vente på somlekoppen. Like før jeg bare kjører avgårde. Skulle kjøre en venninne til byen kl 19 i går, men holdt fortsatt på å krølle håret da jeg kom 🙄

Endret av smalls
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.7.2019 den 18.32, Nevian skrev:

Det irriterer meg at hesteløp er basert på at hesten skal løpe i trav. La nå den hesten løpe så fort den kan da! Travløp er hestesportens svar på kappgang!

Men det er jo akkurat det de gjør! Slår travhester over til galopp så minsker farten. 

På 4.7.2019 den 19.05, Nevian skrev:

Det er mer at jeg synes synd på hesten som ønsker å dra på, mens kusken sitter der og holder igjen...

Det kan være mange grunner til å holde igjen hesten. Blant annet at hesten er nærme vogna foran, kusken merker at hesten holder på å slå over til galopp, for å ikke brenne ut hesten osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Å avtale felles aktiviteter med en hel gjeng med folk som alle har egne ønsker for hva vi skal finne på sammen. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som åpenbart synes det er brysomt å si hele setninger, og som man er nødt til å hale og dra svarene ut av. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...