Jump to content
Guest Winza

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.

Recommended Posts

Villfisker
5 timer siden, Puff skrev:

Jeg klemmer på avocadoer før jeg kjøper dem, men veldig, veldig forsiktig. Vil bare kjenne at de verken er steinharde eller helt myke og overmodne. Kjøper som regel avocado samme dag eller dagen før jeg skal bruke de, så de må nesten være spiselige. Tar du bare en helt tilfeldig avocado uten å sjekke om den er moden?

Jeg irriterer meg over folk som beveger seg i sakte fart og alltid har all verdens med tid 

Nei, jeg har blitt nødt til å sjekke de, og ja, jeg skjønner hva du mener. :) Men her snakker jeg om klåfingra folk som klemmer dem sånn at de blir ødelagte.

Jeg må alltid se på dem. Om de har noen inskrumpa eller bløte områder etter hard klemming, eller om folk har plukket av toppen på dem, og latt den bli ødelagt, bare fordi de måtte se om de kunne finne en enda finere en.

Fortsetter under...

AlkoMann

Det er noen dumme innvandrer gutter som snakker et uforståelig kebabnorsk som sitter utenfor en benk jeg bor kl 2400 på en hverdag å skriker og gauler. Stakkars lærere og ungdom som må leve med disse hver dag. De er jo tilbakestående.  Dette er stille muslimsk krigføring for å få kontroll over nærområdet . 

FrankDrebin
14 timer siden, AlkoMann skrev:

Det er noen dumme innvandrer gutter som snakker et uforståelig kebabnorsk som sitter utenfor en benk jeg bor kl 2400 på en hverdag å skriker og gauler. Stakkars lærere og ungdom som må leve med disse hver dag. De er jo tilbakestående.  Dette er stille muslimsk krigføring for å få kontroll over nærområdet . 

Synes det er mer irriterende når 100% norske gutter snakker på den måten fordi det er "in". 

smalls
Posted (edited)

Kan godt være jeg har sagt dette før (Husker ikke) men irriterende når du skal hente noen og de ikke er klar når du kommer  🙄 Så må du sitte å vente på somlekoppen. Like før jeg bare kjører avgårde. Skulle kjøre en venninne til byen kl 19 i går, men holdt fortsatt på å krølle håret da jeg kom 🙄

Edited by smalls

Brimi
På 4.7.2019 den 18.32, Nevian skrev:

Det irriterer meg at hesteløp er basert på at hesten skal løpe i trav. La nå den hesten løpe så fort den kan da! Travløp er hestesportens svar på kappgang!

Men det er jo akkurat det de gjør! Slår travhester over til galopp så minsker farten. 

På 4.7.2019 den 19.05, Nevian skrev:

Det er mer at jeg synes synd på hesten som ønsker å dra på, mens kusken sitter der og holder igjen...

Det kan være mange grunner til å holde igjen hesten. Blant annet at hesten er nærme vogna foran, kusken merker at hesten holder på å slå over til galopp, for å ikke brenne ut hesten osv.

mia83

Myggstikk rett før sengetid. Det klør! 

Annonse

Puff

Å avtale felles aktiviteter med en hel gjeng med folk som alle har egne ønsker for hva vi skal finne på sammen. 

Puff
Posted (edited)

.

Edited by Puff
Dobbelposting

FrankDrebin

Folk som åpenbart synes det er brysomt å si hele setninger, og som man er nødt til å hale og dra svarene ut av. 

mia83

Folk som man prater med i telefonen og som aldri blir ferdige og som ikke tar et hint i det hele tatt :rolleyes:

WhiteSwan

Folk som sier en ting men mener noe annet.

filifjonka
On 3/23/2014 at 4:45 PM, AnonymBruker said:

Dere kan velge og vrake mens vi menn må kjempe for å få en dame. Dere burde bli mindre kresne og slutte å velge utifra utseende

Anonymous poster hash: 49dfb...c32

Å nei du, vi damer er alt for lite kresne, og jeg tenker ikke på utseende. Vi godtar tilnærmelsesvis evneveike, inbesile, brautende, påståelig, egoistiske, reaksjonære, late og udugelige mannfolk. Har absolutt ikke noe med utseende å gjøre gitt. 

Nappetass1
På 6.7.2019 den 1.21, FrankDrebin skrev:

Pub med bord-reservering. Hallo! Det er pub, ikke restaurant, for faen! 

Hvordan er bordservering en stor ulempe for deg?🤨

Annonse

Husholdning1
2 minutter siden, Nappetass1 skrev:

Hvordan er bordservering en stor ulempe for deg?🤨

Trodde også det sto bordservering først. Så leste jeg en gang til ...

Nappetass1
Akkurat nå, Husholdning1 skrev:

HAHA oida. Gikk litt fort i svingene😂 Beklager Frank.

FrankDrebin
32 minutter siden, Nappetass1 skrev:

HAHA oida. Gikk litt fort i svingene😂 Beklager Frank.

Hehe, alt i orden, fort gjort. ;) Bordservering hadde selvsagt vært hyggelig. :Nikke: 

punkyB
1 time siden, FrankDrebin skrev:

Hehe, alt i orden, fort gjort. ;) Bordservering hadde selvsagt vært hyggelig. :Nikke: 

1 time siden, Husholdning1 skrev:

Det at man må gå til bardisken for å bestille er noe herk - enten det er bar eller Egon - dobbeltille når det er rest. , hvis man kan kalle Egon det....... 

FrankDrebin
23 minutter siden, punkyB skrev:

Det at man må gå til bardisken for å bestille er noe herk - enten det er bar eller Egon - dobbeltille når det er rest. , hvis man kan kalle Egon det....... 

Synes det er greit nok på bar, selv om det selvsagt hyggelig å få det servert ved bordet. Men et sted som Egon burde definitivt ha servering, siden det er mer restaurant enn bar (selv om det er er delte meninger om den kjeden). 

Luna Llena

Folk som gjentar seg selv hele tiden 🙄

Maleficenta
På 11.7.2019 den 23.20, FrankDrebin skrev:

Synes det er greit nok på bar, selv om det selvsagt hyggelig å få det servert ved bordet. Men et sted som Egon burde definitivt ha servering, siden det er mer restaurant enn bar (selv om det er er delte meninger om den kjeden). 

Jeg liker det konseptet på Egon. Man slipper å sitte å vente på at noen kommer og tar imot bestilling. Så har man betalt alt før man får maten, slik at man slipper å vente på regninga.