Jump to content
Guest Winza

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.

Recommended Posts

SoWhat?
28 minutter siden, Chantielle skrev:

Enig i det Rumle sier. Ha en best mulig tur :)

Takk. Det går nok bra. Eller "bra" 🙂

Fortsetter under...

SoWhat?
34 minutter siden, Rumle skrev:

Åh flytur! Trodde du var kommet hjem. Ja, det går sikkert fint. Ville heller tatt smertestillende enn alkohol da :jepp: God tur hjem! :klemmer:

Tror nok det er mest fornuftig ja. Så blir det for ille. Flyseter er ikke optimalt i denne tilstanden 😄

Wera1

Folk som står foran streken ved bagasjebåndet og folk som hiver seg opp å stresser med en gang setebeltelyset slukker. Irriterer meg grenseløst! Og det eeeeer så mange av disse. 

smalls
1 time siden, Wera1 skrev:

Folk som står foran streken ved bagasjebåndet og folk som hiver seg opp å stresser med en gang setebeltelyset slukker. Irriterer meg grenseløst! Og det eeeeer så mange av disse. 

Ja, også hiver de seg ut i midtgangen og tripper for å ut. Ro dere ned. Kommer ikke noe fortere ut. 

Wera1
1 time siden, smalls skrev:

Ja, også hiver de seg ut i midtgangen og tripper for å ut. Ro dere ned. Kommer ikke noe fortere ut. 

Mange mennesker mister alt av folkeskikk på fly/flyplassen 🤷🏼‍♀️

arialeta

Kunder på arbeidsplassen min som kommer midt i rushtiden og plystrer/knipser for å få oppmerksomheten min! 

Annonse

sølvdryss

Folk som blokkerer. Feks står leeenge med handlevognen klint opptil dører/disk slik andre ikke kommer til. De tar ikke hint og jeg tror de later som de er blind. Samme med familier/venner som «leker» lang lang rekke på fortau så ingen kommer forbi. 

Folk som sniker bevisst i køen. 

Brimi

Folk som kjører i rævva på bilen mens jeg øvelseskjører irriterer meg:bond: Skjønner de ikke hvor farlig det kan være?😤 

melatonin

Det bygges enda en stygg blokk rettutenfor stuevinduet mitt. Ingen av de som jobber der snakker norsk. Det spilles høy drittmusikk på full guffe fra kl 6 45 til 19 30 hver dag. 

SVK
Posted (edited)

Da NSB bestemte seg for å bruke 200-300 millioner kroner på å skifte navn. Samme med Statoil. 

Edited by SVK

Luna Llena

Krøll på ledninger :dry:

smalls

Sitte å vente på treige mennesker som ikke får fingern ut. "Jeg kommer nå snart" "er på vei ut døra" "er der om 3 minutter" Yeah right :roll: Får makk av somlekopper!

Luna Llena

Når noen sier de skal  komme ett bestemt klokkeslett, så dukker de opp en time eller mer etter avtalt tid, uten noen som helst beskjed eller beklagelse, det syns jeg er respektløst.

Annonse

Puff
3 timer siden, Luna Llena skrev:

Når noen sier de skal  komme ett bestemt klokkeslett, så dukker de opp en time eller mer etter avtalt tid, uten noen som helst beskjed eller beklagelse, det syns jeg er respektløst.

Åh, ja!! Det er veldig irriterende, og spesielt dersom du har invitert de på middag i tillegg...

Ellers er det veldig irriterende å kjøre gjennom sentrum nå som cruisebåtsesongen er her. Folk OVERALT, i tillegg til trafikklys ute av drift og halve byen avstengt grunnet gravearbeid. Har du da en legetime eller lignende du skal rekke, blir det vanskelig å ikke sprekke av irritasjon.

Maleficenta
På 24.6.2019 den 20.36, SVK skrev:

Da NSB bestemte seg for å bruke 200-300 millioner kroner på å skifte navn. Samme med Statoil. 

Ja hva er det NSB heter nå igjen da? Var det vy? Hvorfor bytte til noe så teit liksom og bruke masse penger på det

Chantielle

Det evindelige gnålet og trådene som går på uførhet,spesielt det som angår de som er ufør pga psykisk sykdom.

Gagaen

Folk som lukker døra når renholdet kommer forbi uten å si noe. " de lukkede dørers forbannelse" ! 

Nimbus2000
Posted (edited)

Folkene som skal bestige Mount Everest, men ikke gidder å bære sin egen bagasje opp fjellet. De "glemmer" å fortelle hvortelle hvor mye hjelp de faktisk fikk med å komme opp fjellet. De "glemmer" også å fortelle hvor farlig det er for sherpaene å passe på på turistklatrerne. 

Edited by Nimbus2000

Dolce

Akkurat nå: Folk som sovner på flyturen og ufrivillig (håper jeg...) slipper fra seg massevis av "prompegass" som lukter helt ubeskrivelig vondt. Satt bak en mann på flyet i går, og han sov - og prompet. Lydløst, men overhodet ikke luktfritt. Aner ikke hva fyren har spist på forhånd, men jeg ville helt bestemt styrt unna den retten. Det luktet død&fordervelse. 

Ble så kvalm av den stadig gjentatte drittlukten (den kom sivende jevnlig i løpet 2 timers flytur) at jeg ikke orket hverken maten eller drikken som ble servert på flyet. Og jeg var i utgangspunktet både sulten og tørst. 

Burde ikke noen funnet opp nesepropper? Altså: Det finnes ørepropper som stenger ute nesten all lyd. Burde ikke det også vært et produkt som stenger ute lukten av andre folks grufulle tarmgasser? Nesepropper? 

FrankDrebin

I dette tilfellet blir jeg vel egentlig mer oppgitt enn irritert, siden det ikke er mitt problem, men folk som går med telefonen i baklomma. Takk faen for at det er så mange med sprukket glass på telefonen sin.