Jump to content
Guest Winza

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.

Recommended Posts

Aragorn ll Elessar

Jeg irriterer meg over folk som ikke går fram i køen og bare blir stående. 

Fortsetter under...

FrankDrebin
5 minutter siden, Aragorn ll Elessar skrev:

Jeg irriterer meg over folk som ikke går fram i køen og bare blir stående. 

Samme her, det er alltid noen som ikke registrerer at køen beveger seg fordi de er for opptatt av det som skjer på mobilskjermen. 

smalls

Du skal ut å spise med noen (bare for å ta et eksempel) men personen sitter bare med mobilen og følger egentlig ikke med på hva du sier. For å sjekke Snap,Instagram osv er mye viktigere :rolleyes: Eller verre, folk skravler i tlf når de er med deg. Ikke særlig hyggelig 

Moondance
4 minutter siden, smalls skrev:

Du skal ut å spise med noen (bare for å ta et eksempel) men personen sitter bare med mobilen og følger egentlig ikke med på hva du sier. For å sjekke Snap,Instagram osv er mye viktigere :rolleyes: Eller verre, folk skravler i tlf når de er med deg. Ikke særlig hyggelig 

Det der går meg også virkelig på nervene! Da har jeg bare lyst til å gå. Synes det er så uhøflig og man føler jo at vedkommende egentlig ikke har lyst til å tilbringe tiden med deg. 

smalls
11 minutter siden, Moondance skrev:

Det der går meg også virkelig på nervene! Da har jeg bare lyst til å gå. Synes det er så uhøflig og man føler jo at vedkommende egentlig ikke har lyst til å tilbringe tiden med deg. 

Ja og jeg tenker da, hvorfor ville personen i det hele tatt treffe meg? Folk er så avhengig av mobilen det er latterlig. 🤦‍♀️ Uhøflig og frekt er det!

Moondance
2 minutter siden, smalls skrev:

Ja og jeg tenker da, hvorfor ville personen i det hele tatt treffe meg? Folk er så avhengig av mobilen det er latterlig. 🤦‍♀️ Uhøflig og frekt er det!

Nettopp! Samme tenker jeg også. Hvorfor gidde å møte meg om det er mye mer interessant å glo på skjermen og ignorere den en er sammen med? 😑 Den mobilavhengigheten nå til dags har nok ødelagt mange relasjoner dessverre.. Jeg skjønner det faktisk ikke. 

Annonse

SoWhat?

Altså. Italienere er et avslappet folkeslag, men de prater høyt og mye. Tilbring fem timer med to italienere hvor begge har ad/hd. Jeg har ingenting å ta mot migrene! Og jeg elsker dem uansett ❤️ Men fyttekatta! 😄 en glemmer nerver helt til en sitter for seg selv igjen. Og da tenker jeg "Takk Gud, det gikk bra!" 

smalls

Folk som mener vi som ikke drikker alkohol på fest er kjedelig, sær og teit. Vi kan egentlig bare holde oss hjemme :rolleyes: Jeg må ikke drikke alkohol for å ha det gøy 🙂 Så er det disse folkene som maser om jeg kan kjøre de til byen

Daryl Dixon

Folk som tror homofile er kjønnsforvirret og egentlig bare vil være kvinner. 

Storebror

Folk som maser om solidaritet kun når de vil ta fra andre, men aldri vil bidra selv.

Aragorn ll Elessar

Brukere på forumet som ikke leser hva du faktisk skriver, men dikter opp ting du ikke har skrevet

Husholdning1
7 minutter siden, Aragorn ll Elessar skrev:

Brukere på forumet som ikke leser hva du faktisk skriver, men dikter opp ting du ikke har skrevet

Det skjer dessverre veldig ofte.

SVK

Folk som rakker ned på andres yrke og utdanning. 

Annonse

Rumle

Autorotasjon på mobilen! :raven:

SoWhat?

Nervene er litt i ulage fordi kroppen har streiket litt. Ingen klaging, bare konstanterer. Og jeg tør ikke ta smertestillende! Er det best å hive innpå vin og håpe på søvn? Men da blir problemet å våkne fyllesyk. Det liker jeg særs dårlig! Hva gjør jeg? Hm 

Aragorn ll Elessar

Historiske feil i filmer og tv serier.

Rumle
Posted (edited)
5 minutter siden, SoWhat? skrev:

Nervene er litt i ulage fordi kroppen har streiket litt. Ingen klaging, bare konstanterer. Og jeg tør ikke ta smertestillende! Er det best å hive innpå vin og håpe på søvn? Men da blir problemet å våkne fyllesyk. Det liker jeg særs dårlig! Hva gjør jeg? Hm 

Ville ikke gått for vin for å roe nervene, da blir det nok bare verre etterhvert. Har du noe beroligende kan du jo ta det, smertestillende fungerer vel ikke mot nerver? Eller har du smerter også?

Lang, varm dusj, roe ned og så prøve å sove?

Edited by Rumle

SoWhat?
Akkurat nå, Rumle skrev:

Ville ikke gått for vin for å roe nervene, da blur det nok bare verre etterhvert. Har du noe beroligende kan du jo ta det, smertestillende fungerer vel ikke mot nerver? Eller har du smerter også?

Lang, varm dusj, roe ned og så prøve å sove?

Bare smerter. Ja. Er redd alkohol på fly. Det kan ha mot sin effekt. Jeg takler det nok. 😉 men gleder meg ikke veldig til flyturen. Men får se det som en utfordring. 

Rumle
2 minutter siden, SoWhat? skrev:

Bare smerter. Ja. Er redd alkohol på fly. Det kan ha mot sin effekt. Jeg takler det nok. 😉 men gleder meg ikke veldig til flyturen. Men får se det som en utfordring. 

Åh flytur! Trodde du var kommet hjem. Ja, det går sikkert fint. Ville heller tatt smertestillende enn alkohol da :jepp: God tur hjem! :klemmer:

Chantielle
13 minutter siden, SoWhat? skrev:

Enig i det Rumle sier. Ha en best mulig tur :)