Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Brukere på forumet som ikke leser hva du faktisk skriver, men dikter opp ting du ikke har skrevet

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Aragorn ll Elessar skrev:

Brukere på forumet som ikke leser hva du faktisk skriver, men dikter opp ting du ikke har skrevet

Det skjer dessverre veldig ofte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nervene er litt i ulage fordi kroppen har streiket litt. Ingen klaging, bare konstanterer. Og jeg tør ikke ta smertestillende! Er det best å hive innpå vin og håpe på søvn? Men da blir problemet å våkne fyllesyk. Det liker jeg særs dårlig! Hva gjør jeg? Hm 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, SoWhat? skrev:

Nervene er litt i ulage fordi kroppen har streiket litt. Ingen klaging, bare konstanterer. Og jeg tør ikke ta smertestillende! Er det best å hive innpå vin og håpe på søvn? Men da blir problemet å våkne fyllesyk. Det liker jeg særs dårlig! Hva gjør jeg? Hm 

Ville ikke gått for vin for å roe nervene, da blir det nok bare verre etterhvert. Har du noe beroligende kan du jo ta det, smertestillende fungerer vel ikke mot nerver? Eller har du smerter også?

Lang, varm dusj, roe ned og så prøve å sove?

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Rumle skrev:

Ville ikke gått for vin for å roe nervene, da blur det nok bare verre etterhvert. Har du noe beroligende kan du jo ta det, smertestillende fungerer vel ikke mot nerver? Eller har du smerter også?

Lang, varm dusj, roe ned og så prøve å sove?

Bare smerter. Ja. Er redd alkohol på fly. Det kan ha mot sin effekt. Jeg takler det nok. 😉 men gleder meg ikke veldig til flyturen. Men får se det som en utfordring. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, SoWhat? skrev:

Bare smerter. Ja. Er redd alkohol på fly. Det kan ha mot sin effekt. Jeg takler det nok. 😉 men gleder meg ikke veldig til flyturen. Men får se det som en utfordring. 

Åh flytur! Trodde du var kommet hjem. Ja, det går sikkert fint. Ville heller tatt smertestillende enn alkohol da :jepp: God tur hjem! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, SoWhat? skrev:

Nervene er litt i ulage fordi kroppen har streiket litt. Ingen klaging, bare konstanterer. Og jeg tør ikke ta smertestillende! Er det best å hive innpå vin og håpe på søvn? Men da blir problemet å våkne fyllesyk. Det liker jeg særs dårlig! Hva gjør jeg? Hm 

Enig i det Rumle sier. Ha en best mulig tur :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Chantielle skrev:

Enig i det Rumle sier. Ha en best mulig tur :)

Takk. Det går nok bra. Eller "bra" 🙂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Rumle skrev:

Åh flytur! Trodde du var kommet hjem. Ja, det går sikkert fint. Ville heller tatt smertestillende enn alkohol da :jepp: God tur hjem! :klemmer:

Tror nok det er mest fornuftig ja. Så blir det for ille. Flyseter er ikke optimalt i denne tilstanden 😄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk som står foran streken ved bagasjebåndet og folk som hiver seg opp å stresser med en gang setebeltelyset slukker. Irriterer meg grenseløst! Og det eeeeer så mange av disse. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Wera1 skrev:

Folk som står foran streken ved bagasjebåndet og folk som hiver seg opp å stresser med en gang setebeltelyset slukker. Irriterer meg grenseløst! Og det eeeeer så mange av disse. 

Ja, også hiver de seg ut i midtgangen og tripper for å ut. Ro dere ned. Kommer ikke noe fortere ut. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, smalls skrev:

Ja, også hiver de seg ut i midtgangen og tripper for å ut. Ro dere ned. Kommer ikke noe fortere ut. 

Mange mennesker mister alt av folkeskikk på fly/flyplassen 🤷🏼‍♀️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kunder på arbeidsplassen min som kommer midt i rushtiden og plystrer/knipser for å få oppmerksomheten min! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som blokkerer. Feks står leeenge med handlevognen klint opptil dører/disk slik andre ikke kommer til. De tar ikke hint og jeg tror de later som de er blind. Samme med familier/venner som «leker» lang lang rekke på fortau så ingen kommer forbi. 

Folk som sniker bevisst i køen. 

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som kjører i rævva på bilen mens jeg øvelseskjører irriterer meg:bond: Skjønner de ikke hvor farlig det kan være?😤 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det bygges enda en stygg blokk rettutenfor stuevinduet mitt. Ingen av de som jobber der snakker norsk. Det spilles høy drittmusikk på full guffe fra kl 6 45 til 19 30 hver dag. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...