Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Da NSB bestemte seg for å bruke 200-300 millioner kroner på å skifte navn. Samme med Statoil. 

Endret av SVK
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sitte å vente på treige mennesker som ikke får fingern ut. "Jeg kommer nå snart" "er på vei ut døra" "er der om 3 minutter" Yeah right :roll: Får makk av somlekopper!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna

Når noen sier de skal  komme ett bestemt klokkeslett, så dukker de opp en time eller mer etter avtalt tid, uten noen som helst beskjed eller beklagelse, det syns jeg er respektløst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Luna Llena skrev:

Når noen sier de skal  komme ett bestemt klokkeslett, så dukker de opp en time eller mer etter avtalt tid, uten noen som helst beskjed eller beklagelse, det syns jeg er respektløst.

Åh, ja!! Det er veldig irriterende, og spesielt dersom du har invitert de på middag i tillegg...

Ellers er det veldig irriterende å kjøre gjennom sentrum nå som cruisebåtsesongen er her. Folk OVERALT, i tillegg til trafikklys ute av drift og halve byen avstengt grunnet gravearbeid. Har du da en legetime eller lignende du skal rekke, blir det vanskelig å ikke sprekke av irritasjon.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.6.2019 den 20.36, SVK skrev:

Da NSB bestemte seg for å bruke 200-300 millioner kroner på å skifte navn. Samme med Statoil. 

Ja hva er det NSB heter nå igjen da? Var det vy? Hvorfor bytte til noe så teit liksom og bruke masse penger på det

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det evindelige gnålet og trådene som går på uførhet,spesielt det som angår de som er ufør pga psykisk sykdom.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som lukker døra når renholdet kommer forbi uten å si noe. " de lukkede dørers forbannelse" ! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nimbus2000

Folkene som skal bestige Mount Everest, men ikke gidder å bære sin egen bagasje opp fjellet. De "glemmer" å fortelle hvortelle hvor mye hjelp de faktisk fikk med å komme opp fjellet. De "glemmer" også å fortelle hvor farlig det er for sherpaene å passe på på turistklatrerne. 

Endret av Nimbus2000
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå: Folk som sovner på flyturen og ufrivillig (håper jeg...) slipper fra seg massevis av "prompegass" som lukter helt ubeskrivelig vondt. Satt bak en mann på flyet i går, og han sov - og prompet. Lydløst, men overhodet ikke luktfritt. Aner ikke hva fyren har spist på forhånd, men jeg ville helt bestemt styrt unna den retten. Det luktet død&fordervelse. 

Ble så kvalm av den stadig gjentatte drittlukten (den kom sivende jevnlig i løpet 2 timers flytur) at jeg ikke orket hverken maten eller drikken som ble servert på flyet. Og jeg var i utgangspunktet både sulten og tørst. 

Burde ikke noen funnet opp nesepropper? Altså: Det finnes ørepropper som stenger ute nesten all lyd. Burde ikke det også vært et produkt som stenger ute lukten av andre folks grufulle tarmgasser? Nesepropper? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dette tilfellet blir jeg vel egentlig mer oppgitt enn irritert, siden det ikke er mitt problem, men folk som går med telefonen i baklomma. Takk faen for at det er så mange med sprukket glass på telefonen sin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som ikke har hunden sin i bånd og heller ikke har kontroll på bikkja! Nå er katten min søkk vekk😭

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Brimi skrev:

Folk som ikke har hunden sin i bånd og heller ikke har kontroll på bikkja! Nå er katten min søkk vekk😭

Irriterende når folk ikke klarer å ha kontroll på hunden sin og på toppen av det hele ikke gidder å bruke bånd 🙄 håper du finner katten din da. Vært borte lenge??

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, smalls skrev:

Irriterende når folk ikke klarer å ha kontroll på hunden sin og på toppen av det hele ikke gidder å bruke bånd 🙄 håper du finner katten din da. Vært borte lenge??

Det verste er at det er en gjenganger for eieren å ikke bruke bånd😤  Hun var vært borte i snart 4 timer, muligens har hun klatret opp i et tre😥 Jeg er vanligvis VELDIG konfliktsky, men hvis jeg ser eieren igjen skal jeg dra fram tenåringsmonsteret mitt og gi han en verbal juling han aldri har opplevd før🤬 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Brimi skrev:

Det verste er at det er en gjenganger for eieren å ikke bruke bånd😤  Hun var vært borte i snart 4 timer, muligens har hun klatret opp i et tre😥 Jeg er vanligvis VELDIG konfliktsky, men hvis jeg ser eieren igjen skal jeg dra fram tenåringsmonsteret mitt og gi han en verbal juling han aldri har opplevd før🤬 

Katten min var borte i hele 2 døgn! Da kan du tro jeg var redd, men hun kom heldigvis hjem igjen.Blir katten borte lenge, så heng opp plakater av katten i området. Kanskje noen har sett den. Men ja, ta en prat med naboen! Noen tenker ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, smalls skrev:

Katten min var borte i hele 2 døgn! Da kan du tro jeg var redd, men hun kom heldigvis hjem igjen.Blir katten borte lenge, så heng opp plakater av katten i området. Kanskje noen har sett den. Men ja, ta en prat med naboen! Noen tenker ikke

Det kan jeg tenke meg😱 Etter litt leting fant jeg henne i et tre ikke så langt hjemmenifra, men det er umulig å komme til henne. Ja, det skal jeg gjøre😤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 minutter siden, Brimi skrev:

Det kan jeg tenke meg😱 Etter litt leting fant jeg henne i et tre ikke så langt hjemmenifra, men det er umulig å komme til henne. Ja, det skal jeg gjøre😤

Så bra. Helt forferdelig når man ikke vet hvor de er. Frykter jo det verste. Kommer hun ikke ned? 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, smalls skrev:

Så bra. Helt forferdelig når man ikke vet hvor de er. Frykter jo det verste. Kommer hun ikke ned? 😕

Nei, nå nærmer det seg 8 timer siden hendelsen. Vi prøvde å få henne ned med en stige, men hun klatret bare høyere :( Men nå vet vi at hun ikke er skadet ihvertfall og hun vil antageligvis klare å klatre ned etterhvert. Hvis ikke så kommer brannvesenet imorgen 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...