Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

58 minutter siden, Brimi skrev:

Nei, nå nærmer det seg 8 timer siden hendelsen. Vi prøvde å få henne ned med en stige, men hun klatret bare høyere :( Men nå vet vi at hun ikke er skadet ihvertfall og hun vil antageligvis klare å klatre ned etterhvert. Hvis ikke så kommer brannvesenet imorgen 😊

Katter er heldigvis veldig gode klatrere. Om hun ikke kommer, så ta med noe god mat. Kanskje hun kommer ned da?? Prøve å lokke hun ned. Håper det ordner seg. Slike situasjoner er så kjipe 😕

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, smalls skrev:

Katter er heldigvis veldig gode klatrere. Om hun ikke kommer, så ta med noe god mat. Kanskje hun kommer ned da?? Prøve å lokke hun ned. Håper det ordner seg. Slike situasjoner er så kjipe 😕

Beklager for mye OT (dette blir det siste fra meg angående denne saken, men send gjerne en PM om noen vil vite detaljer), men ville bare oppdatere at katten er nede på bakken og politiet er kontaktet angående hundeeier😊 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.6.2019 den 12.28, smalls skrev:

Sitte å vente på treige mennesker som ikke får fingern ut. "Jeg kommer nå snart" "er på vei ut døra" "er der om 3 minutter"

På 26.6.2019 den 11.53, Luna Llena skrev:

Når noen sier de skal  komme ett bestemt klokkeslett, så dukker de opp en time eller mer etter avtalt tid, uten noen som helst beskjed eller beklagelse, det syns jeg er respektløst.

Yeah right :roll: Får makk av somlekopper!

Meg og en kollega går under benevnelsen sene. Dvs, sier man ett klokkeslett til oss, regn med at det blir en halvtime senere. Vi kan ikke noen for det tror jeg, vi er bare skapt slik at tiden flyr fra oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, CabinCruiser skrev:

Meg og en kollega går under benevnelsen sene. Dvs, sier man ett klokkeslett til oss, regn med at det blir en halvtime senere. Vi kan ikke noen for det tror jeg, vi er bare skapt slik at tiden flyr fra oss.

Synes det er litt irriterende når noen alltid er treige og mener de ikke kan noe for det 🤷‍♀️ Har man problemer med å beregne tid og komme på tiden, så må man prøve å bli bedre?. Slike mennesker klarer jo alltid å komme på tiden når de må på jobb eller ut å fly 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går meg ikke på nervene, men litt irriterende at Fiskebilen ikke kommer rundt her mer.    :angry:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går meg selv på nervene litt. Fordi nå har jeg ansvar for dyr her. Jeg er redd det skal skje noe. Men sånn er det alltid de første dagene. Så roer jeg meg ned. Dyrlegen er ikke langt unna heller! Jeg er bare i stressmodus i et par dager. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men må også tillegge at geitene går meg på nervene. Mer humoristisk. De er spinnville

 Og ser de meg, så er det høylydt "oppmerksomhet takk". Haha.  Men jeg liker dem. ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, SoWhat? skrev:

Jeg går meg selv på nervene litt. Fordi nå har jeg ansvar for dyr her. Jeg er redd det skal skje noe. Men sånn er det alltid de første dagene. Så roer jeg meg ned. Dyrlegen er ikke langt unna heller! Jeg er bare i stressmodus i et par dager. 

Lykke til! Det går nok veldig fint :jepp:

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At yr lover behagelige 21 grader på det varmeste idag og 6 m/sek vind. Nå er det 26 og drit lummert. Æsj! Lummert vær er det verste. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Rumle skrev:

Lykke til! Det går nok veldig fint :jepp:

 

 

Jada. Er bare litt omstilling hver gang. Opplevde at et dyr døde i min varetekt. Det sitter i, selv om jeg ikke kunne gjort noe fra eller til. Men det går bra. Takk 🙂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når et program bare så vitd har begynt før det er reklamepause. Vent et kvarter iallefall!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det blir så mye insekter når man bor i første etasje på denne årstiden. Jeg kan ikke lufte uten at det kommer fluer inn å surrer rundt her :roll:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som «mister» sin identitet i det de blir foreldre, spesielt ser dette ut til å skje med mødre. Slutter å ha andre samtaleemner enn om barna, og poster ikke bilder på SoMe av andre ting enn barnet/barna. Skjer ikke med alle, så tror ikke dette nødvendigvis er «slik man blir» av å bli foreldre. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 2.7.2019 den 15.20, T1gerlilje skrev:

Folk som «mister» sin identitet i det de blir foreldre, spesielt ser dette ut til å skje med mødre. Slutter å ha andre samtaleemner enn om barna, og poster ikke bilder på SoMe av andre ting enn barnet/barna. Skjer ikke med alle, så tror ikke dette nødvendigvis er «slik man blir» av å bli foreldre. 

Man mister ikke identiteten men ungene blir naturlig nok det største fokuset i livet. Spesielt når de er veldig små. Man får jo knapt tid til annet enn barna

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det irriterer meg at hesteløp er basert på at hesten skal løpe i trav. La nå den hesten løpe så fort den kan da! Travløp er hestesportens svar på kappgang!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Nevian skrev:

Det irriterer meg at hesteløp er basert på at hesten skal løpe i trav. La nå den hesten løpe så fort den kan da! Travløp er hestesportens svar på kappgang!

Nå er jo galopp en egen sport, men er mye annet tilsvarende:

-Brystsvømming, butterfly og ryggsvømming vs. crawl

-Klassisk stil i langrenn

-Boksing, ville jo vært mer effektivt om man hadde brukt sverd eller pistoler

-Padling, roing går kjappere

-Sykling, går langt raskere med motorsykkel 

-400 meter hekk går ikke like raskt som 400 meter flatt

:)

 

Endret av Hedersbrukeren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Hedersbrukeren skrev:

Nå er jo galopp en egen sport, men er mye annet tilsvarende:

...

Det er mer at jeg synes synd på hesten som ønsker å dra på, mens kusken sitter der og holder igjen...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...