Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

På 13.2.2019 den 22.28, Nasse Nøff ❤ skrev:

Jeg irriterer meg grønn over folk som spiser slik som hun her. Ei jeg gikk på folkehøgskolen med gjorde det. Måtte sitte med ryggen til henne under alle måltid, fordi jeg ble så irritert og provosert. Fikk daglig lyst til å bitchslappe henne og be hun om å gå å spise på dass. Det er så unødvendig å trykke innpå så mye at du kveles på grunn av mangel på oksygen. Det er helt sykt at et menneske kan spise slik, og nå har jeg jaggumeg funnet ei på youtube som er identisk! Bare tanken på at det er minst to mennesker der ute som spiser slik... det irriterer meg mer enn det burde:bond:
 

 

Det er jo veldig populære disse som spiser sånn og legger ut. Så ei svensk jente som hadde flere tusen følgere, hun spiser sushi for det meste. 

Så nå er det bare å stappe kjeften full, slafse høyt, legg det ut på youtube!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Winza
32 minutter siden, FrankDrebin skrev:

Avisoverskrifter med ekle bilder. Var nettopp innom og så et "deilig" bilde av neglsopp. Synes pinadø de kunne droppa det, og heller advare om disse bildene i artikkelen. 

 

24 minutter siden, Frida skrev:

Så enig, samt bilder av blodige mennesker. Det er noe jeg helst ikke vil se!

Fysj, æsj! 🤮 Jeg mister matlysten min fort så slikt kan lett ødelegge matlysten min for dagen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Winza skrev:

 

Fysj, æsj! 🤮 Jeg mister matlysten min fort så slikt kan lett ødelegge matlysten min for dagen..

Ikke sant, man tar en sjanse om man leser nyheter til måltidet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, FrankDrebin skrev:

Ikke sant, man tar en sjanse om man leser nyheter til måltidet. 

Men frokost og aviser er godt innarbeidede vaner hos folk, vurderer om jeg må slutte med det :) .

Skulle også gjerne ha fått bort alle artikler om privatlivet til folk også, totalt uinteressant!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Frida skrev:

Men frokost og aviser er godt innarbeidede vaner hos folk, vurderer om jeg må slutte med det :) .

Skulle også gjerne ha fått bort alle artikler om privatlivet til folk også, totalt uinteressant!

Ja, de har liksom vært som hånd og hanske, men det frister mer og mer å kutte ut den vanen. :)

Sant, det er ikke så spennende at det gjør noe, men det er iallefall ikke ekkelt. :P 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
29 minutter siden, FrankDrebin skrev:

Ikke sant, man tar en sjanse om man leser nyheter til måltidet. 

Men etter å ha sett på bilder av folk med stigmata nylig da jeg var nysgjerrig på hva det var så har jeg blitt immun mot blod for en stund :ler: Ps, ikke Google det. En jævlig nasty sykdom eller plage

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Winza skrev:

Men etter å ha sett på bilder av folk med stigmata nylig da jeg var nysgjerrig på hva det var så har jeg blitt immun mot blod for en stund :ler: Ps, ikke Google det. En jævlig nasty sykdom eller plage

Takk for advarselen, da skal jeg styre glatt unna. xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.4.2019 den 11.03, Rosewood skrev:

De er veldig milde på norsk ja 😂 ikke alltid, men veldig ofte!

«Get the fuck outta here you asshole!»

«Kom deg ut din dust!»

🤣

Off, hater når de gjør slikt hahha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At 7-eleven (iallefall den nærmest meg) ikke har noe så standard som poteter. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, FrankDrebin skrev:

At 7-eleven (iallefall den nærmest meg) ikke har noe så standard som poteter. 

Poteter er vel en nokså uvanlig vare for kiosker og bensinstasjoner å føre?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Husholdning1 skrev:

Poteter er vel en nokså uvanlig vare for kiosker og bensinstasjoner å føre?

Det er det nå, tydeligvis. Mener bestemt at de hadde grunnleggende matvarer tidligere, kanskje jeg husker feil. Heldigvis var ikke Joker så veldig langt unna. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.4.2019 den 17.07, Thildamor skrev:

Det er jo veldig populære disse som spiser sånn og legger ut. Så ei svensk jente som hadde flere tusen følgere, hun spiser sushi for det meste. 

Så nå er det bare å stappe kjeften full, slafse høyt, legg det ut på youtube!!

Er dette en av de alle merkelige ting som folk tenner på seksuelt?  Stapping, slafsing, smatting og søling med mat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, SupaWoman skrev:

Er dette en av de alle merkelige ting som folk tenner på seksuelt?  Stapping, slafsing, smatting og søling med mat?

Det vet jeg ikke.....jeg har bare sett den ene svenske jenta som var med i "Trolljägarna", og det handler jo om nett-trollene. Men det skulle jo ikke forundre meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna

Religiøse som ser ned på ikke religiøse og slenger dritt rundt seg og snakker nedsettende om andre., hyklere med andre ord. 

Endret av AthenaRavenLuna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Paramount

Google, som er blitt mye mektigere enn USAs president, og alle andre som krever at jeg oppretter en ny bruker med epostadressen, og samtidig krever at jeg aksepterer alt de ønsker.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna

Bruk av robot stemmer på for eksempel youtube, da gidder jeg ikke å se, selv om temaet er interessant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Catalina Culès skrev:

Bruk av robot stemmer på for eksempel youtube, da gidder jeg ikke å se, selv om temaet er interessant.

Så enig.   Vanvittig slitsomt og irriterende.    :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...