Jump to content
Guest Winza

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.

Recommended Posts

Aragorn ll Elessar

Det irriterer meg når folk slenger ut helt ville statestikker uten noe rot i virkeligheten.

Fortsetter under...

Undermann

Været nå, og at det ikke er en regndråpe i sikte fremover. Passet meg dårlig nå 😒

Klink
4 minutter siden, Undermann skrev:

Været nå, og at det ikke er en regndråpe i sikte fremover. Passet meg dårlig nå 😒

Er faktisk enig. 

Winza

At jeg har klart å få et eller annet borti venstre øyet mitt slik at det svir skikkelig når jeg prøver å åpne det opp 

isbre

Alarmklokken til kjæresten min, for den hører aldri han så den går og går.. Er ganske sikker på at han bruker alarmklokken fordi det er jeg som våkner av den og begynner irritert å bjeffe han opp for å skru dem av.... Ofte en halvtime senere kommer det ny alarm og da er det samme prosedyren :bond:

Maleficenta
På 14.4.2019 den 19.37, isbre skrev:

Alarmklokken til kjæresten min, for den hører aldri han så den går og går.. Er ganske sikker på at han bruker alarmklokken fordi det er jeg som våkner av den og begynner irritert å bjeffe han opp for å skru dem av.... Ofte en halvtime senere kommer det ny alarm og da er det samme prosedyren :bond:

Jeg trodde jeg var den eneste som hadde det slik. Føles som at de gjør det med vilje på pur faenskap

Annonse

Cordelia

At jeg tenker så mye på det fornuftige jeg egentlig burde gjort, at jeg ikke får nytt å være lat heller.:balltre:

isbre
6 timer siden, Maleficenta skrev:

Jeg trodde jeg var den eneste som hadde det slik. Føles som at de gjør det med vilje på pur faenskap

Jepp, det er kanskje det mest irriterende. Verste er alarmene som i tillegg oppfører seg som lamper når lyden slår inn, og da må man strekke seg, se på lyset og prøve å skru av. :snurt:

smalls

Tannverk!!! :grine:Kan ikke tenke meg noe verre. Skal rotfylle igjen rett etter påske. JIPPI, det blir gøy og dyrt! :rolleyes: på det verste, så lå jeg å grein i senga 

Winza
15 minutter siden, smalls skrev:

Tannverk!!! :grine:Kan ikke tenke meg noe verre. Skal rotfylle igjen rett etter påske. JIPPI, det blir gøy og dyrt! :rolleyes: på det verste, så lå jeg å grein i senga 

:hug: 

smalls
2 timer siden, Winza skrev:

:hug: 

Tusen takk :blomst:

SVK

Jeg har ikke billappen så må bruke pass for å identifisere meg. Utrolig tungvint for pass får man ikke plass til i lommeboken, passet blir lett stygt, det koster mye å erstatte og om man skulle miste det så må man kontakte politiet. 

Forstår ikke at man sluttet med bankkort som ID-kort før man fikk innført nasjonale ID-kort eller at de nasjonale ID-kortene som skulle komme i 2013 enda ikke har kommet. 

smalls

Folk som skriver på nynorsk og dialekt. Har en venninne fra Stavanger og skriver alltid på dialekt. Slitsomt 😒

At naboen over pusser opp. Håper han snart er ferdig. Holdt på i tre uker nå. Lei av å høre på ☹

Annonse

Daryl Dixon

Sår i tannkjøttet...

Jensine

Aaaargh.  Skulle så gjerne lufta litt frustrasjon anonymt, men det går ikke.

te_groupies
Posted (edited)

- De som tror de er så tøffe eller som alltid tøffer seg. Da blir dem ikke noe tøffe liksom. 

- Folk som banner støtt og stadig (irriterende). :klaske: 

Edited by te_groupies

sofie777

Folk som ikke forstår at 00-24 (som i når det skal være helligdagsfred) betyr fra midnatt til midnatt, altså hele døgnet!

Nevian

Ernæringsfysiologer. 'Nuff said.

SVK
Posted (edited)

Matoppskrifter, Ikea-instruksjoner, osv som er skrevet tvetydig eller på andre måter som lett kan misforstås. 

Edited by SVK