Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Gjest Winza
Akkurat nå, Apekatten skrev:

Folk som er avhengig av telefonen og sjekker den hele tiden.

Er kjipt å være avhengig av mobil, får abstinenser ganske raskt 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, Apekatten skrev:

Folk som er avhengig av telefonen og sjekker den hele tiden.

Slitsomt når de du er sammen med må sjekke mobilen konstant. Legg fra deg mobilen litt a. FB, Snap osv kan du sjekke når du kommer hjem. Ingen krise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Winza skrev:

Er kjipt å være avhengig av mobil, får abstinenser ganske raskt 🙈

Åssen abstinenser får du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Picasa lagring av foto skal legges ned. " Alle bildene dine vil automatisk bli overført til Google Foto". (nei de ble ikke det!)

Google Foto: du har for liten lagringsplass,kjøp mer lagringsplas .  'meg kjøpte mer plass'

Kort tid etter Google Foto skal legges ned. 

Okei...overføre alle mappene  fra Picasa til annen skylagring da.... :sukk:.

Picasa: dine bilder kan kun overføres til Google Foto!

Det var da som paen til rot da!! :raven:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
1 time siden, smalls skrev:

Åssen abstinenser får du?

Bare må sjekke om jeg har fått melding fra noen, skulle ønske det ikke var slik. Det var ikke slik for 7-8 år siden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Winza
1 time siden, smalls skrev:

Slitsomt når de du er sammen med må sjekke mobilen konstant. Legg fra deg mobilen litt a. FB, Snap osv kan du sjekke når du kommer hjem. Ingen krise.

Når jeg er sammen med noen så kan jeg legge fra meg mobilen, men når jeg er alene så blir det fort mye mobilbruk :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, smalls skrev:

Slitsomt når de du er sammen med må sjekke mobilen konstant. Legg fra deg mobilen litt a. FB, Snap osv kan du sjekke når du kommer hjem. Ingen krise.

Helt enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som bruker store ord de ikke vet hva betyr. Slutt å lek smart du ikke vet hva ordene betyr en gang!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukere på KG som forteller meg hva jeg føler eller ikke føler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nimbus2000

Folk som er helt uselvstendige. Type: Jeg fikk ny mobiltelefon av mannen til jul, men jeg kan ikke bruke den enda for han har ikke vist meg hvordan den fungerer.  Skjønner at ikke alle klarer alt, men må være lov å både prøve litt selv, sjekke bruksanvisningen eller google om man ikke får til noe. 

Endret av Nimbus2000
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At naboen bestemte seg for å sette på HØY musikk kl halv 2 i natt! 🙄 Var på nippet til å hamre på døren, men noen gjorde det før meg. Da skrudde han av. Hvorfor mener du det er greit å sette på høy dunk dunk musikk midt på natten?! Idiot 🙄

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk som alltid kommer for sent irriterer meg veldig! For en stund siden skulle jeg sitte på med en venninne til et selskap. Hun kom å hentet meg 40 min etter avtalt tid, slik at vi kom for sent i et middagsselskap. Hun er alltid sen, så jeg burde jo ha visst at det ville skje... 🙄 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mollie skrev:

Folk som alltid kommer for sent irriterer meg veldig! For en stund siden skulle jeg sitte på med en venninne til et selskap. Hun kom å hentet meg 40 min etter avtalt tid, slik at vi kom for sent i et middagsselskap. Hun er alltid sen, så jeg burde jo ha visst at det ville skje... 🙄 

Jeg har funnet ut jeg bør komme 30 minutter senere til møteplassen, om personen alltid er treig og jeg slipper å vente i 30 minutter ekstra. Skal jeg bli hentet, så spør jeg om de kan komme kl 5 selv om jeg skal være der kl6. Da har vi litt tid å gå på

Men ja, fryktelig irriterende med de som aldri klarer å komme på tiden! Noen er bare dårlig på å beregne tid og tror de har SÅ god tid når de ikke har det

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sutrepikker som aldri blir ferdige med å gnåle om uvesentligheter.....

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er få ting så gjør meg mer sur enn når folk ikke hører etter!! 

Idag på jobb var det en kunde som spurte om vi hadde en vare inne.

Nei, det er vi dessverre tomme for.

Kunde: Åå? Har dere ikke noe mer bak? 

Nei, det er ikke noe -*blir avbrutt*

Kunde: Helt sikker på det?? 

JA FOR HELVETE!! :bond:

 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg irriterer meg grønn over klassekontakten i klassen til mitt barn som har blitt maktsyk og deler ut krevende oppgaver til den h*n synes skal gjøre oppgavene. Ingen spørsmål, bare krav og sutring.

Ellers er det veldig irriterende med folk som viser 20 like bilder på IG av det kjedelige interiøret sitt med #interiørinspo #vakkerthjem o.l når stilen ikke er gjennomført.

Når jeg tenker meg om irriterer det meg også at folk limer opp quotes på veggene sine ala "elsk meg for alltid", "I dette huset er vi ekte...blablabla", eller "sweet dreams my love". Og de der "home" og "love" bokstavene som plasseres overalt. Gud bedre så slitsomt og stygt.

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barnslige mennesker som synes alt er ekkelt.  Ekkelt med mensen, trusebind, kjønnshår, ketchup, fisk, folk som dusjer annenhver dag, sår, svette, de som har kvise osv osv

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...