Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Gjest AthenaRavenLuna
29 minutter siden, #Sunrise skrev:

Da syns jeg det er verre med de som later som de forstår. Når man gir en beskjed, å de bare later som de skjønner hva som blir sagt. 

Det har du rett i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 timer siden, Jerry Lee skrev:

At jeg ikke har fiskeboller på lager.   :angry:

Løp og kjøp!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Villfisker
På 10.7.2019 den 15.22, smalls skrev:

Kan godt være jeg har sagt dette før (Husker ikke) men irriterende når du skal hente noen og de ikke er klar når du kommer  🙄 Så må du sitte å vente på somlekoppen. Like før jeg bare kjører avgårde. Skulle kjøre en venninne til byen kl 19 i går, men holdt fortsatt på å krølle håret da jeg kom 🙄

Det er respektløst. Hadde noen gjort meg den tjenesten, hadde jeg i det minste sørget for at jeg var klar. Helst 5 min før. Man skal ha respekt for andres tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, FrankDrebin skrev:

Løp og kjøp!

Hehe. Ja, i morra. Gadd ikke dra ut i dag. Men det VIL bli fiskebollemiddag en av de nærmeste dagene.   😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Hehe. Ja, i morra. Gadd ikke dra ut i dag. Men det VIL bli fiskebollemiddag en av de nærmeste dagene.   😀

Det er bra, det blir en ting mindre å ergre seg over. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, FrankDrebin skrev:

Det er bra, det blir en ting mindre å ergre seg over. ;)

Nettopp.  Alltid fint, det.   :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Villfisker skrev:

Det er respektløst. Hadde noen gjort meg den tjenesten, hadde jeg i det minste sørget for at jeg var klar. Helst 5 min før. Man skal ha respekt for andres tid.

Ja men ikke alle har det. Hun kunne heller sendt meg en sms og sagt hun ble forsinket. Da hadde jeg faktisk kommet halv 8 istedenfor. Kjedelig å vente på somlekopper :rolleyes:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.7.2019 den 14.36, Jerry Lee skrev:

Hehe. Ja, i morra. Gadd ikke dra ut i dag. Men det VIL bli fiskebollemiddag en av de nærmeste dagene.   😀

Med bacon og karri og gulrøtter? 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, CabinCruiser skrev:

Med bacon og karri og gulrøtter? 😍

Det ble det i dag, ja.   😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Rumle skrev:

Varmebølger! :bond:

Ja.  Fortsatt 24 grader her nå.  Senere i dag meldes det enda jævligere.  Opp til 31 grader.     :svett:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At man IKKE skal si noe negativt om sommeren for da får man kjeft. Får ikke lov å si noe om man ikke får sove i varmen og man er sliten. "Slutt å klag!" får man slengt etter seg da 🙄

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

24 minutter siden, Salka skrev:

Den JÆVLA varmen! Jeg HATER den føkkings varmen! 

Jeg er på besøk hos søster i Oslo og sååå forbanna varmt her! :bond: selv med vifte sov jeg dårlig i natt. Jeg er så lei denne varmen nå 😕

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, smalls skrev:

Jeg er på besøk hos søster i Oslo og sååå forbanna varmt her! :bond: selv med vifte sov jeg dårlig i natt. Jeg er så lei denne varmen nå 😕

Ja, er helt jævlig. Mamma og pappa bor i Oslo, de hadde hatt 23 grader natt til igår. 😫 jeg bor noen mil utenfor, har ikke hatt tropenatt enda, men var 25 grader allerede kl 10 idag og er spådd 30 grader i ettermiddag. 28 nå. Fredag var det 33. :svett: Jeg HATER dette! Orker nesten ikke mat heller og når jeg ikke får i meg nok mat blir lunta kort for å si det sånn. Drittlei varmen jeg også. :bond: Men hold ut, tirsdag blir det levelig igjen selv om to dager til er rene torturen. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Forumhei

Folk som legge seg i ræva på bilen min... 😰 og ja holder fartsgrense...

hvorfor har alle det så travelt på morgenen?

selv skal jeg bare på jobb😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Salka skrev:

Ja, er helt jævlig. Mamma og pappa bor i Oslo, de hadde hatt 23 grader natt til igår. 😫 jeg bor noen mil utenfor, har ikke hatt tropenatt enda, men var 25 grader allerede kl 10 idag og er spådd 30 grader i ettermiddag. 28 nå. Fredag var det 33. :svett: Jeg HATER dette! Orker nesten ikke mat heller og når jeg ikke får i meg nok mat blir lunta kort for å si det sånn. Drittlei varmen jeg også. :bond: Men hold ut, tirsdag blir det levelig igjen selv om to dager til er rene torturen. 

Bor på Sørlandet og melder 28 grader til tirsdag her. Snart er vi i august. Tålte og elsket varme før, men har begynt å tåle det så dårlig ☹ Blir slapp, svimmel, kan bli grinete, dårlig søvn osv. Gleder meg faktisk til høsten jeg. Jeg er som sagt lei varnen!

Irriterende med insektene på sommeren 🙄

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...