Jump to content
Guest Winza

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.

Recommended Posts

Winza
1 minutt siden, smalls skrev:

Ikke alltid lett å ta ting på sparket heller. Rett før, så ombestemmer hun seg og avlyser. Helt håpløst. Kjedelig når du ikke vet om hun vil dukke opp eller ikke 

Og så avlyser man andre avtaler for å sette av tid til å hjelpe 😒

Fortsetter under...

Aragorn ll Elessar

Leeds United irriterer meg.

FrankDrebin
1 time siden, smalls skrev:

Ikke alltid lett å ta ting på sparket heller. Rett før, så ombestemmer hun seg og avlyser. Helt håpløst. Kjedelig når du ikke vet om hun vil dukke opp eller ikke 

Vel, om dere helt på sparket avtaler å møtes, f.eks. på en kafé, pakk sammen og gå uten å si fra om hun ennå ikke har dukket opp da, så kanskje hun tar hintet. ;) Men selvsagt kjedelig om hun sender en "gidder ikke" melding når du er halvveis, da. 

smalls
1 time siden, FrankDrebin skrev:

Vel, om dere helt på sparket avtaler å møtes, f.eks. på en kafé, pakk sammen og gå uten å si fra om hun ennå ikke har dukket opp da, så kanskje hun tar hintet. ;) Men selvsagt kjedelig om hun sender en "gidder ikke" melding når du er halvveis, da. 

Har gjort det, men tror ikke hun kommer til å endre seg. Vet flere også er lei

FrankDrebin
1 time siden, smalls skrev:

Har gjort det, men tror ikke hun kommer til å endre seg. Vet flere også er lei

Da er det verst for henne selv om hun ikke tar seg sammen, og uvaner er som kjent vonde å vende. 😕

Nietsoj

Synapser kunne ha irritert meg

Uten synapser hadde jeg nok ikke vært så irritert

Uten synapser hadde jeg nok ikke vært

Jeg lar meg ikke irritere så lett

Jeg elsker synapsene mine.

Annonse

FrankDrebin

Folk som gnåler over hvor ensomme de er og ikke kjenner noen (misforstå meg rett, det er ikke det granne moro å ha det sånn), og ikke gjør noe som helst for å endre det. Får inntrykk av at de heller ønsker å sitte inne og jamre istedet for å gå ut og treffe folk. 

Aragorn ll Elessar

Jeg irriterer meg over folk som ikke forstår forskjellen på ensom og alene.

Bare for å nevne det mitt svar er IKKE ment som svar på det som er skrevet over. 

Winza
4 minutter siden, FrankDrebin skrev:

Folk som gnåler over hvor ensomme de er og ikke kjenner noen (misforstå meg rett, det er ikke det granne moro å ha det sånn), og ikke gjør noe som helst for å endre det. Får inntrykk av at de heller ønsker å sitte inne og jamre istedet for å gå ut og treffe folk. 

Når man sliter veldig med sosial angst så er det ikke så lett å gjøre noe med det, snakker fra egen erfaring..

SVK
Just now, Winza said:

Når man sliter veldig med sosial angst så er det ikke så lett å gjøre noe med det, snakker fra egen erfaring..

Sant. 

FrankDrebin
1 minutt siden, Winza skrev:

Det er forståelig, men det er litt frustrerende når absolutt alt jeg foreslår for vedkommende blir avslått. Kan ikke det, vil ikke det, vet ikke noe om det, osv. osv. 

Winza
1 minutt siden, FrankDrebin skrev:

Det er forståelig, men det er litt frustrerende når absolutt alt jeg foreslår for vedkommende blir avslått. Kan ikke det, vil ikke det, vet ikke noe om det, osv. osv. 

Er dette en venn du prøver å hjelpe?

FrankDrebin
3 minutter siden, Winza skrev:

Er dette en venn du prøver å hjelpe?

Ja, har kjent ham i snart 30 år, og det er ikke noe moro når han er i det hjørnet. God kamerat og alt det der, men slitsomt når han er på "synes synd på meg" kjøret. 

Annonse

Winza
3 minutter siden, FrankDrebin skrev:

Ja, har kjent ham i snart 30 år, og det er ikke noe moro når han er i det hjørnet. God kamerat og alt det der, men slitsomt når han er på "synes synd på meg" kjøret. 

Han er heldig som har deg som venn :)

FrankDrebin
1 minutt siden, Winza skrev:

Han er heldig som har deg som venn :)

Takker, prøver så godt jeg kan å være der. :)

Luna Llena

At det er umulig å komme igjennom til offentlige kontorer, tast ditt og tast datt...vente musikk :raven:

smalls
Posted (edited)

Nettbutikk for klær. Ofte har modellen stappet oppi overdelen ned i buksa. Bare foran,men ikke alltid bak. HALLO, jeg vil se hvordan overdelen ser ut når den henger naturlig ned. Også irriterende når modellen drar i overdelen og poserer "kult" HALLO igjen. Kan dere ikke stå rett opp og ned, så jeg kan se plagget ordentlig?? Nelly er ille på dette. Da gidder jeg ikke å kjøpe noe ass!

Edited by smalls

SVK
Posted (edited)

Når produkter man ønsker kun kan kjøpes i pakker kombinert med noe man ikke vil ha slik man ender opp med å kjøpe noen man ikke trenger.

Når produsenter ikke er flinke nok til å beskrive produktet på nettsiden deres/pakningen slik man ikke vet helt hva man får. 

Edited by SVK

Luna Llena

Sikkert sagt det før, men folk som ikke engang har fylt 30 og kaller seg gamle 🤦‍♀️

Chantielle
5 minutter siden, Luna Llena skrev:

Sikkert sagt det før, men folk som ikke engang har fylt 30 og kaller seg gamle 🤦‍♀️

Enig. Satt akkurat og leste den tråden nå :fnise: