Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

15 minutter siden, smalls skrev:

Tannverk!!! :grine:Kan ikke tenke meg noe verre. Skal rotfylle igjen rett etter påske. JIPPI, det blir gøy og dyrt! :rolleyes: på det verste, så lå jeg å grein i senga 

:hug: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke billappen så må bruke pass for å identifisere meg. Utrolig tungvint for pass får man ikke plass til i lommeboken, passet blir lett stygt, det koster mye å erstatte og om man skulle miste det så må man kontakte politiet. 

Forstår ikke at man sluttet med bankkort som ID-kort før man fikk innført nasjonale ID-kort eller at de nasjonale ID-kortene som skulle komme i 2013 enda ikke har kommet. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som skriver på nynorsk og dialekt. Har en venninne fra Stavanger og skriver alltid på dialekt. Slitsomt 😒

At naboen over pusser opp. Håper han snart er ferdig. Holdt på i tre uker nå. Lei av å høre på ☹

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

- De som tror de er så tøffe eller som alltid tøffer seg. Da blir dem ikke noe tøffe liksom. 

- Folk som banner støtt og stadig (irriterende). :klaske: 

Endret av te_groupies
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som ikke forstår at 00-24 (som i når det skal være helligdagsfred) betyr fra midnatt til midnatt, altså hele døgnet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Matoppskrifter, Ikea-instruksjoner, osv som er skrevet tvetydig eller på andre måter som lett kan misforstås. 

Endret av SVK
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som skal ta det som er ment som en avslappet og uhøytidelig "Konkurranse"; og gjøre det til blodig alvor. På jobben er sykle-til-jobben blitt forbeholdt barnløse/skilte supermosjonister, ettersom vi som må prioritere tid på å unger og barnehagehenting og slikt, og ikke klarer få max poeng hver eneste dag har blitt lei av å få sure kommentarer om at vi drar ned laget. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat i dag fått vite at de slutter å selge Møllers total i lavprisbutikkker. Jeg har diverse sykdommer og dette er en god kombinasjon av vitaminer for meg. Jeg merker når jeg ikke har tatt den på noen dager. Jeg skrev til Møllers og de sa at den fantes kun i Meny og større Coop-butikker og siden vi ikke har større Coop her, så har jeg kun et valg. Problemet er at jeg går på sosialpenger, så å gå på Meny og handle hver fjerde uke (selv bare MT) er ikke en mulighet. Irriterende altså!! 😫
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, sofie777 skrev:
Har akkurat i dag fått vite at de slutter å selge Møllers total i lavprisbutikkker. Jeg har diverse sykdommer og dette er en god kombinasjon av vitaminer for meg. Jeg merker når jeg ikke har tatt den på noen dager. Jeg skrev til Møllers og de sa at den fantes kun i Meny og større Coop-butikker og siden vi ikke har større Coop her, så har jeg kun et valg. Problemet er at jeg går på sosialpenger, så å gå på Meny og handle hver fjerde uke (selv bare MT) er ikke en mulighet. Irriterende altså!! 😫

Har du lett på nett? De selges på SparKjøp på nettet ut i fra det jeg kan se. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Ryuk skrev:

Har du lett på nett? De selges på SparKjøp på nettet ut i fra det jeg kan se. 

Det var mer prinsippet. De har blitt solgt i alle butikker så lenge jeg kan huske/mange år, nå plutselig er de der ikke lenger. Fikk kjøpt på Meny i dag, men er mer oppmerksom på alternativer om 4 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Derfor-artikler. "Derfor er barna dine dumme", "Derfor er fuglefrø farlig", "Derfor blir det kaldt"....  Mulig jeg er glemsk, men jeg kan ikke huske å ha spurt. :P 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg stadig lager noe "langpannemat" når jeg ikke gidder masse oppvask. Lager alt mulig, og nå gratinerte fiskebiter og grønnsaker. Ventet sulten i en evighet på at det skulle gi pip. Hadde glemt å sette på stekeovnen. Igjen. DET gjentar seg så mye at det går meg smått på nervene ja. *sulten*

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syklister. Uansett om jeg er fotgjenger eller bilist så irriterer de meg.

Som bilist havner man gjerne bak en eller annen i kondomdrakt som ikke enser noe rundt seg. Eller så er det en eller annen som bare plutselig sykler ut i veien når de skal krysse veien.

Når jeg er fotgjenger så er det mange av dem som ikke tar hensyn i det hele tatt. De kommer i stor fart og tror de eier hele fortauet. Noen ganger har det vært flere gående, men neida å senke farten det skal de ikke.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...