Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Gjest AthenaRavenLuna
2 minutter siden, melatonin skrev:

Sånne mennesker skulle vært satt på en øde øy, og måtte kjempe for livet selv forde noen jaktet på dem. Da hadde jeg smilt. 

Enig, hadde kost meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når jeg ikke får sove om natten og ligger bare å vrir meg! Det er varmt og våkner opp hver halvtime. Ser på klokken og den er bare halv 2 😒

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, FrankDrebin skrev:

Disse el-syklene som folk slenger fra seg i hytt og gevær. 

Enig.   Jeg kjørte over en her om dagen.   Ikke med vilje...men jeg lo godt.   :reise:   :lur:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Enig.   Jeg kjørte over en her om dagen.   Ikke med vilje...men jeg lo godt.   :reise:   :lur:

Haha, jeg synes ikke synd på idioden som eide/leide den. Til pass når man ikke kan sette fra seg noe på en skikkelig måte. ;)

Endret av FrankDrebin
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke riktig sted å nevne det, men jeg synes damefotball fremstår keitete og uelegant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AthenaRavenLuna
9 timer siden, Nevian skrev:

Ikke riktig sted å nevne det, men jeg synes damefotball fremstår keitete og uelegant.

Jeg er enig med deg, og det er vel egentlig ikke lov å si som dame selv :ninja:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Nevian skrev:

Ikke riktig sted å nevne det, men jeg synes damefotball fremstår keitete og uelegant.

 

8 timer siden, Luna Llena skrev:

Jeg er enig med deg, og det er vel egentlig ikke lov å si som dame selv :ninja:

Personlig synes jeg all fotball er kjedelig, enten det er menn eller kvinner som spiller. :P 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Otto har fått nok er jo virkelig ikke morsomme lenger. De er jo på grensen til ufine mot intervjuobjektene.  

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nimbus2000

Folk som ikke gjør jobben sin skikkelig.  Gjelder spesielt når slurv kan gå utover folks liv og helse. 

Endret av Nimbus2000
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg irriterer meg over folk som ikke går fram i køen og bare blir stående. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Aragorn ll Elessar skrev:

Jeg irriterer meg over folk som ikke går fram i køen og bare blir stående. 

Samme her, det er alltid noen som ikke registrerer at køen beveger seg fordi de er for opptatt av det som skjer på mobilskjermen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du skal ut å spise med noen (bare for å ta et eksempel) men personen sitter bare med mobilen og følger egentlig ikke med på hva du sier. For å sjekke Snap,Instagram osv er mye viktigere :rolleyes: Eller verre, folk skravler i tlf når de er med deg. Ikke særlig hyggelig 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, smalls skrev:

Du skal ut å spise med noen (bare for å ta et eksempel) men personen sitter bare med mobilen og følger egentlig ikke med på hva du sier. For å sjekke Snap,Instagram osv er mye viktigere :rolleyes: Eller verre, folk skravler i tlf når de er med deg. Ikke særlig hyggelig 

Det der går meg også virkelig på nervene! Da har jeg bare lyst til å gå. Synes det er så uhøflig og man føler jo at vedkommende egentlig ikke har lyst til å tilbringe tiden med deg. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Moondance skrev:

Det der går meg også virkelig på nervene! Da har jeg bare lyst til å gå. Synes det er så uhøflig og man føler jo at vedkommende egentlig ikke har lyst til å tilbringe tiden med deg. 

Ja og jeg tenker da, hvorfor ville personen i det hele tatt treffe meg? Folk er så avhengig av mobilen det er latterlig. 🤦‍♀️ Uhøflig og frekt er det!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, smalls skrev:

Ja og jeg tenker da, hvorfor ville personen i det hele tatt treffe meg? Folk er så avhengig av mobilen det er latterlig. 🤦‍♀️ Uhøflig og frekt er det!

Nettopp! Samme tenker jeg også. Hvorfor gidde å møte meg om det er mye mer interessant å glo på skjermen og ignorere den en er sammen med? 😑 Den mobilavhengigheten nå til dags har nok ødelagt mange relasjoner dessverre.. Jeg skjønner det faktisk ikke. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså. Italienere er et avslappet folkeslag, men de prater høyt og mye. Tilbring fem timer med to italienere hvor begge har ad/hd. Jeg har ingenting å ta mot migrene! Og jeg elsker dem uansett ❤️ Men fyttekatta! 😄 en glemmer nerver helt til en sitter for seg selv igjen. Og da tenker jeg "Takk Gud, det gikk bra!" 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som mener vi som ikke drikker alkohol på fest er kjedelig, sær og teit. Vi kan egentlig bare holde oss hjemme :rolleyes: Jeg må ikke drikke alkohol for å ha det gøy 🙂 Så er det disse folkene som maser om jeg kan kjøre de til byen

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...