Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Jeg irriterer meg over at noen mennesker synes å være 'kronisk' negative,og det på andres vegne. Der sprudler man og er glad,så må 'noen' alltid si: det der kommer ikke til å gå bra. Eller slik... Du burde heller ha sagt eller gjort slik eller så.. ... Hadde man ønsket å få vite deres mening,så hadde man spurt om den,ikke fått negativiteten deres ubedt i fleisen gang på gang :angry:

Dagens utblåsing ferdig..tror jeg.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Storebror

Når man skal samarbeide med/ha ansvaret for noen som er ekstremt naive og har null evner til å tenke konsekvenser. 

Endret av Storebror
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og igjen måtte ta diskusjonen hjemme med 12åringen og igjen åtte forklare at når hun skal støvsuge så holder det IKKE å støvsuge midt på gulvet! Flytt på møbler, dra frem TV! Gidd og sjekk at det ikke ligger igjen smuler og kattepels på gulvet! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen kvinner som lager true crime-videoer på youtube, som har stort bilde av seg selv med trutmunn og bare et lite bilde av personen(e) det handler om i thumbnailen. 

Endret av Kveldshimmel
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som skal le høyt, for så å påpeke at de ler og koser seg. Det virker så teit. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er man sjenert, så har man sosial angst, men de har ikke vært hos lege eller noe. Bare selvdiagnoserer seg selv 🙄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, smalls skrev:

Er man sjenert, så har man sosial angst, men de har ikke vært hos lege eller noe. Bare selvdiagnoserer seg selv 🙄

Vanvittig irriterende for oss som HAR diagnosen, ja...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, smalls skrev:

Er man sjenert, så har man sosial angst, men de har ikke vært hos lege eller noe. Bare selvdiagnoserer seg selv 🙄

Angst er ikke en diagnose man må til legen for å få. Alle har angst for noe i større eller mindre grad.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Jerry Lee skrev:

Vanvittig irriterende for oss som HAR diagnosen, ja...

Ja ikke sant. En venninne er litt sjenert, så da sier hun at hun har sosial angst  🙄  Jeg har nok ME fordi jeg er sliten etter jobb liksom 🤦‍♀️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nimbus2000

Folk som blir hyllet som årets person i sosiale medier kun fordi de har gjort noe som kostet dem ingenting. 

Eksempel: En kjendisfar leker legger ut video av at han leker med ungen sin. 

Sosiale medier: Årets far!

Eksempel: En kjendis skriver han er for noe populært. 

Sosiale medier: Gjør den mannen til statsminister!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk som smatter. Jeg klarer ikke den lyden!! :bond: nevøen min gjør det noen ganger kun for å irritere meg 😬 LUKK MUNNEN NÅR DU TYGGER!

Folk som sender meg ørten snaps i løpet av en dag. Kjedelig når det er ørten bilder av barna. I dont care 🙄

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, smalls skrev:

Folk som smatter. Jeg klarer ikke den lyden!! :bond: nevøen min gjør det noen ganger kun for å irritere meg 😬 LUKK MUNNEN NÅR DU TYGGER!

Jeg må være en av få som ikke plages av smatting i det hele tatt. Når jeg hører noen gjøre det blir jeg tvert imot litt forhåpningsfull og tenker "oi, er det greit å smatte her??" Du kan liksom slippe deg løs. Er som å måtte gå i dress hver dag, og plutselig få beskjed om at kosebukse er greit.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

19 minutter siden, Nimbus2000 skrev:

Selvskryt.

Det er lov å snakke opp seg sjølv for å få betre sjølvfølelse. Ikkje dyrk janteloven så hardt! 

Endret av Gagaen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når folk stopper opp rett foran meg i en korridor f.eks og ikke slipper meg forbi. 😅

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterer meg over folk som set diagnose på seg sjølv og må sjukeleggjera alt. Ein er ikkje sjuk fordi om ein har vondt her og der eller har ei dårleg periode. Ein treng ikkje medisin for alle plager, av og til er det nok å ete sunt, trimme litt og tenkje positivt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...