Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Ubesluttsome mennesker. I går skulle jeg hjelpe en venninne med flytting. Hun skulle hente meg sånn kvart over 5. Kl halv 6 får jeg en sms "blir litt forsinket" Da blir jo jeg bare sittende å vente. kl 6 tikker det inn en ny sms. "Kom noe i veien, men kan du hjelpe meg i morgen?" Ok. 1 time senere (mens jeg er godt i gang med middag) kommer en ny sms "eller kan du hjelpe meg med i dag heller, jeg henter deg om 15 minutter" Nei, det kan jeg ikke. Bestem deg! 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 timer siden, Elaine Marley skrev:

Syklister. Uansett om jeg er fotgjenger eller bilist så irriterer de meg.

Jeg må si meg enig mange syklister er ekstremt irriterende. Jeg irriter meg også over dem når jeg selv sykler.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, smalls skrev:

Ubesluttsome mennesker. I går skulle jeg hjelpe en venninne med flytting. Hun skulle hente meg sånn kvart over 5. Kl halv 6 får jeg en sms "blir litt forsinket" Da blir jo jeg bare sittende å vente. kl 6 tikker det inn en ny sms. "Kom noe i veien, men kan du hjelpe meg i morgen?" Ok. 1 time senere (mens jeg er godt i gang med middag) kommer en ny sms "eller kan du hjelpe meg med i dag heller, jeg henter deg om 15 minutter" Nei, det kan jeg ikke. Bestem deg! 

Så dårlig gjort av henne, hadde blitt ganske irritert selv 😒

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, smalls skrev:

Ubesluttsome mennesker. I går skulle jeg hjelpe en venninne med flytting. Hun skulle hente meg sånn kvart over 5. Kl halv 6 får jeg en sms "blir litt forsinket" Da blir jo jeg bare sittende å vente. kl 6 tikker det inn en ny sms. "Kom noe i veien, men kan du hjelpe meg i morgen?" Ok. 1 time senere (mens jeg er godt i gang med middag) kommer en ny sms "eller kan du hjelpe meg med i dag heller, jeg henter deg om 15 minutter" Nei, det kan jeg ikke. Bestem deg! 

Uff, slike mennesker er slitsomme. Kjenner selv en som er akkurat sånn, ombestemmer seg hver halvtime omtrent. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Winza skrev:

Så dårlig gjort av henne, hadde blitt ganske irritert selv 😒

Ja, ble ganske irritert. Bestem deg liksom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, FrankDrebin skrev:

Uff, slike mennesker er slitsomme. Kjenner selv en som er akkurat sånn, ombestemmer seg hver halvtime omtrent. 

Helt håpløst å legge avtaler med ho. Ubesluttsom og ombestemmer seg. Blir sur når du ikke slipper det du har i hendene og kommer til hennes unnsetning :rolleyes:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest theTitanic

- folk som blir krenket på andres vegne. De blir stadig flere.

- folk som skal være politi for andre. Barselgrupper/forum  og diverse dyreforum er helt ekstreme på området. Det er rett og slett for flaut å være vitne til dette. Synd, for der folk egentlig skulle utveksle kunnskap og fellesinteresser blir isteden arenaer for heksejakt. 

- 17 mai politiet. De som ser nedlatende på den som ikke har bunad, eller gud forby: har en simpel festdrakt. Det er tydeligvis verre enn å ha en vanlig kjole. Disse skal selvsagt også styre dugnadsshowet og finne på oppgaver langt utover det som er nødvendig. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, smalls skrev:

Helt håpløst å legge avtaler med ho. Ubesluttsom og ombestemmer seg. Blir sur når du ikke slipper det du har i hendene og kommer til hennes unnsetning :rolleyes:

Høres ut som en artig dame det der, ja. :rolleyes: Det er slike venner det er best å ta ting på sparket med, siden avtaler tydeligvis blir for vanskelig for dem. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Noe av det verste jeg vet, er lyden av fulle folk. Oying, roping og generelt støy og irriterende tilværelse. Jeg takler det ikke. Det er som om at fulle folk evner ikke å prate på et normalt lydnivå en gang. Akkurat nå så har jeg en gjeng utenfor som prater høyt, hyler uten grunn og oy'er... skulle ønske det var innafor å enten ta hageslangen å spyle dem ned slik at de forlater stedet, rope stygge ord ut vinduet eller enda bedre, ringe politiet. 

