Jump to content
Guest Winza

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.

Recommended Posts

SoWhat?
5 minutter siden, Rumle skrev:

Lykke til! Det går nok veldig fint :jepp:

Jada. Er bare litt omstilling hver gang. Opplevde at et dyr døde i min varetekt. Det sitter i, selv om jeg ikke kunne gjort noe fra eller til. Men det går bra. Takk 🙂

Fortsetter under...

Jerry Lee

Irriterer meg at jeg ikke vet hvorfor alle damene er så lumre....   :lur:

FrankDrebin

Når et program bare så vitd har begynt før det er reklamepause. Vent et kvarter iallefall!

smalls

At det blir så mye insekter når man bor i første etasje på denne årstiden. Jeg kan ikke lufte uten at det kommer fluer inn å surrer rundt her :roll:

T1gerlilje

Folk som «mister» sin identitet i det de blir foreldre, spesielt ser dette ut til å skje med mødre. Slutter å ha andre samtaleemner enn om barna, og poster ikke bilder på SoMe av andre ting enn barnet/barna. Skjer ikke med alle, så tror ikke dette nødvendigvis er «slik man blir» av å bli foreldre. 

Maleficenta
På 2.7.2019 den 15.20, T1gerlilje skrev:

Folk som «mister» sin identitet i det de blir foreldre, spesielt ser dette ut til å skje med mødre. Slutter å ha andre samtaleemner enn om barna, og poster ikke bilder på SoMe av andre ting enn barnet/barna. Skjer ikke med alle, så tror ikke dette nødvendigvis er «slik man blir» av å bli foreldre. 

Man mister ikke identiteten men ungene blir naturlig nok det største fokuset i livet. Spesielt når de er veldig små. Man får jo knapt tid til annet enn barna

Annonse

Nevian

Det irriterer meg at hesteløp er basert på at hesten skal løpe i trav. La nå den hesten løpe så fort den kan da! Travløp er hestesportens svar på kappgang!

Hedersbrukeren
Posted (edited)
4 minutter siden, Nevian skrev:

Det irriterer meg at hesteløp er basert på at hesten skal løpe i trav. La nå den hesten løpe så fort den kan da! Travløp er hestesportens svar på kappgang!

Nå er jo galopp en egen sport, men er mye annet tilsvarende:

-Brystsvømming, butterfly og ryggsvømming vs. crawl

-Klassisk stil i langrenn

-Boksing, ville jo vært mer effektivt om man hadde brukt sverd eller pistoler

-Padling, roing går kjappere

-Sykling, går langt raskere med motorsykkel 

-400 meter hekk går ikke like raskt som 400 meter flatt

:)

Edited by Hedersbrukeren

Nevian
11 minutter siden, Hedersbrukeren skrev:

Nå er jo galopp en egen sport, men er mye annet tilsvarende:

...

Det er mer at jeg synes synd på hesten som ønsker å dra på, mens kusken sitter der og holder igjen...

student86

Når jeg glemmer noe i 1. etg. mens jeg akkurat er kommet meg opp i 3. etg. 

student86

Irriterer meg over de gangene jeg skal betale med å ta kortet inn i en maskin som den ansatte holder, typisk på restaurant. Misliker sterkt å trykke koden siden maskinen da hopper i hånden til den ansatte, ekkel følelse.

Irriterer meg også over rullebånd og rulletrapper som plutselig slutter å virke, og så må jeg gå vanlig uten rulling og det føles også ekkelt. Samme med elektrisk tannkost som plutselig slutter å rotere!

melatonin
5 minutter siden, student86 skrev:

Irriterer meg over de gangene jeg skal betale med å ta kortet inn i en maskin som den ansatte holder, typisk på restaurant. Misliker sterkt å trykke koden siden maskinen da hopper i hånden til den ansatte, ekkel følelse.

Irriterer meg også over rullebånd og rulletrapper som plutselig slutter å virke, og så må jeg gå vanlig uten rulling og det føles også ekkelt. Samme med elektrisk tannkost som plutselig slutter å rotere!

For meg er der når "rabbitten" slutter å funke, og må over på manuelt arbeid. :ninja:

SVK

Folk som later som de ikke forstår når de ser en skrivefeil. 

Annonse

Luna Llena
Akkurat nå, SVK skrev:

Det er en form for hersketeknikk, enig at det er irriterende.

sofie777

3 timer siden, student86 skrev:

Det er da aldri feil å holde maskinen i egen hånd eller å sette den på bordet... 

student86

Irriterende når siteringsboksen ikke reagerer:p

Til deg over: tiltak er allerede iverksatt, jeg tar gjerne maskinen selv, helst på bordet, nettopp som en konsekvens av dette. Det irriterende da er den ansattes forvirrende ansiktsuttrykk; men det er det vel verdt.

...

sofie777

Når folk på Tinder og lignende har midlertidige profilbilder fra Facebook på profilen sin, f.eks. med det belgiske eller franske flagget. Det er leeeeenge siden det var støtteaksjon for de terrorangrepene, så man trenger ikke å ha det på profilen, særlig ikke når det originale bildet ligger foran eller bak. Jeg liker heller at man har ramme for et fotballag eller lignende, for det tar ikke slutt og jeg kan sveipe til venstre om jeg vil.

Ensomlama

At naboen min er så passiv agresiv. Man vet aldri hvor man har henne. Hun kan f eks stå uten for døra mi med typen å røyke . Gud det stinker .  Men grille uten for det kan jeg ikke lukter da så vondt inne hos henne. Og hun krever at jeg pynter vår felles trapp med blomster og pynt.( vel jeg har en tendens til å glemme å vanne blomster derfor har jeg de ikke) sukk. Dette er bare litt. Vurderer å flytte  og det er irriterende og slitsomt også  

smalls
9 timer siden, SVK skrev:

Ja veldig enig. Ikke alltid jeg leser før jeg poster og da har noen ganger autocorrect endret på noe. Så er det en liten skrivefeil som folk må pirke på og late som de ikke forstår :rolleyes:

Ensomlama

Og må innrømme smålig som jeg er.  Asiater på flokktur på danske båten er virkelig irriterende. De tar så vanvittig stor plass. Uhøflig og en stor saueflokk.