Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Just now, Winza said:

Når man sliter veldig med sosial angst så er det ikke så lett å gjøre noe med det, snakker fra egen erfaring..

Sant. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Winza skrev:

Når man sliter veldig med sosial angst så er det ikke så lett å gjøre noe med det, snakker fra egen erfaring..

Det er forståelig, men det er litt frustrerende når absolutt alt jeg foreslår for vedkommende blir avslått. Kan ikke det, vil ikke det, vet ikke noe om det, osv. osv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, FrankDrebin skrev:

Det er forståelig, men det er litt frustrerende når absolutt alt jeg foreslår for vedkommende blir avslått. Kan ikke det, vil ikke det, vet ikke noe om det, osv. osv. 

Er dette en venn du prøver å hjelpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Winza skrev:

Er dette en venn du prøver å hjelpe?

Ja, har kjent ham i snart 30 år, og det er ikke noe moro når han er i det hjørnet. God kamerat og alt det der, men slitsomt når han er på "synes synd på meg" kjøret. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, FrankDrebin skrev:

Ja, har kjent ham i snart 30 år, og det er ikke noe moro når han er i det hjørnet. God kamerat og alt det der, men slitsomt når han er på "synes synd på meg" kjøret. 

Han er heldig som har deg som venn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Winza skrev:

Han er heldig som har deg som venn :)

Takker, prøver så godt jeg kan å være der. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AthenaRavenLuna

At det er umulig å komme igjennom til offentlige kontorer, tast ditt og tast datt...vente musikk :raven:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettbutikk for klær. Ofte har modellen stappet oppi overdelen ned i buksa. Bare foran,men ikke alltid bak. HALLO, jeg vil se hvordan overdelen ser ut når den henger naturlig ned. Også irriterende når modellen drar i overdelen og poserer "kult" HALLO igjen. Kan dere ikke stå rett opp og ned, så jeg kan se plagget ordentlig?? Nelly er ille på dette. Da gidder jeg ikke å kjøpe noe ass!

Endret av smalls
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når produkter man ønsker kun kan kjøpes i pakker kombinert med noe man ikke vil ha slik man ender opp med å kjøpe noen man ikke trenger.

Når produsenter ikke er flinke nok til å beskrive produktet på nettsiden deres/pakningen slik man ikke vet helt hva man får. 

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna

Sikkert sagt det før, men folk som ikke engang har fylt 30 og kaller seg gamle 🤦‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Luna Llena skrev:

Sikkert sagt det før, men folk som ikke engang har fylt 30 og kaller seg gamle 🤦‍♀️

Enig. Satt akkurat og leste den tråden nå :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
17 timer siden, Chantielle skrev:

Enig. Satt akkurat og leste den tråden nå :fnise:

Hvilken tråd? :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
17 timer siden, Luna Llena skrev:

Sikkert sagt det før, men folk som ikke engang har fylt 30 og kaller seg gamle 🤦‍♀️

Samme med de som ikke har fylt 40 eller 50 en gang, skjønner ikke hvordan noen i 40 årene kan kalle seg gammel. Når jeg ser en 40 eller 50 åring så (for meg i hvert fall) så ser jeg ingen gammel person :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Voksne mennesker som ikke kan skrive. «jeg har opp servert at mange bil lister ikke bruker blink lys og syns det er en skamm»🤦🏻‍♀️

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Winza
1 minutt siden, Caram skrev:

Voksne mennesker som ikke kan skrive. «jeg har opp servert at mange bil lister ikke bruker blink lys og syns det er en skamm»🤦🏻‍♀️

Det gjorde vondt i hodet mitt å lese det 😕 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna

Folk som klager på at de er alene, til 17.mai for eksempel, så viser det seg at de er 3 stykk, da er de for faen ikke alene :raven:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Partiene Rødt, SV, MDG, Krf, Venstre pluss mediene NRK, TV2, VG, Dagbladet, Aftenposten, Klassekampen gir meg dårlige vibber. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...