Det er den tiden av året nå, russen.. jeg hater russen fordi de er ekstra høylytte. Gud hvorfor kan ikke 18. Mai bare komme nå med en gang, hvorfor kan ikke alle bare bli enige om at i morgen så er det 18. Mai også er torturen over. 

Kunne virkelig ikke vært mer enig med deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, FrankDrebin skrev:

Høres ut som en artig dame det der, ja. :rolleyes: Det er slike venner det er best å ta ting på sparket med, siden avtaler tydeligvis blir for vanskelig for dem. :P 

Ikke alltid lett å ta ting på sparket heller. Rett før, så ombestemmer hun seg og avlyser. Helt håpløst. Kjedelig når du ikke vet om hun vil dukke opp eller ikke 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, smalls skrev:

Ikke alltid lett å ta ting på sparket heller. Rett før, så ombestemmer hun seg og avlyser. Helt håpløst. Kjedelig når du ikke vet om hun vil dukke opp eller ikke 

Og så avlyser man andre avtaler for å sette av tid til å hjelpe 😒

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, smalls skrev:

Ikke alltid lett å ta ting på sparket heller. Rett før, så ombestemmer hun seg og avlyser. Helt håpløst. Kjedelig når du ikke vet om hun vil dukke opp eller ikke 

Vel, om dere helt på sparket avtaler å møtes, f.eks. på en kafé, pakk sammen og gå uten å si fra om hun ennå ikke har dukket opp da, så kanskje hun tar hintet. ;) Men selvsagt kjedelig om hun sender en "gidder ikke" melding når du er halvveis, da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, FrankDrebin skrev:

Vel, om dere helt på sparket avtaler å møtes, f.eks. på en kafé, pakk sammen og gå uten å si fra om hun ennå ikke har dukket opp da, så kanskje hun tar hintet. ;) Men selvsagt kjedelig om hun sender en "gidder ikke" melding når du er halvveis, da. 

Har gjort det, men tror ikke hun kommer til å endre seg. Vet flere også er lei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, smalls skrev:

Har gjort det, men tror ikke hun kommer til å endre seg. Vet flere også er lei

Da er det verst for henne selv om hun ikke tar seg sammen, og uvaner er som kjent vonde å vende. 😕

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synapser kunne ha irritert meg

Uten synapser hadde jeg nok ikke vært så irritert

Uten synapser hadde jeg nok ikke vært

Jeg lar meg ikke irritere så lett

Jeg elsker synapsene mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som gnåler over hvor ensomme de er og ikke kjenner noen (misforstå meg rett, det er ikke det granne moro å ha det sånn), og ikke gjør noe som helst for å endre det. Får inntrykk av at de heller ønsker å sitte inne og jamre istedet for å gå ut og treffe folk. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg irriterer meg over folk som ikke forstår forskjellen på ensom og alene.

 

Bare for å nevne det mitt svar er IKKE ment som svar på det som er skrevet over. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, FrankDrebin skrev:

Folk som gnåler over hvor ensomme de er og ikke kjenner noen (misforstå meg rett, det er ikke det granne moro å ha det sånn), og ikke gjør noe som helst for å endre det. Får inntrykk av at de heller ønsker å sitte inne og jamre istedet for å gå ut og treffe folk. 

Når man sliter veldig med sosial angst så er det ikke så lett å gjøre noe med det, snakker fra egen erfaring..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...